Treść zadania
Autor: xxxkasialenka7 Dodano: 1.6.2011 (20:14)
PILNE!!!
Posługując się wzorami półstrukturalnymi związków, ułóż równania reakcji but-1-ynu z:
a) wodorem
b) bromowodorem
prowadzace do powstania
1) zwiazku nienasyconego
2) zwiazku nasyconego
Podaj nazwy wszystkich produktów reakcjii.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Napisz równania reakcji chemicznych wzorami półstrukturalnymi Przedmiot: Chemia / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: jeteta 21.10.2010 (14:53) |
Zapisz wzorami półstrukturalnymi następujące równania reakcji chemicznych Przedmiot: Chemia / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: jeteta 21.10.2010 (15:00) |
Potrzebuje otrzymac siarczan (VI) sodu wszystkimi mozliwymi wzorami na Przedmiot: Chemia / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Azu94 2.11.2010 (22:30) |
Poslugujac sie wzorami uproszczonymi ulozyc rownania rekacji przylaczania Przedmiot: Chemia / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: ania44 28.9.2011 (18:04) |
Zapisz wzorami półstrukturalnymi następujące równania reakcji i podaj Przedmiot: Chemia / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: ewwulkaaa1290 26.10.2011 (18:53) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Bohaterowie Trylogii Sienkiewicza wzorami etyki rycerskiej - konspekt.
Jakie wzory etyki rycerskiej realizują biografie postaci “Trylogii” H. Sienkiewicza? Opracuj w oparciu o wybranych bohaterów z “Potopu” - plan. I.Wstęp 1.Etos rycerski, jego pochodzenie i rodzaje: -etos rycerza antycznego (Achilles i Hektor z Iliady); -etos chrześc. (Roland z Pieśni o Rolandzie); -cechy wspólne; nawiązanie: Przysięga Horacjuszów Davida....
Przydatność 55% Bohaterowie: biblijny i mitologiczny będący wzorami.
Wybierz jednego bohatera biblijnego i jednego mitologicznego. Jakie ich cechy chciałbyś przejąć i dlaczego? Będąc w okresie dojrzewania, ciągłym kształceniu i ewoluowaniu ulega nasz charakter i osobowość. Czynnikami, które wpływają na ten proces są najczęściej nasi bliscy, rówieśnicy, czy osoby z najbliższego otoczenia tacy jak np. nauczyciele. Istotne dla tego...
Przydatność 70% Czy Alek, Zośka i Rudy mogą być wzorami do naśladowania?
Mimo,że od wydarzeń opisanych przez Aleksandra Kamińskiego w powieści pt:,,Kamienie na szaniec'' minęło ponad 60 lat, to bohaterowie tego wspaniałego utworu mogą stanowic dla mnie wzór postępowania.Dlaczego tak uważam?Postaram sie to wyjaśnić w dalszej częsci mojej pracy. Po pierwsze, młody wiek bohaterów nie wpłynął bezpośrednio na okazywanie przez nich swojej odwagi i...
Przydatność 80% Jak romantycy rozumieli miłość? Porównaj ich przekonania ze wzorami miłości, które pojawiły się w poprzednich epokach.
Uczuciem na miarę wielkich namiętności romantycznego bohatera była miłość. Równie jak on pełna sprzeczności, zmysłowa i idealna zarazem. Przemieniała człowieka i świat przezeń widziany była miłość wspaniałym uniesieniem, rozkoszą i pasją, w której bohater bez reszty się zatracał. Miłość nie znosiła kompromisów toteż zakochany bohater romantycznej literatury...
Przydatność 85% Czy bohaterowie „Kamieni na szaniec” mogą być wzorami do naśladowania dla współczesnej młodzieży?
W dzisiejszych czasach jest coraz mniej ludzi, których można naśladować; wszystkie autorytety już dawno leżą zakopane pod głęboką warstwą kurzu, są już nieaktualne. Przemawiały one w sposób zbyt krzykliwy, próbowały nawracać i za wszelką cenę wpoić innym swoje poglądy. A to wcale nie o to chodzi. Bohaterowie „Kamieni” to nastoletni chłopcy, nie „moralizują”...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
3 0
ewka13 1.6.2011 (20:33)
CH_{3}-CH_{2}-C \equiv CH + H_{2} \to CH_{3}-CH_{2}-CH=CH_{2} - but-1-en
CH_{3}-CH_{2}-C \equiv CH + 2H_{2} \to CH_{3}-CH_{2}-CH_{2}-CH_{3} - butan
CH_{3}-CH_{2}-C \equiv CH + HBr \to CH_{3}-CH_{2}-C(Br)=CH_{2}- 2-bromobut-1-en
CH_{3}-CH_{2}-C \equiv CH + 2HBr \to CH_{3}-CH_{2}-C(Br)_{2}-CH_{3} -2,2-dibromobutan.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie