Treść zadania

lolcia019

1. Pracę klasową z matematyki pisało 25 uczniów. 3 uczniów otrzymało ocenę celującą, 5 bardzo dobrą, 7 dobrą, 3 dostateczną, 5 dopuszczjącą, reszta uczniów miało ocenę niedostateczną. Jaki procent uczniów uzyskał poszczególne oceny?
2. Cena pewnego towaru wzrosła z 20zł do 23zł, O jaki % wzrosła cena tego towaru? PLISSS POMÓŻCIE

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 2 0

    1.
    100%-25
    x-3
    x=12
    Oceny celujące-12%
    Oceny bardzo dobre-20%
    Oceny dobre-28%
    Oceny dostateczne-12%
    Oceny dopuszczające-20%
    Ocena niedostateczna-8%
    2.
    20zł-100%
    23zł-x
    x=115
    115-100=15%
    Cena towaru wzrosła o 15%

Rozwiązania

  • adamek94

    25 uczniów = 100%
    3/25=0,12 = 12%
    5/25= 1/5 = 0,2 = 20%
    7/25=0,28=28%
    3/25=12%
    5/25=20%
    2/25=0,08=8%

    zad.2. 20 zł ---- 100%
    23 zł ------ X
    23*100% : 20 = 115%
    czyli 115% - 100% = 15% wzrosła cena

Podobne zadania

Yeti600 Pomocy ma takie zadanie na jutro z matematyki o: Wyznacz konstrukcje środki Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Yeti600 15.4.2010 (16:35)
nata199728 praca domowa z matematyki. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 3 rozwiązania autor: nata199728 15.4.2010 (18:05)
Xantino Zadanie z matematyki [szkola podstawowa] Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 10 rozwiązań autor: Xantino 7.5.2010 (20:49)
delfin1212 zadanie z matematyki wyrazenia algebraiczne zad 4 ze str 29 kl. 6 zad. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: delfin1212 25.5.2010 (17:32)
nikola zadanie z matematyki Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 7 rozwiązań autor: nikola 27.5.2010 (15:39)

Podobne materiały

Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki

Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...

Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki

Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete

Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX

HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...

Przydatność 65% Otoczenie szkolne ucznia a klimat i środowisko klasowe.

Mówiąc o środowisku ucznia, najczęściej mamy na myśli środowisko społeczne, określane jako zespół warunków i czynników osobowych i materialnych, powstających w wyniku współdziałania ludzi odgrywających główną rolę w kształtowaniu się osobowości społecznej jednostki. Oprócz środowiska społecznego wyróżniamy środowisko geograficzne jako otoczenie fizyczne i...

Przydatność 65% Zbiorek prac

Takie tam różności

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji