Treść zadania

niebo

1.Funkcja jest określona wzorem. Oblicz wartość tej funkcji dla danych argumentów.
a) y=3x+2 x=-1, x=0, x=5
b) y=x² x=o, x=3, x=6

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    a) \ y=3x+2

    x=-1 \Rightarrow y=3 \cdot (-1)+2=-3+2=-1

    x=0 \Rightarrow y=3 \cdot 0+2=2

    x=5 \Rightarrow y=3 \cdot 5+2=17



    b) \ y=x^2

    x=0 \Rightarrow y=0^2=0

    x=3 \Rightarrow y=3^2=9

    x=6 \Rightarrow y=6^2=36

Rozwiązania

  • janeczka_06

    a) y=3* -1 +2
    y =-1

    y=3*0+2
    y=2

    y=3*5+2
    y=17

    B)y=0 do kwadratu
    y=0

    y= 3*3=9
    y=6*6=36

    Licze na najlepsze rozwiązanie

  • banpioszy

    a) y = 3x + 2
    podstawiam kolejno w miejsce „x” kolejne liczby:
    Jeśli x = - 1 to y = 3·(- 1)+ 2 czyli y = (-1)
    Jeśli x = 0 to y = 3·(0)+ 2 czyli y = 2
    Jeśli x = 5 to y = 3·5+ 2 czyli y = 17

    b) y=x²
    podstawiam kolejno w miejsce „x” kolejne liczby:
    Jeśli x = 0 to y = 0² czyli y = 0
    Jeśli x = 3 to y = 3 ² czyli y = 9
    Jeśli x = 6to y = 6² czyli y = 36

  • userphoto

    Y=3*-1+2 y=3*0+2 y=3*5+2
    y=-1 y=2 y=17

    wkolejnym same wyniki ta Liczbę podnosimy do 2potęgi
    y=0
    y=9
    y=36

Podobne zadania

wielorybek 13 zadan z matematyki proste!! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: wielorybek 7.4.2010 (16:14)
misia9492 uczeń otrzymał następujące oceny z kolejnych testów z matematyki w 1 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: misia9492 8.4.2010 (14:41)
Maarta Mam do rozwiązania 2 zadania z matematyki ! ; | z której jestem słaba ; / Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: Maarta 20.4.2010 (16:23)
vampirek14 Praca domowa z matm. Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: vampirek14 21.4.2010 (16:22)
korczaka praca domowa Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: korczaka 21.4.2010 (17:23)

Podobne materiały

Przydatność 60% Praca domowa- dydaktyka ogólna

PRACA DOMOWA ( F. Bereźnicki) 1. Nauka (praca) domowa uczniów. Nauka (praca) domowa-jest nieodłącznym elementem procesu kształcenia w systemie klasowo-lekcyjnym jest ważną forma, która wzbogaca i uzupełnia pracę uczniów na lekcji. ? W literaturze podkreśla się duża rolę pracy domowej w stymulowaniu wielostronnej aktywności uczniów, praca domowa może być uzupełnieniem,...

Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki

Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...

Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki

Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete

Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX

HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...

Przydatność 55% Praca

Rynek pracy funkcjonuje na podobnej zasadzie jak rynek dóbr i usług konsumpcyjnych.Stronę podażową na rynku pracy stanowią osoby zatrudnione oraz te,które chcą podjąć prace.Strone popytową reprezentują pracodawcy,tj.przedsiębiorstwa,instytucje,które zatrudniają pracodawców.Równowaga na rynku pracy występuje przy takiej ilości płacy,przy której pracownicy chcą świadczyć...

0 odpowiada - 0 ogląda - 4 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji