Treść zadania
Autor: asioa Dodano: 11.6.2011 (10:26)
w klasie liczacej32 uczniow przeprowadzono test z liczb rzeczywistych .Zaliczylo go 24 uczniow .oblicz jaki procent uczniow tej klasy otrzymalo oceny niedostateczne
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
hugo1991 11.6.2011 (10:37)
32-100%
24-x%
32x=2400 /32
x=75%
100%-75%=25%
25%nie zaliczyloDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
sonar 17.6.2011 (23:09)
liczba uczniów w klasie -> 32
liczba uczniów, którzy zaliczyli test -> 24
liczba uczniów , którzy nie zaliczyli testu (czyli dostali oceny niedostateczne)
32 - 24= 8
czyli uczniowie, którzy otrzymali ocenę niedostateczną z testu to 8/32 całej klasy
Obliczam jaki to % klasy
8/32 * 100% =
= 0,25 * 100 %=
= 25 %
W tej klasie 25 % uczniów otrzymało ocenę niedostateczną.
8/32Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Zadanie na zbiorze liczb. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Dajana888 8.5.2010 (18:39) |
Test z geometri:P Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: moniczka1555 13.6.2010 (13:40) |
Oblicz najmniejszą wspólną wielokrotnośc podanych liczb. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: ewkaa644 11.8.2010 (16:49) |
Oblicz sumę liczb: Przedmiot: Matematyka / Liceum | 3 rozwiązania | autor: ewkaa644 11.8.2010 (20:40) |
Oblicz resztę z dzielenia liczb. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 5 rozwiązań | autor: ewkaa644 14.8.2010 (10:11) |
Podobne materiały
Przydatność 100% Równanie stanu gazów rzeczywistych
Praca w załączniku - wzory
Przydatność 60% Dzieje Liczb
Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...
Przydatność 75% Symbolika liczb
Liczbę 1 uważano dawno, dawno temu za liczbę najdoskonalszą. Jest to pierwsza liczba nieparzysta. Wszystkie inne liczby pochodzą od jedynki, np.2, to 1 + 1. Jeden - ile to jest: dużo czy mało? Zastanów się! Wszyscy chcą być pierwsi: w nauce, w sporcie, w zabawie, ale nikt nie chce dostać jedynki z klasówki! Liczba 2 jest pierwszą liczbą parzystą. Uważana była przed wiekami...
Przydatność 60% Test z chemii w klasie I gimnazjum - substancje chemiczne i ich przemiany
test z chemii w klasie I gimnazjum - substancje chemiczne i ich przemiany ................................................. imię i nazwisko klasa 1. Podane substancje podziel na pierwiastki i związki chemiczne: woda, magnez, dwutlenek siarki, azot, tlenek miedzi (II) 2. Podkreśl nazwy procesów, które zaliczysz do reakcji chemicznych: topnienie parafiny, spalanie magnezu,...
Przydatność 70% Syzyfowe prace - list do uczniow gimnazjum.
Drodzy uczniowie klerykowskiego gimnazjum! Gdynia, 20 listopad 1870 r. Na wstępie tego listu chciałabym Was serdecznie pozdrowić. Niestety, doszły mnie słuchy, że jesteście w okropnej sytuacji, związanej z utratą Waszej polskości. Dowiedziałam się, iż Wasi nauczyciele to bezwzględni rusyfikatorzy, którzy za wszelką cenę starają się uzmysłowić Wam wyższość...
0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań
2 0
megi201820 11.6.2011 (13:12)
32-100%
24-x%
x= 24*100/ 32=75%
100%-75% =25%
Odp: Oceny niedostateczne otrzymało 25% uczniów klasy.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie