Treść zadania
Autor: Stincy Dodano: 23.5.2011 (18:43)
Jaka jest twoja ulubiona reklama.? Opisz ją . i napisz czy ci się podoba i dlaczego
moja ulubiona reklama to serce i rozum-pilot i myszka
więc opisze mi ktoś tą reklamę.?
dam naj
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
lazy 23.5.2011 (23:43)
Moją ulubioną reklamą jest reklama Tymbarka - 75 lat razem. Jest to zaprezentowanie tego, przez ile lat, ile stylów, ile czasu był i nadal jest produkowany sok firmy Tymbark. Bardzo ją lubię, ponieważ główną rolę gra w niej mój kolega, Marek Karwowski. Jest fajnie wszystko przedstawione oraz oczywiście świetny wokal Marka.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Reklama Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: Kamila12 4.5.2010 (13:54) |
reklama-piękno rafy kolarowej Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: lucja123 18.12.2010 (11:14) |
Uzupełnij poniższy tekst tak,aby powstała reklama wybranego przez ciebie Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: bartila 2.10.2012 (22:48) |
Podobne materiały
Przydatność 55% Reklama
REKLAMA Reklama: - Reklama jest narzędziem, które umożliwia realizowanie funkcji marketingowych, wpływa na jednostki rynku, zjednuje je sobie i kreuje ich pozytywne opinie o produktach i firmie. - Reklama jest działaniem promocyjnym, prezentującym potencjalnemu nabywcy walory towaru lub usługi. Stała się ona częścią współczesnego świata i posiada wiele odmian....
Przydatność 100% Reklama
Podstawą dobrej reklamy jest fakt, że zwraca ona uwagę odbiorców. Można wpłynąć na jej atrakcyjność dla publiczności między innymi przez zamieszczenie ciekawego nagłówka, intrygującego stwierdzenia niebanalnego zdjęcia, grafiki. Istnieją dwie zasady reklamy w prasie, które wpływają na odbiór reklamy prasowej przez czytelników. Pierwsza z nich jest zasadą „ Prawej...
Przydatność 65% Reklama
1. Reklama – jest instrumentem promocji i oznacza płatną, bezosobową formę komunikacji firmy z rynkiem. 2. Funkcje reklamy:- uświadamianie potrzeby- informowanie potencjalnego klienta o cechach charakterystycznych firmy, produktu lub usługi.- nakłanianie klienta do skorzystania z oferty.- przypominanie o istnieniu firmy, produktu lub usługi 3. Historia reklamy: plotka, druk, gazety,...
Przydatność 65% Reklama
Ogladasz reklamy? Jasne, ze ogladasz, nie masz wyboru. Reklamy sa wszechobecne. Jedna na drugiej otaczaja kazdy budynek, niektorym przyslaniajac widok porannego slonca, gdy zamiast firanek widzi kawalek majtek pani obnazajacej sie na ogromym plakacie okalajacym 3/4 6-piętrowca.Dla mnie ok, nic mi nie przyslania, pani nie brzydka ale co ma odpowiedziec ojciec dziecku , z ktorym wybral...
Przydatność 70% Reklama radiowa
KRYTERIA CHARAKTERYZUJĄCE NOŚNIKI REKLAMY Cechy fizyczne Żywotność przekazu reklamowego (czas pamiętania reklamy) Selektywność (dociera do konkretnej grupy odbiorców) Zasięg oddziaływania Grupa odbiorców danego nośnika Sugestywność (radio , TV , prasa Ż ) [Prestiż nośnika Koszt produkcji odpowiedni dla nośnika System przyjmowania zleceń i stawiane wymagania...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
1 0
demulka1999 23.5.2011 (20:51)
Jest mnóstwo reklam . Lecz dla mnie najlepszą i najfajniejszą , po prostu taką na którą zwraca się uwagę to Serce i Rozum .
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie