Treść zadania
Autor: BASTON Dodano: 16.4.2011 (23:11)
WITAM prosze o napisanie wiersza nie poetyckiego ( krótki)
za dobry dam naj
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Ile lat po śmierci leonarda da vinci skonstruowano jego wynalazki?? prosze o Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: sweet12ania 29.3.2010 (15:04) |
wiersz Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: hydroholik 5.4.2010 (21:13) |
Związek czasownika z przysłówkiem ! ;/;/ PROSZE : ) Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: ankaaaaaa 6.4.2010 (16:48) |
napiszcie mi ciekawą przygode ani prosze!!!!!! Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: polak2121 6.4.2010 (17:42) |
POMÓZCIE PROSZE! Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: orginaladi 12.4.2010 (17:27) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Wymień ugrupowania poetyckie międzywojnia i zinterpretuj wiersz J. Tuwima „Prośba o piosenkę”. (matura ustna)
-Ugrupowanie poetyckie „Skamandra”, w którym tworzyli: J. Tuwim, K. Wierzyński, J. Lechoń, J. Iwaszkiewicz. Nie mieli konkretnego programu poetyckiego, wprowadzali do poezji język potoczny, brutalizmy, prozaizmy, wulgaryzmy, zeszli z poezją na ulicę, opiewali biologizm, zachwyt urodą życia i świata (postawa dionizyjska). -Awangarda Krakowska – poeci zgromadzeni wokół...
Przydatność 55% Wiersz
,,Dom i pory roku'' Przyszła wiosna, do domku kwiaty przyniosła. Radośnie nam śpiewała, i naśona rozsiewałą. W kródce lato nastało, domeczek nam rozgrzało. Słońce nam świeciło, i nas szybko opusiciło. Na jesień dom w złoty się zmienił, i od blasku, aż się mienił. Liście piękne kolory miały, i do domku powpadały. Zima mróz nam przyniosła, i do domeczku śniegu...
Przydatność 65% Analizując i interpretując wiersze Tadeusza Różewicza „Ocalony” i Józefa Barana „Mam dwadzieścia pięć lat” porównaj poetyckie kreacje doświadczeń pokoleniowych i egzystencjalnych
Wiersze T. Różewicza „Ocalony” oraz J. Barana „Mam dwadzieścia pięć lat” przedstawiają nam odmienne spojrzenie ludzkie na świat oraz obrazują dwa różne doświadczenia życiowe, oparte na historii, które wywierają mocny wpływ na psychikę ludzką w dalszym życiu. T. Różewicz w swoim utworze ukazuje absurd i brutalizm wojny. Autor należał bowiem do pokolenia...
Przydatność 80% Poetyckie rozważania o życiu w utworach J. Kochanowskiego i L.Staffa . Interpretując wiersze, zwróć uwagę na sposób wyrażania refleksji oraz na ukształtowanie wypowiedzi.
Każdy z nas odczuwa w życiu chwile przepełnione sentymentalizmem i nostalgią. Jest to czas, kiedy zatrzymujemy się i próbujemy w ciszy oraz pełnym skupieniu przemyśleć swoje życie. Jednak mało kto potrafi w tak piękny i artystyczny sposób rozliczyć się ze swoją przeszłością oraz rozważać filozoficzne i egzystencjalne zagadnienia naszej ziemskiej wędrówki, jak wielcy...
Przydatność 70% Analizując i interpretując wiersze Tadeusza Różewicza „Ocalony” i Józefa Barana „Mam dwadzieścia pięć lat” porównaj poetyckie kreacje doświadczeń pokoleniowych i egzystencjalnych.
Utwór „Ocalony” jest echem wojennych doświadczeń Różewicza, rozwija On w nim bogaty wachlarz problematyki egzystencjalnej. W wierszu poruszony jest problem apokalipsy spełnionej, autor jako głos swojego pokolenia, pokolenia Kolumbów, ukazuje bunt, rozczarowanie, a także rozpacz spowodowaną wewnętrznym wyniszczeniem świadomości ludzkiej. „Ocalony” tytuł jest paradoksem, bo...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie