Treść zadania

MajusiaFun

Opisz (1/3 strony z zeszytu) rozmnażanie ptaków.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

klaudia1544 opisz wydrę Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: klaudia1544 18.4.2010 (20:31)
babsi444 Porównaj i opisz łodygi brzozy i tulipana . Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: babsi444 18.4.2010 (20:59)
asiulka439 opisz znaczenie i zastosowanie paprotników Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa 3 rozwiązania autor: asiulka439 26.4.2010 (19:17)
kleks985 Opisz funkcję podanych tkanek ,na jutro !!! Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa 5 rozwiązań autor: kleks985 29.4.2010 (18:41)
patryj1919 Opisz swojimi słowami ,,Zdrowa żywnośc " Na jutro prosze o pomoc . Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: patryj1919 10.5.2010 (18:16)

Podobne materiały

Przydatność 70% Opis zeszytu od języka polskiego

Mój zeszyt od języka polskiego składa się z 60 kartek i jest formatu A5. Ma twardą okładkę, na której widnieją brązowe, jesienne liście. To doskonale pasuje do panującej teraz pory roku. Strona tytułowa mojego zeszytu jest dość biedna. Znajduje się na niej jedynie napis ”Język polski”, moje imię i nazwisko oraz klasa, do której chodzę. Staram się staranie prowadzić...

Przydatność 55% Pisownia partykuł (z zeszytu szkolnego)

1. Pisownia partykuł: a) łączna: -że, -ż, -li -by z czasownikami osobowymi, partykułami, spójnikami b) rozdzielna: no, niech, nie, czy -by po czasownikach bezosobowych, wyrazach funkcji czasownikowej: można, niepodobna, trzeba, warto, wolno -by po rzeczownikach, liczebnikach, przysłówkach, zaimkach przysłownych Przykłady: - Chodź no tutaj! - Świat by się zmienił,...

Przydatność 50% Program autorski "Rola i znaczenie zeszytu przedmiotowego"

ORACOWANY PRZEZ NAUCZYCIELI PRZEDMIOTU TECHNIKA Mgr J.JÓZWĘ WNĘK Mgr W. DELĘGOWSKĄ I INFORMACJA O REALIZATORACH PROGRAMU. Realizatorkami programu są nauczycielki...

Przydatność 50% Po stronie reformy

Luter (1483-1546) Reforma także chciała być odnową inspirowaną przez Ducha Świętego, w Kościele, w którym wszystko wołało o reformę, jak wyznawali niektórzy papieże w tym stuleciu, w którym szerzyło się rozluźnienie obyczajów i przesądy. Luter chciał dokonać powrotu do Boga samego, do Chrystusa samego, do Pisma samego i samej łaski: do tego co istotne, przeciw...

Przydatność 80% Świat po drugiej stronie lustra.

Dzień rozpoczął się jak każdy. Wstałem około 7.30, pomaszerowałem do łazienki się umyć i ubrać. Po wyjściu chwyciłem kanapkę, która leżała na kuchennym stole i pobiegłem do szkoły. Nic w tym nadzwyczajnego, prawda? Tez tak myślałem, ale ów dzień okazał się naprawdę wyjątkowy. Na lekcji wychowawczej, nauczycielka usiłowała przybliżyć nam historię szkoły. Nie...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji