Treść zadania
Autor: aga555543 Dodano: 12.4.2011 (19:46)
1. Posążek, figurka, pomnik.
2. Kolor, który dopełnia niebieski do szarości.
3 Rozmyta plama
4 Kolor, który dopełnia zielony do szarości
5 Cecha zarezerwowana dla posągów faraonów (dwa wyraz)
6 Sposób ukazania przestrzeni na płaszczyźnie.
7 Wyznacza kształt plamy
8 Obowiązywał egipskich architektów i rzeźbiarzy.
9 Dopełnia kolor pomarańczowy do szarości
10 Technika rzeźbienia na płaszczyźnie
z góry dziękuję :)
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
klasa V Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: natalia29081998 14.4.2010 (15:20) |
5 klasa Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: _myszka_ 6.5.2010 (14:36) |
Klasa 5. Na podstawie tekstu z podręcznika wypisz zajęcia średniowiecznych Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: ryba11 10.5.2010 (16:20) |
5 klasa na jutro !!! Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: Michael-Jackson 20.5.2010 (19:01) |
5 klasa historia na jutro bardzo wazne za najlepsza dam naj Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: Michael-Jackson 20.5.2010 (19:26) |
Podobne materiały
Przydatność 100% Jak plastyki przewodzą prąd elektryczny?
Na pierwszy rzut oka pytanie postawione w tytule wydaje się pozbawione sensu. Wiadomo przecież, że tworzywa sztuczne, potocznie nazywane plastikami, nie przewodzą prądu elektrycznego. Dlatego z tworzyw sztucznych wykonuje się izolacje rozmaitych przewodów i obudowy wielu urządzeń elektrycznych. Tworzywa sztuczne mają budowę polimerową, czyli składają się z bardzo wielu...
Przydatność 55% Klasa szkolna
Klasa szkolna jest grupą wtórną, utworzoną w sposób formalny dla celów głównie dydaktycznych. Jednakże, gdy przekształca się w grupę nieformalną, może mieć ogromny wpływ na jednostkę. Grupy nieformalne stanowią pewną odmianę grup pierwotnych. Jednostka należy do nich na zasadzie wspólnych zainteresowań, dobrowolnie członkowie kontaktują się za sobą często i...
Przydatność 65% Scenariusz lekcji plastyki. Natura tworzy sztukę
1. ZAGADNIENIE PROGRAMOWE: Wspólne szukanie i oglądanie w naturze piękna nieprzedstawieniowego zawartego w formach abstrakcyjnych, otaczających nas, na co dzień. Zapoznanie się z pojęciem: abstrakcyjny, nieprzedstawieniowy; przybliżenie tych zagadnień dzieciom, wstęp do ukazania sztuki abstrakcyjnej jako kolejny naturalny stopień twórczości człowieka. Środki wyrazu,...
Przydatność 55% Scenariusz lekcji plastyki. Kolejny krok artystyczny- sztuka abstrakcyjna
1. ZAGADNIENIE PROGRAMOWE: Zapoznanie się ze sztuką abstrakcyjną (umowna data powstania, kontekst, najważniejsi przedstawiciele); próba zrozumienia tejże sztuki przez dzieci, przybliżenie jej dzieciom, ukazanie sztuki abstrakcyjnej jako kolejny naturalny stopień twórczości człowieka, przedstawienie wybitnych przedstawicieli sztuki abstrakcyjnej i ich dzieła Wspólne oglądanie...
Przydatność 50% Reakcje chemiczne - I klasa
Reakcje egzotermiczne: 2Mg + O2 = 2MgO CH4 + 2O2 ® CO2 + 2H2O Zn + 2HCl ® ZnCl2 + H2 Fe + 2HNO3 ® Fe(NO3)2 + H2 2NaOH + H2SO4 ® Na2SO4 + H2O KOH + HNO3 ® KNO3 + H2O Reakcje endotermiczne: 2HgO ® 2Hg + O2 Cu(OH)2 ® CuO + H2O N2 + O2 ® 2NO 2% produktu przy 2000C H2 + J2 ® 2HJ CaCO3 ® CaO +CO2 NH4 HCO3 ® NH3 + CO2 + H2O wodorowęglan...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
bozkoz 12.4.2011 (20:15)
1.statuetka
2. żółty
3. kleks
4. niebieski
5. królewska mumia ?
6. perspektywa
7. kreska
8. kanon
9. zielony
10. relief
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie