Treść zadania
Autor: szewa128 Dodano: 8.5.2011 (22:39)
witam
szukam odpowiedzi do tych zadań http://www.umiesz-zdajesz.pl/listy/ciagitest.pdf ponieważ nauczycielka dała nam taką kartke którą mam uzupełnić na ocene w domu i to może być moja szansa aby nie skończyć z jedynką na koniec roku! dlatego bardzo was PROSZE o POMOC
z zadań zamkniętych mam zrobione od 8 do 17, jak coś to w tym pdfie ostatnia strona jest mi nie potrzebna
ewentualnie jeśli ktoś może to prosze o zrobienie mi jakichś zadań z tego pdfa
Komentarze do zadania
-
szewa128 9.5.2011 (20:13)
bardzo dziękuje ci za pomoc,
mógłby jeszcze ktoś pomóc przy reszcie zadań??
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Zadania w załączniku zaznaczyć prawidłowe odpowiedzi!! Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: szymek1968 15.11.2010 (20:26) |
POMÓŻCIE ! WIELOMIANY, PRZEKSZTAŁCANIE WZORÓW ITD ODPOWIEDZI Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 8.12.2010 (20:27) |
prosze mi pisac rozwiazania a nie puste odpowiedzi! bardzo prosze o pomoc tych Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: jula505 29.12.2010 (14:46) |
Proszę o jak najszybsze rozwiązanie testu potrzebne mi są tylko odpowiedzi Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: bereha 2.2.2011 (19:05) |
Daje Naj za najlepsze odpowiedzi, proszę Was o pomoc... Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: anetka17 24.3.2011 (20:00) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Pytania - odpowiedzi
3. Postanowienia konferencji wersalskiej w sprawie granic Polskich. Sprzymierzeni spierali się o przynależność Warmii i Mazur, które pozostały niemieckie, o Gdańsk, któremu nadano status wolnego miasta, oraz o Górny Śląsk. Aby zapewnić Polsce dostęp do morza przyznano jej Pomorze Gdańskie, przycinając terytorium Niemiec i tworząc tak zwany korytarz. Na granicy południowej...
Przydatność 55% Ekonomia - odpowiedzi na pytania
EKONOMIA 1. Co to jest ekonomia Ekonomia jest nauka społeczną zajmującą się dokonywaniem wyborów dotyczących produkcji i dystrybucji dóbr i usług w świecie rzadkich czynników wytwórczych, inaczej: jest to nauka o tym, jak ludzie wykorzystują ograniczone zasoby w celu zaspokajania swoich nieograniczonych potrzeb. Ekonomia – analizuje zmiany w całości gospodarki: tendencje...
Przydatność 50% London pytania i odpowiedzi
London is the capital of England. 1.What is Buckingham Palace? -Buckingham palace is home of king. 2.where is Buckingham palace? -Buckingham palace is in the center of London. 3.how often the changing of the guard? -the changing of guard is every day (at11am) 4what is the name of the helmets that the seldiers are wearning? -The helmets that the seldiers are wearning name is...
Przydatność 50% Pytania i odpowiedzi.
1. PRZEDMIOT EKONOMII W UJĘCIU MIKRO I MAKRO Ekonomia jest nauka badającą, w jaki sposób ludzie (pojed. lub w zorg. zespołach) wykorzystują zasoby będące w ich dyspozycji w celu zaspokajania różnych potrzeb mat. i nie mat. Zasoby, którymi ludzie dysponują są przekształcane w trakcie procesów produkcyjnych w dobra i usługi zaspokajające określone potrzeby. Darzeniem ludzi...
Przydatność 80% AIDS -odpowiedzi na pytania
Budowa HIV Wirion HIV ma średnicę 110-130 nm (dla porównania: wirion wirusa B zapalenia wątroby, tzw. cząsteczka Dane\\\'a, ma średnicę 42 nm). Cząsteczka wirusa ma kształt cylindryczny i budowę warstwową. Ryc. Schemat budowy wirusa HIV W ZAŁĄCZNIQ gp 120 = białko powierzchniowe otoczki wiążące się z białkiem typu CD4 atakowanej komórki gp 41 = białko...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
antekL1 9.5.2011 (10:36)
1) Tylko n = 2, dlatego, że przyjmuje się numerować wyrazy ciągu liczbami nieujemnymi (przynajmniej w średniej szkole).
2) r = 5. Odejmujemy od wyrazu a(n+1) wyraz a(n), co daje:
5(n+1) +3 - (5n + 3) = 5n + 5 + 3 - 5n - 3 = 5
3) Odp d. Iloraz 1/2 powoduje, że wartość bezwzględne wyrazów ciągu bedą maleć. ALe nie znamy znaku a1 - jeśli a1 > 0 to ciąg, jeśli a1 < 0 to ciąg rośnie, gdyż mamy kolejne coraz mniejsze co do wartości bezwzględnej, ale ujemne wyrazy.
4) x = MINUS 4 (tylko). Wtedy mamy ciąg 2, -4, 8, ... o ilorazie -2,
5) Arytmetyczny. Ale odp A, nie D. Są to liczby 3, 7, 11, 15,... czyli o wyrazie ogólnym
an = 4n - 3, nie tak, jak podano w D.
6) Ciąg jest rosnący gdy różnica r jest dodatnia, czyli gdy:
m^2 + 4 > 0.
Jest to spełnione dla każdej liczby rzeczywistej,, odp D.
7) Odp B (ciąg geometryczny) gdyż iloraz kolejnych wyrazów wynosi:
\frac{a_{n+1}}{a_n} = \frac{5^{n+2}}{5^{n+1}} = 5
Ale pierwszy wyraz a1 to 5 do kwadratu, czyli 25, nie 5.
18) odp. B. Tylko dla n = 1, n = 2 wyraz -n+3 jest dodatni, dla n =3 jest już zerem, a dalej coraz bardziej ujemny.
19) Odp B, tylko dla n = 5 mamy 2n - 10 = 0, a poza tym wartość bezwzględna zapewnia dodatniość pozostałych wyrazów.
20) Liczymy a2 - a1
a_2-a_1 = \frac{2}{\sqrt{3} + 2} - \frac{4}{\sqrt{3} + 2} = \frac{-2}{\sqrt{3} + 2}
Usuwamy niewymierność z mianownika mnożąc licznik i mianownik przez pierw(3) - 2.
= \frac{-2\cdot(\sqrt{3}-2)}{(\sqrt{3} + 2)(\sqrt{3}-2)} = \frac{-2\sqrt{3} +4}{3 - 4} = 2\sqrt{3} - 4
Odp A.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie