Treść zadania
Autor: Jessica Dodano: 30.5.2011 (19:51)
Pisałes sesje 3 z matematyki klasa 5 jak tak to co tam mniej więcej byłoo!!
Pomóz bo ta ocena będzie decydowała o ocenie na koniec roku!
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
6 klasa obwódostrosłupa na środę Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: ziomek-pol294 12.4.2010 (08:17) |
Matematyka klasa 6 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Piesek_228 12.4.2010 (17:18) |
Matematyka klasa 6 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: Piesek_228 14.4.2010 (16:04) |
matmaa 6 klasa Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 6 rozwiązań | autor: dusia9711 14.4.2010 (19:54) |
Pomocy ma takie zadanie na jutro z matematyki o: Wyznacz konstrukcje środki Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Yeti600 15.4.2010 (16:35) |
Podobne materiały
Przydatność 100% Im mniej pieniędzy, tym mniej problemów.
Im mniej pieniędzy tym mniej problemów... Prawda czy fałsz? Ciężko powiedzieć, przynajmniej według mnie. A dlaczego? Postaram się zaraz to wyjaśnić i przy okazji stwierdzić czy powyższa teza jest prawdziwa. Ogólnie rzecz biorąc, człowiek bez pieniędzy w dzisiejszym świecie nie przeżyje. Wszystko ma swoją cenę – lekarstwa, ubranie, mieszkanie, jedzenie. Często nawet...
Przydatność 55% Klasa szkolna
Klasa szkolna jest grupą wtórną, utworzoną w sposób formalny dla celów głównie dydaktycznych. Jednakże, gdy przekształca się w grupę nieformalną, może mieć ogromny wpływ na jednostkę. Grupy nieformalne stanowią pewną odmianę grup pierwotnych. Jednostka należy do nich na zasadzie wspólnych zainteresowań, dobrowolnie członkowie kontaktują się za sobą często i...
Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki
Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...
Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki
Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete
Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX
HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
Mayer 1.6.2011 (17:40)
Nie pisałem!!!
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie