Treść zadania
Autor: malwi1111 Dodano: 19.9.2011 (16:56)
7 1/6 - 2,9 =
5,25-2 2/3=
1 2/3 razy 2 2/5 =
1 5/6 razy 1,2 =
1,5 razy 2 4/5 =
12,5 razy 0,17 =
3,87 razy 1,9 =
2 2/3 : 1,6 =
2,4 : 1 2/7 =
3 1/3 : 1,2 =
2 2/7:1,6=
4,15 :2,5 =
0,48 : 0,12 =
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
liczba o 3 większa od x jest 3 razy wieksza od x Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: hipopotam 29.3.2010 (21:09) |
Ile razy można nawinąć jeden metr nitki na szpulkę o średnicy 1cm?? Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kamilka033 6.4.2010 (15:34) |
Spośród czterech liczb druga jest o 4 mniejsza od pierwszej, trzecia 2 razy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: lejek94 14.4.2010 (16:12) |
1.Znajdz dwie liczby wiedząc że pierwsza jest 2,3 razy większa od drugiej, a Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: TomekTBG2 18.4.2010 (22:38) |
Rozdziel 235 zł pomiędzy trzy osoby tak , aby pierwsza miała dwa razy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: enigma_-_ 19.4.2010 (18:33) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Postępowanie w razie wypadku
Wypadek drogowy Pamiętaj o zapewnieniu sobie bezpieczeństwa, sam nie możesz stwarzać sobie stanu zagrożenia 1. Zaparkuj przed miejscem zdarzenia celem zabezpieczenia miejsca i kierując koła w stronę pobocza, włącz światła awaryjne. 2. Nocą załóż na siebie coś jasnego lub przyczep sobie jakiś materiał odblaskowy i używaj latarki. Stosuj ogólne zasady bezpieczeństwa. 3....
Przydatność 75% Pierwsza pomoc i zachowanie w razie wypadku
Jak udzielić pierwszej pomocy. OBOWIĄZKIEM PRAWNYM I MORALNYM KAŻDEGO KIEROWCY JEST UDZIELENIE DORAŹNEJ POMOCY POTRZEBUJĄCYM, PRZEDE WSZYSTKIM OFIAROM WYPADKÓW. Aby móc udzielić pierwszej pomocy należy najpierw ocenić stan poszkodowanego. Pierwszą czynnością jest skontrolowanie tętna: zazwyczaj tętno bada się na tętnicy szyjnej lub promieniowej; można jednak również...
Przydatność 55% Ochrona dóbr kultury w razie konfliktu zbrojnego
KONSPEKT LEKCJI Data 29.04.2005 Klasa 2 c Czas trwania 45 min Przedmiot Przysposobienie obronne Temat zajęć Ochrona dóbr kultury w razie konfliktu zbrojnego Cel zajęć Uświadomcie jak ważna jest ochrona narodowych dóbr kulturalnych w razie konfliktu zbrojnego. Przebieg lekcji Sprawdzenie wiadomości ucznia z poprzednich zajęć Odpowiedz ustna Uwagi wstępne Rozdanie uczniom...
Przydatność 55% Felieton - Nazizm, Nazi dziś nie razi
Antysemityzm, homofobia, rasizm, ksenofobia ? zachowania i poglądy, z którymi spotykamy się prawie na każdym kroku. Wystarczy popatrzeć ma komentarze do artykułów w internecie. Przykładowo ? historia czarnoskórego, który zaraził kilkanaście kobiet AIDS. Pod artykułem setki obraźliwych komentarzy wobec czarnoskórych, tak, jakby każdy z nich był nosicielem wirusa HIV, jakby...
Przydatność 75% Interpretacja wiersza "Nic dwa razy"
Autorka wiersza twierdzi, że nic w życiu dwa razy się nie zdarza. Trzeba korzystać z życia i tego co mamy w danej chwili. "Nic dwa razy" bardzo dobrze odzwierciedla prawdziwość życia. Sprawia i uświadamia nam, że to co dzieje się teraz powinno mieć największe znaczenie. Wiersz ten opisuje prawdę, iż każdy z nas podlega przemijaniu lecz nie możemy się martwić z tego...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
CiociaEwa 19.9.2011 (17:48)
a) 43/6 - 29/10=(430-174)/60 = 256/60 = 4i 16/60 = 4i 4/15
b) 5,25-2i2/3= 21/4-8/3= (63-24)/12= 39/12 = 13/4=3 i 1/4 =3,25
c) 5/3*12/5 = 4
d) 11/6* 12/10 = 22/10 = 2 i 2/10 = 2,2
e) 15/10 * 14/5 = 21/5 = 4i1/5 = 4,2
f) 125/10* 17/100 = 85/40 = 2 i 5/40 = 2,125
g) 387/100 * 190/100 = 7353/1000 = 7 353/1000 = 7,353
h) 8/3:16/10= 8/3*10/16 = 5/3= 1 i2/3
i) 24/10:9/7 = 24/10*7/9 = 56/30 = 1 i 26/30 = 1 i 13/15
j) 10/3:12/10 = 10/3 * 10/12 = 50/18 = 2 i 14/18 = 2 i 7/9
k) 16/7:16/10= 16/7 *10/16 =10/7 = 1 i 3/7
l) 415/100: 25/10 = 415/100*10/25= 83/50= 1 i 33/50
m) 48/100:12/100= 48/100* 100/12 = 4
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie