Treść zadania

plejbus

pomóżcie..! dam naj .. mam napisać wypracowanie na dwie strony od zeszytu "czy człowiek bez miłości może zyć" prosze pomóżcie..
I gimnazjum

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 1

    Człowiek nie mógł by życ bez miłości...
    ponieważ, nie jesteśmy stworzeni do bycia w samotności. Człowiek bez miłości zaczął by popadac w przygnębienie. Po pewnym czasie stał by sie wrakiem człowieka. Jeżeli robił by jakie kolwiek czynności ( chodzenie do pracy, szkoły itp.) robił by to automatycznie, mechanicznie bez żadnych uczuc, zapału, czy potrzeby spełnienia.
    Drugą wersją jest to że popadnie się w wir pracy. Zapomni o życiu uczuciowym i będzie myślec tylko o awansie. Co jest równie przygnębiające.
    Reasumując:
    Człowiek bez miłości nie jest człowiekiem, odbija isę to wszystko na jego zdrowiu psychicznym i fizycznym. Człowiek pozbawiony miłości =, nie dostrzega sensu życia, co może doprowadzic do tragicznej śmierci.:-)


    Proszę o przeredagowanie tekstu na potrzeby własne i rozwinięcie tematu

Rozwiązania

  • Edytaa

    Celem mojej rozprawki bedzie udowodnienie,że człowiek nie moze zyc bez miłości.
    Uczucie to musi przeżyć każdy z nas niezaleznie od wieku.
    Przykładów możemy szukać w literaturze.
    Jestem pewna,że utwór Szekspira "Romeo i Julia" jest dobrym argumentem
    stwierdzajacym ta teze. Główni Bohaterowie popełniaja samobojstwo, bo niemoga
    żyć bez siebie nawzajem .Sa dla siebie wszystkim mimo mlodego wieku.
    Wynika z tego że milosc jest potrzebna kazdemu z nas i jeżeli
    jej nie mamy to jestesmy zdani na wszystko.
    Kolejnym przykladem na to jest utwór Słowackiego "Balladyna".
    W tej ksiazce kobieta zabija swoja jedyna siostre,dlatego ze chce wyjsc za maz za ksieca.
    Niemogła zniesc ze jej siostra bedzie kochala wiec ja zabila.
    Jak widzimy dla miłosci mozemy zrobic wszystko.
    Następnym argumentam jest książka H.Sienkiewicza "Krzyżacy".
    Tutaj z kolei Zbyszko Bogdańca wyrusza na poszukianie swojej
    ukochanej Danuśki,która zostala porwana.Robi to dlatego ze ja kocha
    i nimoze bez niej żyć.Z tego utworu dowiadujemy sie poraz trzeci
    ze dla milosci mozemy zrobic wszystko i jak kogos
    kochamy to nie sa dla nas problemem zadne przeszkody.
    W świetle przytoczonych argumentów, mogę stwierdzic ,ze człowiek
    niemoze zyc bez milosci.Jeżeli kogos kochamy
    to zrobimy wszystko.Nie sa dla nas wtedy straszne przeszkody.
    moim zdaniem milosc jest najwazniejsza i niemozemy bez niej zyc.

Podobne zadania

diamentowa Wypracowanie, lektura Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: diamentowa 28.3.2010 (19:32)
A373 Pomocy!!! Wypracowanie. Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: A373 8.4.2010 (16:48)
olio1997 napisz wypracowanie na temat: Dlaczego mpowinniśmy rozwijać swoje umiejętności Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: olio1997 13.4.2010 (14:37)
aliss1997 wypracowanie na temat 80 dni dookoła świata Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: aliss1997 14.4.2010 (16:18)
Nieznany książka latarnik wypracowanie szybko!!! Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 16.4.2010 (18:41)

Podobne materiały

Przydatność 55% Pinokio-wypracowanie na ok. 2 strony

Pewnego razu był sobie kawałek drewna. Na pewno nie było to drewno wysokiej klasy, tylko zwyczajne polano, jakie przygotowuje się na zimę, na opał do kominków i pieców. To właśnie drewno znalazło się w warsztacie stolarza Antoniego, lecz wszyscy mówili do niego majster Wiśnia. To z powodu nosa, który zawsze na koniuszku był czerwony i błyszczał się jak wiśnia. Kiedy Antoni...

Przydatność 70% Opis zeszytu od języka polskiego

Mój zeszyt od języka polskiego składa się z 60 kartek i jest formatu A5. Ma twardą okładkę, na której widnieją brązowe, jesienne liście. To doskonale pasuje do panującej teraz pory roku. Strona tytułowa mojego zeszytu jest dość biedna. Znajduje się na niej jedynie napis ”Język polski”, moje imię i nazwisko oraz klasa, do której chodzę. Staram się staranie prowadzić...

Przydatność 55% Pisownia partykuł (z zeszytu szkolnego)

1. Pisownia partykuł: a) łączna: -że, -ż, -li -by z czasownikami osobowymi, partykułami, spójnikami b) rozdzielna: no, niech, nie, czy -by po czasownikach bezosobowych, wyrazach funkcji czasownikowej: można, niepodobna, trzeba, warto, wolno -by po rzeczownikach, liczebnikach, przysłówkach, zaimkach przysłownych Przykłady: - Chodź no tutaj! - Świat by się zmienił,...

Przydatność 50% Program autorski "Rola i znaczenie zeszytu przedmiotowego"

ORACOWANY PRZEZ NAUCZYCIELI PRZEDMIOTU TECHNIKA Mgr J.JÓZWĘ WNĘK Mgr W. DELĘGOWSKĄ I INFORMACJA O REALIZATORACH PROGRAMU. Realizatorkami programu są nauczycielki...

Przydatność 60% Wypracowanie Dżuma

praca w załączniku

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji