Treść zadania
Autor: malwi1111 Dodano: 19.9.2011 (15:07)
7 1/6 - 2,9 =
5,25-2 2/3=
1 2/3 razy 2 2/5 =
1 5/6 razy 1,2 =
1,5 razy 2 4/5 =
12,5 razy 0,17 =
3,87 razy 1,9 =
2 2/3 : 1,6 =
2,4 : 1 2/7 =
3 1/3 : 1,2 =
2 2/7:1,6=
4,15 :2,5 =
0,48 : 0,12 =
z góry bardzo dziękuje ;** wszystkim za rozwiązania buziaczki młłłaaa ;** ♥
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
liczba o 3 większa od x jest 3 razy wieksza od x Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: hipopotam 29.3.2010 (21:09) |
Ile razy można nawinąć jeden metr nitki na szpulkę o średnicy 1cm?? Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kamilka033 6.4.2010 (15:34) |
Spośród czterech liczb druga jest o 4 mniejsza od pierwszej, trzecia 2 razy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: lejek94 14.4.2010 (16:12) |
1.Znajdz dwie liczby wiedząc że pierwsza jest 2,3 razy większa od drugiej, a Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: TomekTBG2 18.4.2010 (22:38) |
Rozdziel 235 zł pomiędzy trzy osoby tak , aby pierwsza miała dwa razy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: enigma_-_ 19.4.2010 (18:33) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Postępowanie w razie wypadku
Wypadek drogowy Pamiętaj o zapewnieniu sobie bezpieczeństwa, sam nie możesz stwarzać sobie stanu zagrożenia 1. Zaparkuj przed miejscem zdarzenia celem zabezpieczenia miejsca i kierując koła w stronę pobocza, włącz światła awaryjne. 2. Nocą załóż na siebie coś jasnego lub przyczep sobie jakiś materiał odblaskowy i używaj latarki. Stosuj ogólne zasady bezpieczeństwa. 3....
Przydatność 75% Pierwsza pomoc i zachowanie w razie wypadku
Jak udzielić pierwszej pomocy. OBOWIĄZKIEM PRAWNYM I MORALNYM KAŻDEGO KIEROWCY JEST UDZIELENIE DORAŹNEJ POMOCY POTRZEBUJĄCYM, PRZEDE WSZYSTKIM OFIAROM WYPADKÓW. Aby móc udzielić pierwszej pomocy należy najpierw ocenić stan poszkodowanego. Pierwszą czynnością jest skontrolowanie tętna: zazwyczaj tętno bada się na tętnicy szyjnej lub promieniowej; można jednak również...
Przydatność 55% Ochrona dóbr kultury w razie konfliktu zbrojnego
KONSPEKT LEKCJI Data 29.04.2005 Klasa 2 c Czas trwania 45 min Przedmiot Przysposobienie obronne Temat zajęć Ochrona dóbr kultury w razie konfliktu zbrojnego Cel zajęć Uświadomcie jak ważna jest ochrona narodowych dóbr kulturalnych w razie konfliktu zbrojnego. Przebieg lekcji Sprawdzenie wiadomości ucznia z poprzednich zajęć Odpowiedz ustna Uwagi wstępne Rozdanie uczniom...
Przydatność 55% Felieton - Nazizm, Nazi dziś nie razi
Antysemityzm, homofobia, rasizm, ksenofobia ? zachowania i poglądy, z którymi spotykamy się prawie na każdym kroku. Wystarczy popatrzeć ma komentarze do artykułów w internecie. Przykładowo ? historia czarnoskórego, który zaraził kilkanaście kobiet AIDS. Pod artykułem setki obraźliwych komentarzy wobec czarnoskórych, tak, jakby każdy z nich był nosicielem wirusa HIV, jakby...
Przydatność 75% Interpretacja wiersza "Nic dwa razy"
Autorka wiersza twierdzi, że nic w życiu dwa razy się nie zdarza. Trzeba korzystać z życia i tego co mamy w danej chwili. "Nic dwa razy" bardzo dobrze odzwierciedla prawdziwość życia. Sprawia i uświadamia nam, że to co dzieje się teraz powinno mieć największe znaczenie. Wiersz ten opisuje prawdę, iż każdy z nas podlega przemijaniu lecz nie możemy się martwić z tego...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
2 0
sonar 25.9.2011 (20:40)
7 i 1/6 - 2,9 =
= 7 i 1/6 - 2 i 9/10 =
= 7 i 5/30 - 2 i 27/30=
= 6 i 35/30 - 2 i 27/30 =
= 4 i 8/30=
= 4 i 4/15
5,25-2 i 2/3=
= 5 i 25/100 - 2 i 2/3=
= 5 i 1/4 - 2 i 2/3=
= 5 i 3/12 - 2 i 8/12=
= 4 i 15/12 - 2 i 8/12=
= 2 i 7/12
1 i 2/3 * 2i2/5 =
= 5/3 * 12/5= ( skracam 5 z 5 oraz 3 z 12)
= 1/1 * 4/1=
= 4/1=
=4
1 i 5/6 * 1,2 =
= 11/6 * 1 i 2/10 =
= 11/6 *12/10 = ( skracam 6 z 12)
= 11/1 * 2/10 =
= 22/10 =
= 2 i 2/10=
= 2 i 1/5
1,5 * 2 i 4/5 =
= 1 i 5/10 * 14/5 =
= 15/10 * 14/5 = ( skracam 15 z 5 oraz 10 z 14)
= 3/5 * 7/1=
= 21/5=
= 4 i 1/5
12,5 * 0,17 =2,125
3,87 * 1,9 =7,353
2 i 2/3 : 1,6 =
= 8/3 : 1 i 6/10 =
= 8/3 : 1 i 3/5 =
= 8/3 * 5/8= (skracam 8 z 8)
=1/3 * 5/1=
= 5/3=
= 1 i 2/3
2,4 : 1 i 2/7 =
= 2 i 4/10 : 1 i 2/7 =
= 2 i 2/5 : 9/7=
= 12/5 * 7/9 = ( skracam 12 z 9)
=4/5 * 7/3=
= 28/15=
= 1 i 13/15
3 i 1/3 : 1,2 =
= 10/3 : 1 i 2/10=
= 10/3 : 1 i 1/5=
= 10/3 : 6/5 =
= 10/3 * 5/6 = (skracam 10 z 6)
= 5/3 * 5/3=
= 25/9=
= 2 i 7/9
2 i 2/7:1,6=
= 16/7 : 1 i 6/10 =
= 16/7 : 1 i 3/5=
= 16/7 : 8/5 =
= 16/7 * 5/8 = (skracam 16 z 8)
= 2/7 * 5/1=
= 10/7=
= 1 i 3/7
4,15 :2,5 =1,66
0,48 : 0,12 =4
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie