Treść zadania
Autor: antekL1 Dodano: 12.4.2011 (15:03)
Przypominam zadania z matematyki, które mi się podobały, a odeszły jakoś w zapomnienie. To dla zabawy - oczywiście daję "naj" ! za najlepsze rozwiązania :)
Zad 1 - przepisane z poziomu "gimnazjum".
Losujemy N liczb naturalnych (czyli całkowitych, dodatnich).
Jakie ma być N, aby NA PEWNO znaleźć wsród nich taką parą liczb a, b, aby:
a - b było podzielne przez 111 LUB a + b było podzielne przez 111 ?
Chodzi o minimalną wartość N.
Zad 2: Dane są długości środkowych trójkąta, oznaczmy je L1, L2.
Kąt między nimi to alfa.
Znajdź pole trójkąta. Przedyskutuj rozwiązanie.
Pozdro - Antek, w zori zadawacza pytań
(ktoś wie, dlaczego :)
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
proszę o pomoc zadania na jutro. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: mania1408-k1 13.4.2010 (16:43) |
proszę o pomoc zadania na jutro. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mania1408-k1 13.4.2010 (16:49) |
Pole i wycinek koła.pomocy ! zadania na jutro. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mania1408-k1 20.4.2010 (15:12) |
proszę o pomoc!! (geometria płaska) zadania na wtorek. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mania1992 24.4.2010 (13:10) |
proszę o pomoc!! (geometria płaska) zadania na wtorek. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mania1992 24.4.2010 (13:02) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki
Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...
Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki
Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete
Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX
HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...
Przydatność 75% Plan rozwoju zawodowego nauczyciela matematyki
Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego
Przydatność 55% Bankowośc zadania
POSIADAM JESZCZE INNE MATERIAŁY Z BANKOWOŚCI I NIE TYLKO
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie