Treść zadania
Autor: demulka1999 Dodano: 19.5.2011 (22:08)
Prezentuje uczniom 2 obrane ziemniaki i 2 obrane jabłka . Jeden ziemniak i 1 jabłko zanurzone są w wodzi (słoik) 1 ziemniak i 1 jabłko położone na talerzu .
Co zaobserwowaliście?
Obserwacja......................................................
Wnioski :......................................................................
2. 2 kawałki masła
Jedna przechowywana w wodzie , a druga położona na spodeczku
C zaobserwowaliście?
obserwacja...........................
wnioski: /.....................................
3. 2 plastry wędliny
Pierwszy przechowywany w temperaturze pokojowej (20 stopni C ) a drugi przechowywany był w chłodziarce (od 0 do 8 stopni C )
CO zaobserwowaliście?
obserwacja...........................................
wnioski; ..................................................
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Wybierz jeden z podanych wariantów lub dopisz własny i zaprojektuj, jakie światł Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: przemek63080 15.4.2010 (19:51) |
1) opisz w co najmniej 5 zdaniach jeden dzień, w którym nie minąłeś Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: paulinka9797 23.4.2010 (16:01) |
jeden rozdział tajemniczego ogrodu Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: mateuszbober21 6.6.2010 (19:50) |
Co w tym porównaniu jest źle (jeden wyraz) : Fałszuje jak by mu koń na Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 8 rozwiązań | autor: az_AZ45 27.9.2010 (19:59) |
Napisz list do koleżani lub kolegi z zagranicy, w którym opiszesz jeden lub Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: BaByjaga 28.9.2010 (13:25) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Co internet może dać uczniom?
„Co internet może dać uczniom?” Internet stanowi wszechstronne źródło informacji. Można powiedzieć, iż jest to ogromna baza danych zawierająca teksty, grafikę, dźwięki, a więc dane multimedialne. Powszechny dostęp do tak wielu informacji nie może pozostać bez wpływu na edukację. Czy to jednak zawsze będzie pozytywny wpływ? Spróbujmy przyjrzeć się bliżej temu...
Przydatność 75% Po co uczniom telefony komórkowe w szkołach ?
Jest wiele argumentów będących za i przeciw posiadania komórek przez uczniów w szkole. Wszystko jednak zależy od tego, w jaki sposób i do czego jest taki telefon wykorzystywany. W niektórych przypadkach komórka może być zarówno przyjacielem, jak i wrogiem. Na przykład na lekcjach, gdy zadzwoni telefon, rozproszy on uwagę nie tylko jego właściciela, ale i całej klasy oraz...
Przydatność 50% Jeden dzień
JEDEN DZIEŃ MOJEGO ŻYCIA…… Nie od dziś wiadomo, że codzienność życia przeważanie oznacza wykonywanie czynności zależnie zbliżonych do siebie. To jak zaczynamy dzień wpływa na to z jakim doświadczeniem go kończymy, nie zależnie od dobrych i złych w tym dniu przeżyć. Dlatego też, chciałabym opisać jeden dzień mojego życia, w którym wiele osób zaczęło się...
Przydatność 75% Jeden dzień na Olimpie
„Byłem jeden dzień na Olimpie” Nigdy nie zapomnę tego wieczoru, gdy zacząłem czytać zadaną lekturę szkolną „Mitologię” Jana Parandowskiego. Świat bogów i mitów ukazanych w Mitologii wywarł na mnie ogromne wrażenie. Książka tak bardzo mnie zafascynowała, że nie zauważyłem, iż był już środek nocy. Zasnąłem nad lekturą. Co tłumaczy moją niezwykłą...
Przydatność 100% Jeden dzień w Kartaginie.
Był piąty dzień stycznia roku pańskiego 2003, jak się później okazało był to dzień naprawdę niezwykły, chociaż wcale się na taki nie zapowiadał. Jak zwykle za sprawą mojego pieska "BORYSA" wstałem wcześnie rano ażeby udać się z nim na pilną kupkę do parku. Po powrocie do domu razem z moimi rodzicami zasiedliśmy do wspólnego śniadania. Ojciec wspomniał coś,...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie