Treść zadania
Autor: niebo Dodano: 12.4.2011 (17:53)
1.Funkcja jest określona wzorem. Oblicz wartość tej funkcji dla danych argumentów.
a) y=3x+2 x=-1, x=0, x=5
b) y=x² x=o, x=3, x=6
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
janeczka_06 12.4.2011 (18:26)
a) y=3* -1 +2
y =-1
y=3*0+2
y=2
y=3*5+2
y=17
B)y=0 do kwadratu
y=0
y= 3*3=9
y=6*6=36
Licze na najlepsze rozwiązanieDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
banpioszy 12.4.2011 (18:36)
a) y = 3x + 2
podstawiam kolejno w miejsce „x” kolejne liczby:
Jeśli x = - 1 to y = 3·(- 1)+ 2 czyli y = (-1)
Jeśli x = 0 to y = 3·(0)+ 2 czyli y = 2
Jeśli x = 5 to y = 3·5+ 2 czyli y = 17
b) y=x²
podstawiam kolejno w miejsce „x” kolejne liczby:
Jeśli x = 0 to y = 0² czyli y = 0
Jeśli x = 3 to y = 3 ² czyli y = 9
Jeśli x = 6to y = 6² czyli y = 36Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
batman_09 12.4.2011 (20:13)
Y=3*-1+2 y=3*0+2 y=3*5+2
y=-1 y=2 y=17
wkolejnym same wyniki ta Liczbę podnosimy do 2potęgi
y=0
y=9
y=36Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
13 zadan z matematyki proste!! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: wielorybek 7.4.2010 (16:14) |
uczeń otrzymał następujące oceny z kolejnych testów z matematyki w 1 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: misia9492 8.4.2010 (14:41) |
Mam do rozwiązania 2 zadania z matematyki ! ; | z której jestem słaba ; / Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: Maarta 20.4.2010 (16:23) |
Praca domowa z matm. Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: vampirek14 21.4.2010 (16:22) |
praca domowa Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: korczaka 21.4.2010 (17:23) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Praca domowa- dydaktyka ogólna
PRACA DOMOWA ( F. Bereźnicki) 1. Nauka (praca) domowa uczniów. Nauka (praca) domowa-jest nieodłącznym elementem procesu kształcenia w systemie klasowo-lekcyjnym jest ważną forma, która wzbogaca i uzupełnia pracę uczniów na lekcji. ? W literaturze podkreśla się duża rolę pracy domowej w stymulowaniu wielostronnej aktywności uczniów, praca domowa może być uzupełnieniem,...
Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki
Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...
Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki
Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete
Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX
HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...
Przydatność 55% Praca
Rynek pracy funkcjonuje na podobnej zasadzie jak rynek dóbr i usług konsumpcyjnych.Stronę podażową na rynku pracy stanowią osoby zatrudnione oraz te,które chcą podjąć prace.Strone popytową reprezentują pracodawcy,tj.przedsiębiorstwa,instytucje,które zatrudniają pracodawców.Równowaga na rynku pracy występuje przy takiej ilości płacy,przy której pracownicy chcą świadczyć...
0 odpowiada - 0 ogląda - 4 rozwiązań
1 0
rzbyszek 12.4.2011 (18:01)
a) \ y=3x+2
x=-1 \Rightarrow y=3 \cdot (-1)+2=-3+2=-1
x=0 \Rightarrow y=3 \cdot 0+2=2
x=5 \Rightarrow y=3 \cdot 5+2=17
b) \ y=x^2
x=0 \Rightarrow y=0^2=0
x=3 \Rightarrow y=3^2=9
x=6 \Rightarrow y=6^2=36
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie