Treść zadania

~SebA

wywiad na temat Form spedzania wolnego czasu

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    powinny być wymienione formy, jak można spędzać wolny czas, jakie możemy z tego czerpać korzyści może zapisać to w formie pogawędki dwóch osób, jednej starszej która zachęca do ruchy, a drugiej młodej

Rozwiązania

Podobne zadania

Gabusia17 Potrzebuję wszystko na temat ubezpieczeń zdrowotnych. Z góry dziękuje za Przedmiot: WOS / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: Gabusia17 28.3.2010 (19:24)
manfred2306 Napisz artykuł do gazetki szkolnej na temat "Jakie są granice prawa do Przedmiot: WOS / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: manfred2306 22.4.2010 (16:23)
kajusia369 Rozprawka na temat "Czy warto grać na giełdzie biorąc pod uwagę Przedmiot: WOS / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: kajusia369 25.4.2010 (12:53)
Nieznany Odpowiedz Jak rozumiesz słowa na temat demokracji , wypowiedziane przez Jana Przedmiot: WOS / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 18.5.2010 (14:41)
brygida6 rozprawka na temat: wybory są najwazniejszą aktywność obywatelską Przedmiot: WOS / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: brygida6 20.5.2010 (19:32)

Podobne materiały

Przydatność 50% Przemowa na temat najczęstszego spędzania wolnego czasu

Drodzy koledzy i koleżanki! Moja przemowa będzie poświęcona jednemy z najczęstszego sposobu spędzania wolnego czasu. W dzisiejszym świecie najczęstszą rozrywką jest telewizja. Można w niej znaleźć odpowiednie programy dla każdego, dlatego jest tak popularnym sposobem spędzania naszego czasu. Przeważnie wydaje się niegroźna, lecz tak naprawdę bardzo uzależnia,...

Przydatność 75% Pedagogika czasu wolnego młodzieży

Czas wolny to pojęcie, które znane już było ludziom pierwotnym. Wypoczynek po pracy – podstawowy element wolnego czasu – był zjawiskiem znanym ludzkości od zarania dziejów. Zgodnie z definicją francuskiego socjologa J.Dumazediera czas wolny to „wszelkie zajęcia, jakim może oddawać się jednostka z własnej ochoty, bądź dla rozrywki, bądź dla rozwijania...

Przydatność 70% Pedagogika czasu wolnego młodzieży

Pedagogika czasu wolnego młodzieży Czas wolny to pojęcie, które znane już było ludziom pierwotnym. Wypoczynek po pracy - podstawowy element wolnego czasu - był zjawiskiem znanym ludzkości od zarania dziejów. Zgodnie z definicją francuskiego socjologa J.Dumazediera czas wolny to „wszelkie zajęcia, jakim może oddawać się jednostka z własnej ochoty, bądź dla rozrywki, bądź...

Przydatność 60% Spędzanie czasu wolnego.

After a long and tiring day at school I like to spend my free time in such away that I feel relaxed. The kinds of activity I choose depend upon the time of the year. When it is sunny and warm I go out. When it is cold, rainy and dull - I stay at home. In the summer I ride my bicycle. I like to go to the forest, where the air is fresh, but sometimes I ride round the city to see if something...

Przydatność 80% Pedagogika czasu wolnego

PEDAGOGIKA – nauka o wychowaniu; nauka o procesach wychowawczych, której istotę stanowi całościowy rozwój człowieka (wpływy pozytywne i negatywne jednostek na siebie oraz środowiska) Obok pedagogiki jako działu wychowania dzieci, należy wymienić hebagogikę – dział wychowania młodzieży, andragogikę – obejmującą oświatę i wychowanie dorosłych oraz gerontagogikę –...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji