Treść zadania

19020895

grafika-turbo pascal
Witam, potrzebuje na dziś wieczór program napisany w turbo pascalu który wyświetli na ekranie grafikę, która jest w załączniku.
Bardzo proszę o pomoc - to bardzo ważne.
Z góry dziękuję

Załączniki do zadania

Zgłoś nadużycie

Komentarze do zadania

  • (Czytam to w niedzielę o 19:00)
    Na dziś wieczór szans nie mam, abym zdążył, trochę za późno podałeś zadanie.
    Jak masz komendy graficzne pod ręką (bo ja nie mam) to - o ile pamiętam, kółko i elipsa są gotowymi procedurami, sześciokąt (wielokąt) też, ale chyba łatwiej jest "LineTo(x,y)" 6 razy i FloodFill(kolor) środek, tylko trzeba dbać aby robić "MoveTo do wnętrza.
    Tak samo zielone trójkąty.

    Najgorsze są promyki słońca, bo trzeba policzyć początki i końce z 8-kąta foremnego.
    Na ptaszki jest chyba jakaś procedura "Arc", ale nie pamiętam.

    Piszę w komentarzu, bo nie chcę Ci psuć zadania.
    NA PEWNO nie jestem w stanie zrobić tego dziś - daruj sobie pisanie na priv.

    Pozdro - Antek

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

ania2000 POTRZEBUJE WSZYSTKO O -technika zapisu na płytach: CD,DVD,BLUE-REY Przedmiot: Informatyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: ania2000 12.5.2010 (17:06)
leneczka program Przedmiot: Informatyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: leneczka 14.5.2010 (16:45)
piterql programowanie turbo pascal proszę o pomoc Przedmiot: Informatyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: piterql 20.9.2010 (19:20)
darus123 wspolczesne zrodla informacji -krotka notatkie potrzebuje Przedmiot: Informatyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: darus123 10.10.2010 (23:52)
sebastianus777 Napisz program schemat blokowy i listę kroków z wykorzystaniem random i Przedmiot: Informatyka / Liceum 2 rozwiązania autor: sebastianus777 13.10.2010 (17:57)

Podobne materiały

Przydatność 65% Grafika w Turbo Pascal’u

1. Inicjalizacja trybu graficznego
2. Operacje trybu graficznego
3. Zamknięcie trybu graficznego

Ad. 1

InitGraph (Sterownik: Integer, Tryb: Integer, Ścieżka: String);
sterownik – identyfikator karty sterownika graficznego;
tryb – tryb graficzny (rozdzielczość, ilość kolorów);
ścieżka – katalog, w którym znajduje się sterownik *.bgi...

Przydatność 55% Program funkcja kwadratowa Turbo Pascal

program rownanie_kwadratowe; uses crt; Var a, b, c, x1, x2, d, x : Real; begin clrscr; write('podaj a='); readln(a); write('podaj b='); readln(b); write('podaj c='); readln(c); if a=0 then begin Writeln('Rozwiazywanie funkcji liniowej'); if (b=0) and...

Przydatność 65% Grafika

PODSTAWOWE POJĘCIA Grafika, jedna z podstawowych dziedzin plastycznych, w której właściwym dziełem sztuki jest odbitka z płyty graficznej, dającej możliwość powielania na papierze lub tkaninie. W odróżnieniu od malarstwa operującego plamą barwną, u jego podstaw leży kreska i stopniowanie walorów. Grafik zazwyczaj opanowuje proces powstawania odbitki czyli ryciny, od...

Przydatność 60% Grafika rastrowa, grafika wektorowa

Grafika Wektorowa - Sposób opisu obrazu oparty na formułach matematycznych. W przeciwieństwie do tradycyjnej grafiki bitmapowej (opierającej się na zapamiętywaniu koloru i położenia pojedynczych pikseli), grafika wektorowa zachowuje informacje o tworzących kształty obiektów liniach oraz krzywych - włączając ich położenie oraz barwę. Grafika komputerowa - Powołując się na...

Przydatność 65% Grafika Komputerowa

1. Pojęcie grafiki. Grafika komputerowa – jest to obraz tworzony lub poddawany obróbce za pomocą komputera. Istnieje rozróżnienie pomiędzy grafiką bitmapową i wektorową. Bitmapy to obrazy będące zbiorami punktów – pikseli w różnych kolorach. Natomiast pliki grafiki wektorowej zawierają nie sam obraz, a instrukcje, które wykorzystywane są przez komputer do budowania grafiki...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji