Treść zadania
Autor: weronika18 Dodano: 6.4.2011 (21:15)
Prosze o przetlumaczenie na niemiecki
Wpływ czytania (bajki) oraz wybór odpowiedniej książki (dostosowanej do wieku dziecka) ma ogromne znaczenie w rozwoju , szczególnie emocjonalnym, społecznym dziecka. Pozwala dziecku kształtować umiejętność skupienia uwagi, wyodrębniać to, co najważniejsze. Czytanie bajek dzieciom rozbudza zainteresowania , rozwija wyobraznie dziecka , w pewnym sensie chroni przed uzależnieniem od telewizji , wzbogaca słownicvtwo malucha , poszerza wiedzę , pobudza rozwój mózgu ,buduje mocna więz miedzy dorosłym a dzieckiem . Czytanie bajek dzieciom przynosi same korzyści :) pod warunkiem że dostosujemy książke do wieku dziecka ...
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiÄ…zanie
RozwiÄ…zania
Podobne zadania
co do siebie pasuje? Polacz prosze: 1.hohe Przedmiot: Język niemiecki / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: ana 1.4.2010 (20:05) |
Prosze wpisz czasowniki w odpowiedniej formie. Dwa czasowniki sa Przedmiot: Język niemiecki / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: ana 2.4.2010 (12:12) |
prosze polacz fragmety tworzac zdania: 1.Unsere Firma bietet 2.der Lohn Przedmiot: Język niemiecki / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: ana 2.4.2010 (12:22) |
prosze podaj, ktore przeczace slowo pasuje: 1.Ich versteche NICHTS/ Przedmiot: Język niemiecki / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: ana 2.4.2010 (12:47) |
Prosze wpisz: STATT, TROTZ, WAHREND, lub WEGEN 1..........des hohen Przedmiot: Język niemiecki / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: ana 2.4.2010 (12:52) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Bajki
Pojęcia i zagadnienia Bajka - gatunek literatury dydaktycznej. Jej zadaniem jest wskazywanie uniwersalnych prawd moralnych, stąd historyjka opowiedziana w utworze jest tylko ilustracją prawdy - najczęściej zawartej w końcowym morale. Bohaterami tekstu są zwierzęta, rośliny, przedmioty, rzadziej ludzie. Wywodzi się z tradycji starożytnej i często przybiera charakter alegoryczny....
Przydatność 90% Nauka czytania bez stresu
Jak nauczyć dzieci czytać, by proces ten nie kojarzył się ze stresem i nerwowymi godzinami spędzonymi nad książką ? Na to pytanie próbują znaleźć odpowiedź rodzice, nauczyciele i naukowcy. Niby prosta rzecz (tak nam się wydaje z perspektywy czasu), a tak często przerasta możliwości naszych dzieci. Jak więc to zrobić, od kiedy i w jaki sposób zacząć ? Jest wiele...
Przydatność 80% Metody nauki czytania
1. Metoda analityczno-syntetyczna o charakterze E. i F Przyłubskich - powstała w wyniku powiązania rozmaitych metod wykorzystujących różnorodny poziom rozwoju poszczególnych funkcji psychicznych. W ten sposób w procesie nauki czytania, którego podstawę stanowią tzw. relacje funkcjonalne, bierze udział funkcja wzrokowa, słuchowa oraz kinestetyczno-ruchowa. Autorzy koncepcji...
Przydatność 60% Nauka pisania i czytania
NAUKA PISANIA I CZYTANIA Uwagi z pogranicza teorii i praktyki Czytanie i pisanie należą do elementarnych umiejętności umysłowych, które warunkują wszelkie uczenie się. Ułatwiają kontakty społeczne, pozwalają komunikować otoczeni myśli i wyrażać przeżycia, warunkują wielostronny rozwój osobowości. Podstawę procesu nauki pisania i czytania stanowi analiza i synteza...
Przydatność 80% Odezwa wzywająca do czytania
Drodzy uczniowie! W naszym codziennym zyciu ksiazki odgrywaja najnizsza pozycje zycia codziennego.Czesto internet,telewizor,komorka i inne media zastepuja nam czytanie,poniewaz mlodzi ludzie jak i coraz czesciej starsi wola zagrac w brutalna gre,niz przeczytac lekture. Aby zmienic ta sytuacje powinnismy sami czytac ksiazki pokazujac tym samym mlodziezy,ze czytanie nie...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
emilia35 7.4.2011 (11:49)
Das (Märchen)Vorlesen, sowie die (altersgerechte) Buchauswahl haben elementar wichtige Funktion für die emotionale und soziale Entwicklung von Kindern. Sie fördern nicht nur die Konzentrationsfähigkeit des Kindes, sie helfen ihm auch das Wesentliche zu erkennen. Das Märchenvorlesen ermöglicht den Kindern eigene Vorstellungskraft und Phantasie zu entwickeln, verringert das Risiko der Abhängigkeit von dem Fernseher, fördert die Gehirn- und Sprachentwicklung sowie Sprachkompetenz der Jüngsten, baut ihr Wissen auf und schafft die emotionale, enge Verbundenheit des Erwachsenen an das Kind. Das (Märchen)Vorlesen ist , wie wir sehen so was von Vorteil, forausgesetzt....wir passen das Buch und das Thema dem Kindesalter an.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie