Treść zadania
Autor: ~Szaniawska Iwona Dodano: 20.9.2011 (20:18)
Dziewczęta stanowiły 13/20 liczby uczniów Zielonej Szkoły.W czasie zajęć dziewczęta podzielono na 10 równolicznych grup,a chłopców na 5 równolicznych grup.Czy liczniejsze są grupy dziewcząt czy chłopców?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Oblicz 18 promili z liczby 1,5 * 10[do kwadratu] Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: stereolove 10.4.2010 (14:29) |
Liczby spełniające równania... help!!! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: olilu 14.4.2010 (19:41) |
Suma cyfr pewnej liczby dwucyfrowej jest równa 11. Jeśli zamienimy te cyfry Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: van67 14.4.2010 (20:18) |
Matematyka, równania, układy, liczby. Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: karcia1871 17.4.2010 (12:12) |
liczba y to 120% liczby x Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: patrysia17155 18.4.2010 (11:00) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Liczby
1. Liczby rzeczywiste – wszystkie liczby , które odpowiadają punktom na osi liczbowej. 2. Liczby wymierne – liczby dające przedstawić się za pomocą ułamka p/q , gdzie p jest dowolną liczbą całkowitą, a q jest dowolną liczbą naturalną ( np. 1/7, 3 ½,- 32/5 , 0, -2,6 , 5 (3), 3. Liczby niewymierne – liczby nie dające się zapisać w postaci ułamka zwykłego ( np. 3, 5,...
Przydatność 50% Liczby
Liczby pierwsze Liczbę naturalną, która ma dokładnie dwa dzielniki, nazywamy liczbą pierwsza. Liczb pierwszych jest nieskończenie wiele. Znajdowanie ich nie jest jednak łatwe. Od pewnego czasu używa się do tego komputerów. Największa znana dziś liczba pierwsza została odkryta w lipcu 2001 roku przez Michaela Camerona i George'a Woltmana ma postać 213466917-1. Ma ona aż 4...
Przydatność 60% Czasy
Le passe compose – przeszły dokonany... Podmiot + avoir/etre +participe passe Participe passe Aimer = j’aime Finir = j’fini Entendre= j’entendu L’imperfait je => -ais tu => -ais ilelle => -ait nous => -ions vous => -iez ils/elles => -aient j’etais tu etais il etait nous etions vous etiez ils/elles etaient Le futur simple je => -rai...
Przydatność 50% Czasy
PRESENT CONTINOUS Zastosowanie: -czynność odbywająca się w chwili mówienia (I'm reading now.) -Czynność tymczasowa (He's staying a hotel at the moment.) -Plany na najbliższą przyszłość (We're going to the theatre on Sunday.) -Krytykowanie powtarzających się zachowań (You're always borrowing money from me!) Budowa: zdanie oznajmujące os+operator+czas(1)+końcówka"ing"...
Przydatność 65% Czasy
Le passe compose – przeszły dokonany... Podmiot + avoir/etre +participe passe Participe passe Aimer = j’aime Finir = j’fini Entendre= j’entendu L’imperfait je => -ais tu => -ais ilelle => -ait nous => -ions vous => -iez ils/elles => -aient j’etais tu etais il etait nous etions vous etiez ils/elles etaient Le futur simple je => -rai tu => -ras il/elle...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
sstaszek 20.9.2011 (21:03)
x-ilość dziewcząt w grupie
y- ilość chłopców w grupie
10x=\frac{13}{20}\qquad/ \cdot10
5y=\frac{7}{20} \qquad/ \cdot5
x=\frac{13}{200}
y=\frac{7}{100}=\frac{14}{200}
\frac{13}{200}<\frac{14}{200}
x<y
Odp.: Grupy chłopców były bardziej liczne
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie