Treść zadania
Autor: MajusiaFun Dodano: 1.5.2011 (11:21)
Opisz (1/3 strony z zeszytu) rozmnażanie ptaków.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
opisz wydrę Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: klaudia1544 18.4.2010 (20:31) |
Porównaj i opisz łodygi brzozy i tulipana . Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: babsi444 18.4.2010 (20:59) |
opisz znaczenie i zastosowanie paprotników Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: asiulka439 26.4.2010 (19:17) |
Opisz funkcję podanych tkanek ,na jutro !!! Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa | 5 rozwiązań | autor: kleks985 29.4.2010 (18:41) |
Opisz swojimi słowami ,,Zdrowa żywnośc " Na jutro prosze o pomoc . Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: patryj1919 10.5.2010 (18:16) |
Podobne materiały
Przydatność 70% Opis zeszytu od języka polskiego
Mój zeszyt od języka polskiego składa się z 60 kartek i jest formatu A5. Ma twardą okładkę, na której widnieją brązowe, jesienne liście. To doskonale pasuje do panującej teraz pory roku. Strona tytułowa mojego zeszytu jest dość biedna. Znajduje się na niej jedynie napis ”Język polski”, moje imię i nazwisko oraz klasa, do której chodzę. Staram się staranie prowadzić...
Przydatność 55% Pisownia partykuł (z zeszytu szkolnego)
1. Pisownia partykuł: a) łączna: -że, -ż, -li -by z czasownikami osobowymi, partykułami, spójnikami b) rozdzielna: no, niech, nie, czy -by po czasownikach bezosobowych, wyrazach funkcji czasownikowej: można, niepodobna, trzeba, warto, wolno -by po rzeczownikach, liczebnikach, przysłówkach, zaimkach przysłownych Przykłady: - Chodź no tutaj! - Świat by się zmienił,...
Przydatność 50% Program autorski "Rola i znaczenie zeszytu przedmiotowego"
ORACOWANY PRZEZ NAUCZYCIELI PRZEDMIOTU TECHNIKA Mgr J.JÓZWĘ WNĘK Mgr W. DELĘGOWSKĄ I INFORMACJA O REALIZATORACH PROGRAMU. Realizatorkami programu są nauczycielki...
Przydatność 50% Po stronie reformy
Luter (1483-1546) Reforma także chciała być odnową inspirowaną przez Ducha Świętego, w Kościele, w którym wszystko wołało o reformę, jak wyznawali niektórzy papieże w tym stuleciu, w którym szerzyło się rozluźnienie obyczajów i przesądy. Luter chciał dokonać powrotu do Boga samego, do Chrystusa samego, do Pisma samego i samej łaski: do tego co istotne, przeciw...
Przydatność 80% Świat po drugiej stronie lustra.
Dzień rozpoczął się jak każdy. Wstałem około 7.30, pomaszerowałem do łazienki się umyć i ubrać. Po wyjściu chwyciłem kanapkę, która leżała na kuchennym stole i pobiegłem do szkoły. Nic w tym nadzwyczajnego, prawda? Tez tak myślałem, ale ów dzień okazał się naprawdę wyjątkowy. Na lekcji wychowawczej, nauczycielka usiłowała przybliżyć nam historię szkoły. Nie...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie