Treść zadania
Autor: soczek7216 Dodano: 28.4.2011 (15:10)
liczbe 19 zwieksz 2 razy a nastepnie otrzymana liczbe zmniejsz o 3 jaka liczbe otrzymales
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
PIEKNOTA 28.4.2011 (15:22)
19*2= 38
38-3= 35
otrzymałem liczbę 35Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
czarna_dusza 28.4.2011 (15:26)
19 mnożymy przez 2 co wychodzi nam 38
Od 38 odejmujemy 3 co daje nam wynik 35 ;)Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
sonar 28.4.2011 (15:37)
2 * 19 - 3=
= 38 - 3=
= 35
Otrzymałam liczbę 35.Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
Konto usunięte, 2.5.2011 (23:11)
19\cdot2-3=38-3=35
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
obwód prostokąta wynosi 24cm.boki ab i dc sa 2 razy dłuższe niż boki ad i Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: matma 7.4.2010 (20:55) |
mama, tata i syn mają razem 93 lata. Syn jest 3 razy młodszy od mamy, a mama Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: marita31997 8.4.2010 (15:09) |
mama, tata i syn mają razem 93 lata. Syn jest 3 razy młodszy od mamy, a mama Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: wiki16 10.4.2010 (13:58) |
Jaka jest wysokość jego ściany bocznej? Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Kinga1011 19.4.2010 (20:55) |
w równoległoboku kąt zewnętrzny ma trzy razy większą rozwartości od Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: pitasmaniak 21.4.2010 (19:42) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Dzieje Liczb
Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...
Przydatność 75% Symbolika liczb
Liczbę 1 uważano dawno, dawno temu za liczbę najdoskonalszą. Jest to pierwsza liczba nieparzysta. Wszystkie inne liczby pochodzą od jedynki, np.2, to 1 + 1. Jeden - ile to jest: dużo czy mało? Zastanów się! Wszyscy chcą być pierwsi: w nauce, w sporcie, w zabawie, ale nikt nie chce dostać jedynki z klasówki! Liczba 2 jest pierwszą liczbą parzystą. Uważana była przed wiekami...
Przydatność 80% Cecha podzielności liczb naturalnych.
Cecha podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli jej ostatnia cyfra jest parzysta lub jest nią zero. Przykłady: 12, 48, 100, 124 Cecha podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 27 bo 2+7=9 123 bo 1+2+3=6 621 bo 6+2+1=9 Cecha podzielności przez 4 Liczba jest...
Przydatność 80% Cechy podzielności liczb.
Cechy podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli w rzędzie jedności ma cyfrę:0, 2, 4, 6, lub 8. Przykłady: 24, 506, 1002, 99990 Cechy podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 42 - 4+2 = 6 i 6 =2*3 783 - 7+8+3=18 i 18=6 * 3 1209 - 1+2+0+9=12 i 12=4*3 Cechy podzielności przez 4...
Przydatność 55% Ciekawe własności liczb
7 stron o ciekawych własnościach liczb, załączonych w załączniku. Polecam.
0 odpowiada - 0 ogląda - 5 rozwiązań
2 0
aneta13120 28.4.2011 (15:22)
19*2=38
38-3=35
odp. Otrzymana liczba to 35
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie