Treść zadania

kasia58

Rozwiąż układ równan metodą podstawiania
2x+y=4
x-y=-2

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 3 0

    \begin{cases} 2x+y=4 \\ x-y=-2 \end{cases}

    \begin{cases} y=4-2x \\ x-(4-2x)=-2 \end{cases}

    \begin{cases} y=4-2x \\ x- 4+2x +2=0 \end{cases}

    \begin{cases} y=4-2x \\ 3x=2 \end{cases}

    \begin{cases} y=4-2x \\ x= \frac {2}{3} \end{cases}

    \begin{cases} y=4-2 \cdot \frac {2}{3} \\ x= \frac {2}{3} \end{cases}

    \begin{cases} y=4- \frac {4}{3} \\ x= \frac {2}{3} \end{cases}

    \begin{cases} y=2 \frac {2}{3} \\ x= \frac {2}{3} \end{cases}

Rozwiązania

  • userphoto

    {2x + y = 4
    {x - y = -2

    {y = 4 - 2x
    {x - (4 - 2x) = - 2

    {y = 4 - 2x
    {x - 4 - 2x = -2

    {y = 4 - 2x
    {-x = -2 + 4 /:-1

    {y = 4 - 2x
    {x = -2

    {y = 4 - 4
    { x = -2

    {y = 0
    {x = -2

    Spr:
    2 * (-2) + 0 = 4
    -2 - 0 = -2

  • sonar

    2x+y=4
    x-y= - 2


    2x+ y = 4
    x= - 2 + y


    2( - 2+y)+ y= 4
    x=- 2 + y


    - 4 + 2y + y= 4
    x= - 2 + y


    3y = 4 + 4
    x= - 2 + y


    3y = 8
    x= - 2 + y


    y= 8 : 3
    x= -2 + y


    y= 2 i 2/3
    x= - 2 + 2 i 2/3


    y = 2 i 2/3
    x= 2/3



    spr.

    2x+y=4

    2 * 2/3 + 2 i 2/3 = 4

    4/3 + 2 i 2/3 = 4

    2 i 6/3 = 4

    4 = 4

    L=P

Podobne zadania

szymczak 4. Rozwi ąż nierówno ść i rozwi ą zanie przedstaw graficznie 2x + Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: szymczak 28.11.2013 (18:07)

Podobne materiały

Przydatność 65% 9 metod otrzymywania soli.

1) MEtal + kwas----> Sol + Wodor 2) Tlenk metalu + Kwas----> Sol + Woda 3) Kwas + Wodorotlenek----> Sol + woda 4) Metal + niemetal---> Sol kwasu beztlenowego 5) tlenek metalu + bezwonnik kwasowy--->sol 6) Zasada(wodorotlenek) +bezwonnik kwasowy---> sol + woda 7) Sol 1 + sol 2 --->sol 3 + sol 4 8) Sol 1 + kwas 1 --->sol 2 + kwas 2 9) wodorotlenek 1 + sol 2 ---> wodorotlenek 2 + sol 2

Przydatność 60% 10 metod otrzymywania soli

Kwas+zasada->sól+woda Metal(aktywny)+kwas->sól+H Tl.metalu+kwas->sól+woda Tl.metalu+tl.niemetalu->sól(tlenowa) Zasada+tl.niemetalu->sól(tlenowa)+woda Metal+niemetal->sól(beztlenowa) Sól1+sól2->sól3+sól4 Sól1+kwas->sól(mocna)+kwas Sól1+zasada->sól2+wodorotlenek Sól1+metal(aktywny)->sól2+metal(mniej aktywny)

Przydatność 65% Zastosowanie metod inżynierii genetycznej

Dziedzina biologii zajmująca się zjawiskami dziedziczności i zmienności oraz badaniem praw rządzących między podobieństwem i różnicami indywidualnymi, związanymi z pochodzeniem, nosi nazwę genetyki. Nauka ta powstała w początkach obecnego stulecia i stale niezwykle szybko się rozwija. Obecnie w dużym zakresie wykorzystywana jest w stosunkowo nowej gałęzi nauk zwanej...

Przydatność 75% WDN krótka charakterystka wybranych metod

WDN Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli Czym jest WDN:  Pozwala zintegrować nauczycieli (oraz wszystkich pracowników szkoły) wokół wspólnie uznawanych wartości i realizacji wyznaczonych celów.  Przenosi odpowiedzialność za życie szkoły z podmiotów zewnętrznych na wewnętrzne (kadrę kierowniczą, radę pedagogiczną, uczniów, rodziców, czyli całą...

Przydatność 60% Charakterystyka metod wychowania, cele wychowawcze

Dla metodyki pracy opiekuńczo-wychowawczej niezbędne jest, ze względów metodycznych i praktycznych, określenie dyrektyw metodycznych traktowanych jako możliwości i propozycje, których dobór zależy od wychowawcy podejmującego każdorazowo decyzję, co do sposobów postępowania wychowawczego. Wychowawca, decydując o doborze metod pracy, staje się twórcą procesów...

0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji