Treść zadania

jula505

od podanych zdań utwórz a)twierdzenie b)pytanie c)przeczenie!!!!!!!pomocy! 1)oni grali wczoraj w siatkówke a....b....c....2)ona spotkała swoją przyjaciółkę na ulicy.a......b....c....3)my odwiedzliliśmy naszych dziadków 5 dni temu a.....b.....c....4)on wypił szklanke mleka a).......b......c.....5)on napisał życiorys i list motywacyjny a,,,,b,,,,c... 6) oni obejżeli wiadomości o 19.00h a......b...c.... 7)ona miała dwa koty i cztery psy a....b....c... 8)on przeczytał artykuł o bezrobociu a....b.....c ...... 9)ona zobaczyła swojego nauczyciela na ulicy a...b......c.... bardzo prosze o pomoc!!!!!!!!

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    A) - They played yesterday in volleyball.
    B) - Do They played volleyball yesterday?
    C) They did not play yesterday in volleyball.

    A) - She met with her ​​friend on the street.
    B) - Does she met with her ​​friend on the street?
    C) - She has not met with her friend on the street.

    A) - We visited our grandparents 5 days ago.
    B) - Are we we visited our grandparents 5 days ago?
    C) - We have not we visited our grandparents 5 days ago.

    A) - He drank a glass of milk.
    B) - Does he drank a glass of milk?
    C) - He did not drink a glass of milk.

    A) - He wrote a CV and cover letter.
    B) - Does He wrote a CV and cover letter?
    C) - He wrote a resume and cover letter.

    A) - They viewed news at 19.00.
    B) - Do they viewed news at 19:00?
    C) - They are not viewed news at 19.00.


    A) - She had two cats and four dogs.
    B) - Does she had two cats and four dogs?
    C) - She had two cats and dogs czterek.


    A) - He read an article about unemployment.
    B) - Does he read an article about unemployment?
    C) - He did not read the article about unemployment.


    A) - she saw his teacher on the street.
    B) - Does she saw his teacher on the street?
    C) - She never saw his teacher on the street.

Rozwiązania

  • userphoto

    A ) - Oni grali wczoraj w siatkowke . B ) - Czy Oni wczoraj grali w siatkowke ? C ) Oni nie grali wczoraj w siatkowke .
    A ) - Ona spotkala sie ze swoja przyjaciolka na ulicy . B ) - Czy Ona spotkala sie ze swoja przyjaciolka na ulicy ? C ) - Ona nie spotkala sie ze swoja przyjaciolke na ulicy .
    A ) - My odwiedzilismy naszych dziadkow 5 dni temu . B ) - Czy my odwiedzilismy naszych dziadkow 5 dnia temu ? C ) - My nie odwiedzilismy naszych dziadkow 5 dni temu .

    A ) - On wypil szklanke mleka . B ) - Czy on wypil szklanke mleka ? C ) - On nie wypil szklanki mleka .

    A ) - On napisal zyciorys i list motywacyjny . B ) - Czy On napisal zyciorys i list motywacyjny ? C ) - On nie napisal zyciorysu i listu motywacyjnego .

    A ) - Oni obejrzeli wiadomosci o 19.00 . B ) - Czy oni obejrzeli wiadomosci o 19.00 ? C ) - Oni nie obejrzeli wiadomosci o 19.00 .


    A ) - Ona miala dwa koty i cztery psy . B ) - Czy ona miala dwa koty i cztery psy ? C ) - Ona nie miala dwoch kotow i czterek psow .


    A ) - On przeczytal artykul o bezrobociu . B ) - Czy on przeczytal artykul o bezrobociu ? C ) - On nie przeczytal artykulu o bezrobociu .


    A ) - Ona zobaczyla swojego nauczyciela na ulicy . B ) - Czy ona zobaczyla swojego nauczyciela na ulicy ? C ) - Ona nie zobaczyla swojego nauczyciela na ulicy .

Podobne materiały

Przydatność 65% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach Kandyda Woltera i Nowego wspaniałego świata Aldousa Huxleya.

Wolter jak i Huxley przedstawiają dwie zupełnie inne wizje świata. Kandyd jest powiastką filozoficzną przedstawiającą utopię, natomiast Aldous Huxley ukazuje w Nowym wspaniałym świecie antyutopie. Autorzy obu tekstów przedstawiają idealnych obywateli, którzy nie starają się wybić ponad reszte. „Wszyscy jesteśmy tu jednego zdania”, tak opisuje równość Wolter....

Przydatność 50% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.

Dla okresu Młodej Polski charakterystyczna jest równoległość rozwoju nurtu naturalistycznego i symbolicznego modelu teatru. Naturaliści, opierając się na założeniach realizmu, starali się ukazać na scenie możliwie wierne odbicie różnych środowisk społecznych i najwiarygodniej odtworzyć sposób zachowania poszczególnych klas społeczeństwa. Najbardziej wszechstronnym...

Przydatność 80% Różne oblicza heroizmu. Na podstawie podanych fragmentów „Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej wyjaśnij symbolikę dwóch mogił.

W powieści „Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej ścierają się poglądy przedstawicieli odchodzącego już romantyzmu i nadchodzącego romantyzmu. Jak to zazwyczaj bywa w historii, jest to także konflikt pokoleń, młodych widzących swoją przyszłość w ideach walki o ojczyznę poprzez ciężką pracę, oraz starych, którzy za młodu walczyli o ojczyznę w sposób, w jaki czynili to...

Przydatność 85% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „ Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.

W twórczości wielu artystów można się dopatrywać nawiązań do rzeczywistości, najbardziej jest to widoczne na przykładzie bohaterów ich dzieł. Postacie te w wielu przypadkach są realną, bądź też zniekształconą formą przenoszenia przez artystów codzienności na papier. Wiele prawd o człowieku i jego otoczeniu zostało ukazane, poprzez skoncentrowanie ich, w fikcyjnej...

Przydatność 75% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach „Kandyda” Woltera i „Nowego wspaniałego świata” Aldousa Huxleya.

Człowiek zawsze marzył o stworzeniu idealnego świata bez cierpienia, chorób, wojen, śmierci. Wszyscy ludzie byliby równi i szczęśliwi. Niestety taki stan nie jest możliwy. Rasa ludzka ma wiele wad, w tym najgorszą – egoizm. Jeśli dopełnić to chciwością i żądzą władzy widzimy powód dlaczego nie można było wprowadzić w życie „Utopii” Tomasza Morusa. Idealne światy...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji