Treść zadania
Autor: Wera11160 Dodano: 18.9.2011 (17:31)
uczniowie sprawdzili ceny samochodzików resoraków w różnych sklepach.Dane przedstawili na diagramie:
sklepik szkolny- 8zł
centrum handlowe- 10zł
sklep U Janka- 9zł
kiosk osiedlowy- 5zł
D/ napisz wyrażenie algebraiczne opisujące, ile trzeba zapłacić za m samochodzików w centrum handlowym.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
sonar 18.9.2011 (18:56)
cena resoraka w centrum handlowym -> 10 zł
ilość kupionych resoraków w tym centrum -> m
kwota do zapłacenia -> m * 10 zł
Za m samochodzików kupionych w centrum handlowym trzeba zapłacić m*10 złDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
w trapezie równoramiennym ABCD dane są długości podstawy AB=6 cm i CD = 2 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: anika3434 18.4.2010 (11:49) |
O ile procent wzrosła cena chleba, jeśli kosztuje 125% ceny pierwotnej? Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: aguska5543 3.5.2010 (17:09) |
dane są ; a,b,c.Skonstruuj odcinek równy różnicy dwóch spośród danych Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: serce4222 9.5.2010 (18:50) |
w prostokacie mamy dane dane dlugosci przekątnej p i długości jednej z Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: barbi2905 27.5.2010 (21:56) |
Uczniowie klasy trzeciej pojechali na dwodniowa wycieczke autokarem.Pierwszego Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: marzenatrusiak 12.6.2010 (13:27) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 50% Uczniowie grają w szachy
UCZNIOWIE GRAJĄ W SZACHY Uczniowie naszej szkoły zajęli IV miejsce w zawodach szachowych W czwartek, 13 listopada uczniowie naszej szkoły wzięli udział w Drużynowych Mistrzostwach Gorzowa Szkół Gimnazjalnych w szachach w ramach Gorzowskiej Spartakiady Młodzieży. Zajęli czwarte miejsce. ? To według mnie najgorsze miejsce, ma się duży niedosyt ? wypowiada się grający przy...
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
1 0
gaska 18.9.2011 (18:52)
załużmy że m to liczba samochodzików A to cena w sklepiku B cena w to centrum C to cena w sklepie a D to cena w kiosku więc m samochodzików w centrum to np. 2*D*m
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie