Treść zadania
Autor: asiakrajewska Dodano: 2.10.2011 (13:49)
zadanie 1
omow strategie marketingowe stosowane w przedsiebiorstwach hndlowych
zadanie 2
scharakteryzuj badania marketingowe i wskaz ich role w formulowaniu strategii marketingowej firmy handlowej
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
dzialania marketingowe.jak sprzedac produkt. Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 2 rozwiązania | autor: gaga 5.5.2010 (21:13) |
zadanie domowe z przesiędbiorczości na jutro Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: ewcia1551 17.5.2010 (16:09) |
BARDZO PROSZE O POMOC (zadanie na jutro) Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Pniewa 21.1.2011 (15:00) |
Zadanie z PP! Stwórz ankiete na temat sklepu muzycznego.Obojetne pytania,byle Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 2 rozwiązania | autor: ewenemencik 22.1.2011 (16:14) |
Mam zadanie z przedmiotu podstawy logistyki. Pytanie brzmi Jaki będzie Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Klusken 17.9.2011 (11:15) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Strategie marketingowe
Podstawowa przesłanka wyboru i formułowania strategii marketingowej są wyniki wszechstronnej analizy przedsiębiorstwa w konkretnym otoczeniu gospodarczym i społecznym. Analiza ta zmierza do określenia zagrożeń i szans związanymi ze zmianami dokonującymi się w otoczeniu firmy oraz do oceny posiadanych zasobów (rzeczowych, finansowych, osobowych) z punktu widzenia pozycji zajmowanej...
Przydatność 55% Strategie Marketingowe
1. Krótka historia strategii marketingowych 2. Zarządzanie marketingowe a zarządzanie strategiczne 3. Typy strategii marketingowych: 4. Generalny podział strategii marketingowych 5. Typy strategii marketingowych Cała praca w załączniku :)
Przydatność 75% strategie marketingowe rozwoju przedsiębiorstwa
Scharakteryzuj podstawowe strategie marketingowe rozwoju przedsiębiorstwa. Strategia marketingowa jest elementem ogólnej strategii działania przedsiębiorstwa oraz stanowi wyraz jego misji w zachowaniach na rynku. Ma ona charakter funkcjonalny. Definiowana jest jako wybór celów, rodzajów polityki czy reguł, które nadają kierunek marketingowym działaniom...
Przydatność 50% Strategie marketingowe firm usługowych
Uciekanie się do tradycyjnych metod marketingowych nie jest zbyt v skuteczne w zarządzaniu firmami usługowymi. W firmie usługowej klienta i personel obsługujący go łączą wzajemne relacje podczas realizacji usługi. Usługodawcy muszą więc skutecznie wchodzić w in¬terakcję z klientami, aby w czasie świadczenia usługi stworzyć wysoką jakość. Z kolei skuteczna interakcja...
Przydatność 100% Strategie marketingowe i konkurencji - wykłady
Praca umieszczona w załączniku
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie