Treść zadania

fiery_karolcia

(-0,1) do 4 razy 20 do 3 + (1,5) do 3 podzielić (-0,3) do 2

Zgłoś nadużycie

Komentarze do zadania

  • (-0,1) do 4 * 20 do 3 + (1,5) do 3: (-0,3) do 2 = (-0,2) do 7+ (1,5) do 3:(-0,3) do 2= (-1,7) do 10 : (-o,3) do 2 = (-1,4) do 8

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 2 0

    (-0,1)^4 \cdot 20^3 + (1,5) ^3 : (-0,3) ^2 =0,0001 \cdot 8000+3,375: 0,09=0,8+37,5=38,3

Rozwiązania

  • sonar

    W tym przykładzie, zgodnie z kolejnością wykonywania działań :
    - najpierw potęgowanie
    - następnie mnożenie , dzielenie
    - na końcu dodawanie

    (-0,1)^4 * 20^3 + (1,5)^3 : (-0,3)^2=

    = 0,0001* 8 000 + 3,375 : 0,09=

    = 0,8 + 37,5=

    = 38,3

Podobne materiały

Przydatność 75% Postępowanie w razie wypadku

Wypadek drogowy Pamiętaj o zapewnieniu sobie bezpieczeństwa, sam nie możesz stwarzać sobie stanu zagrożenia 1. Zaparkuj przed miejscem zdarzenia celem zabezpieczenia miejsca i kierując koła w stronę pobocza, włącz światła awaryjne. 2. Nocą załóż na siebie coś jasnego lub przyczep sobie jakiś materiał odblaskowy i używaj latarki. Stosuj ogólne zasady bezpieczeństwa. 3....

Przydatność 75% Pierwsza pomoc i zachowanie w razie wypadku

Jak udzielić pierwszej pomocy. OBOWIĄZKIEM PRAWNYM I MORALNYM KAŻDEGO KIEROWCY JEST UDZIELENIE DORAŹNEJ POMOCY POTRZEBUJĄCYM, PRZEDE WSZYSTKIM OFIAROM WYPADKÓW. Aby móc udzielić pierwszej pomocy należy najpierw ocenić stan poszkodowanego. Pierwszą czynnością jest skontrolowanie tętna: zazwyczaj tętno bada się na tętnicy szyjnej lub promieniowej; można jednak również...

Przydatność 55% Ochrona dóbr kultury w razie konfliktu zbrojnego

KONSPEKT LEKCJI Data 29.04.2005 Klasa 2 c Czas trwania 45 min Przedmiot Przysposobienie obronne Temat zajęć Ochrona dóbr kultury w razie konfliktu zbrojnego Cel zajęć Uświadomcie jak ważna jest ochrona narodowych dóbr kulturalnych w razie konfliktu zbrojnego. Przebieg lekcji Sprawdzenie wiadomości ucznia z poprzednich zajęć Odpowiedz ustna Uwagi wstępne Rozdanie uczniom...

Przydatność 55% Felieton - Nazizm, Nazi dziś nie razi

Antysemityzm, homofobia, rasizm, ksenofobia ? zachowania i poglądy, z którymi spotykamy się prawie na każdym kroku. Wystarczy popatrzeć ma komentarze do artykułów w internecie. Przykładowo ? historia czarnoskórego, który zaraził kilkanaście kobiet AIDS. Pod artykułem setki obraźliwych komentarzy wobec czarnoskórych, tak, jakby każdy z nich był nosicielem wirusa HIV, jakby...

Przydatność 75% Interpretacja wiersza "Nic dwa razy"

Autorka wiersza twierdzi, że nic w życiu dwa razy się nie zdarza. Trzeba korzystać z życia i tego co mamy w danej chwili. "Nic dwa razy" bardzo dobrze odzwierciedla prawdziwość życia. Sprawia i uświadamia nam, że to co dzieje się teraz powinno mieć największe znaczenie. Wiersz ten opisuje prawdę, iż każdy z nas podlega przemijaniu lecz nie możemy się martwić z tego...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji