Treść zadania

Patryk040901

PROSZĘ O SZYBKĄ POMOC
Rozwiąż układ równań metodą przeciwnych współczynników
8x-y=2|*
5x+4y=1
....................
....................
.....x=.....|:
x=

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    8x-y=2/*4
    5x+4y=1
    31x-4y=8
    5x+4y=1
    37x=9
    x=9/37
    y=(-2/37)

Rozwiązania

Podobne zadania

misia0707 rozwiąż układ równan metodą przeciwnych współczyników 5x + 9y = -2 4x Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 3 rozwiązania autor: misia0707 29.3.2010 (16:19)
misia0707 rozwiąż układ równan metodą przeciwnych współczyników 6x - 4y = -3 3 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 4 rozwiązania autor: misia0707 29.3.2010 (16:44)
Awarenez matematyka..prosz pomocy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: Awarenez 4.9.2010 (20:49)
cukiereczek Rozwiaz uklad rownan metoda podstawowa i przeciwnych Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: cukiereczek 15.9.2010 (15:56)
klaudia rozwiń układ równań metoda podstawiania i przeciwnych Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: klaudia 27.9.2010 (18:51)

Podobne materiały

Przydatność 65% 9 metod otrzymywania soli.

1) MEtal + kwas----> Sol + Wodor 2) Tlenk metalu + Kwas----> Sol + Woda 3) Kwas + Wodorotlenek----> Sol + woda 4) Metal + niemetal---> Sol kwasu beztlenowego 5) tlenek metalu + bezwonnik kwasowy--->sol 6) Zasada(wodorotlenek) +bezwonnik kwasowy---> sol + woda 7) Sol 1 + sol 2 --->sol 3 + sol 4 8) Sol 1 + kwas 1 --->sol 2 + kwas 2 9) wodorotlenek 1 + sol 2 ---> wodorotlenek 2 + sol 2

Przydatność 60% 10 metod otrzymywania soli

Kwas+zasada->sól+woda Metal(aktywny)+kwas->sól+H Tl.metalu+kwas->sól+woda Tl.metalu+tl.niemetalu->sól(tlenowa) Zasada+tl.niemetalu->sól(tlenowa)+woda Metal+niemetal->sól(beztlenowa) Sól1+sól2->sól3+sól4 Sól1+kwas->sól(mocna)+kwas Sól1+zasada->sól2+wodorotlenek Sól1+metal(aktywny)->sól2+metal(mniej aktywny)

Przydatność 65% Zastosowanie metod inżynierii genetycznej

Dziedzina biologii zajmująca się zjawiskami dziedziczności i zmienności oraz badaniem praw rządzących między podobieństwem i różnicami indywidualnymi, związanymi z pochodzeniem, nosi nazwę genetyki. Nauka ta powstała w początkach obecnego stulecia i stale niezwykle szybko się rozwija. Obecnie w dużym zakresie wykorzystywana jest w stosunkowo nowej gałęzi nauk zwanej...

Przydatność 75% WDN krótka charakterystka wybranych metod

WDN Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli Czym jest WDN:  Pozwala zintegrować nauczycieli (oraz wszystkich pracowników szkoły) wokół wspólnie uznawanych wartości i realizacji wyznaczonych celów.  Przenosi odpowiedzialność za życie szkoły z podmiotów zewnętrznych na wewnętrzne (kadrę kierowniczą, radę pedagogiczną, uczniów, rodziców, czyli całą...

Przydatność 60% Charakterystyka metod wychowania, cele wychowawcze

Dla metodyki pracy opiekuńczo-wychowawczej niezbędne jest, ze względów metodycznych i praktycznych, określenie dyrektyw metodycznych traktowanych jako możliwości i propozycje, których dobór zależy od wychowawcy podejmującego każdorazowo decyzję, co do sposobów postępowania wychowawczego. Wychowawca, decydując o doborze metod pracy, staje się twórcą procesów...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji