Treść zadania
Autor: maluczqa Dodano: 4.5.2011 (21:11)
opisz w 5-6 zdaniach działania człowieka,które, twoim zdaniem,spowodowały największe przekształcenia krajobrazu w twojej okolicy.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Opisz budowę nefronu.. Ważne z góry dzięki Przedmiot: Biologia / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: san_4 2.4.2010 (17:05) |
opisz charakterystyczne cechy budowy bakteri i wirusow Przedmiot: Biologia / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: olaf2010 22.4.2010 (16:00) |
opisz charakterystyczne cechy budowy bakteri i wirusow Przedmiot: Biologia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: olaf2010 22.4.2010 (16:00) |
opisz charakterystyczne cechy budowy bakteri i wirusow Przedmiot: Biologia / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: olaf2010 22.4.2010 (16:00) |
Funkcje łożyska Narysuj i opisz schemat zapłodnienia i rozwoju w ciąży Przedmiot: Biologia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: madzia_ 10.5.2010 (16:07) |
Podobne materiały
Przydatność 55% Opisz największe (Twoim zdaniem) osiągnięcie ludzkości. Uzasadnij swój wybór.
Czym tak naprawdę jest największe osiągnięcie ludzkości? Czy możne nim być wynalezienie koła? Moim zdaniem nie. Koło, podobnie jak ogień czy prąd, jest raczej częścią przyrody, zjawiskiem, które wystarczyło odtworzyć. Największe osiągnięcie to coś, bez czego życie ludzkie nie byłoby możliwe. Według mnie jest nim przejęcie przez człowieka kontroli nad naturą. Świat...
Przydatność 100% Które z instytucji kulturalnych i organizacji społecznych realizują twoim zdaniem edukacje kulturalną i regionalną dzieci i młodzieży opisz te zadania
Idea wychowania przez teatr i dla teatru (czy ogólniej - przez sztukę dla sztuki) ma wielu zwolenników i opisy ich doświadczeń dość łatwo znaleźć na łamach czasopism pedagogicznych. W swojej wypowiedzi chciałabym zaprezentować te moje działania, które uwzględniały pozostałe, wcześniej wskazane, elementy edukacji kulturalnej. Poniższe uwagi ograniczę do zagadnień...
Przydatność 50% Coniunctivuas w zdaniach podzrzędnych
1. ZD. CELOWE I DOPEŁNIENIOWE - Stosujemy do con. temporum, ale może wystąpić tylko czynność równoczesna -Spójniki, po których wystepują często: +ut (uti)-aby, że, żeby +neu (neve)- i/aby nie +ne-aby nie +quo + comparativus np. quo facilius-tym łatwiej 2.ZD. SKUTKOWE -nie stos. do con. temp. -spójniki: ut, ne, ut(nemo)(nihil) -wskażniki: +talis-tego rodzaju, taki...
Przydatność 100% Słówka w zdaniach (zaawansowane) cz. 1
dandle – hustać się, wahać się He had a lot of dandling career choices. Contempt – wzgarda, obraza The King`s Road always fills me with grinding mix of envy and contempt. KR zawsze napełnia mnie miażdżącym uczuciem zazdrości i wzgardy. Lid – pokrywka Marylin Monroe has been glued to the lid of the pizza box. Marylin Monroe została przyklejona do pokrywki od...
Przydatność 100% Słówka w zdaniach (zaawansowane) cz. 2
1. Indictment – act of accusing- oskarżenie; The indictment includes description of wiretaps used to collect information against defendants. Oskarżenie zawiera informacje o pluskwach używanych do zgromadzenia informacji o oskarżonych. 2. To usher – odprowadzać, wprowadzać; Marina started ushering people towards the front door. 3. Disclose- ujawnić; Tom issued a statement...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie