Treść zadania
Autor: tygrysowa9 Dodano: 6.4.2011 (16:09)
zapisz ułamek zwykły w postaci dziesiętnej , 4\25= \100 =0, 2\5= , 3 3\25 = , 1 3\20 = , 12\20 = , 12\40 , 9 34\200 , 6 21\300 = POŁĄCZ W PARY LICZBY RÓWNE 1\2 0,2 0,25 1\4 1\5 0,3 O,5 3\10 3\4 0,08 0,05 3\5 8\10 0,35 0,6 1\20 7\20 0,75 0,8 2\25 ZAPISZ LICZBĘ DZIESIĘTNĄ UŻYWAJĄC KRESKI UŁAMKOWEJ 0,23 = 0,203= 2,003= 2,030= 0,230 = 0,023 = 9 ,031 = 14017= 10,101= zapisz ułamek zwykły w postaci dziesiętnej 120\240 = , 17\25 = , 2 35\250= , 36\120 =, 1 12\60 = ,16\80= 21\75 = , 33\750 =, dobierz z nawiasu liczbę równą podanej 1.50 4,75 4,025 4,05 3\5 3\50 1 3\25 1,20 (4 1\40 1 1\20 1,12 0,60 0,06 4 3\4 4 1\20 1 1\5 )
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
zapisz działania,których wynikiem jest podana liczba. 23 i taki 6 ale Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: daria332 8.4.2010 (21:33) |
Potęgę napisz w postaci iloczynu i oblicz: a) (-5)3 b) (- 2 1/3)3 c) -4 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: kasaka 27.4.2010 (18:07) |
Zapisz liczby -7, -4, -12, -3, 0, 1, -5, -20 w kolejności od najmniejszej do Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 27 rozwiązań | autor: Konto usunięte 28.4.2010 (20:02) |
oblucz (wynik możesz zapisać w postaci ułamka zwykłego lub dzieśtiętnego) Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: marreena365 5.5.2010 (15:44) |
Zapisz liczby bez nawiasuw -[-4] +[-17] -[+15] -[-13] -[-34] Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 6 rozwiązań | autor: ziomal9922 12.5.2010 (16:03) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Postacie
Banach-matematyk, profesor Uniwesyt Lwows. Beck-polityk,szef gabinetu ministra spraw wojskowych,pracownik Piłsudskiego Beria-szef NKWD,usprawnienie pracy aparatu bezpieczeństwa,powołanie szkoły dla NKWD Budionny-marszałek ZSRR,dowódca Armii Czerwonej,umocnił i zmodernizował siły zbrojne Chamberlain-konserwatywny polityk brytyjski,premier,rzecznik ustępstw przeciw hitlerowcom...
Przydatność 55% Postacie historyczne
Władysław Bortnowski (1881-1966) Władysław Bortnowski, generał, od 1908 roku w Związku Walki Czynnej. W latach 1914-17 członek Legionów Polskich, a od 1918 roku zajmował wyższe stanowiska w Wojsku Polskim. Od 1925 roku był w służbie liniowej. W roku 1932 roku został generałem brygady, a w cztery lata później - generałem dywizji. W październiku 1938 roku stanął na czele...
Przydatność 80% Autocharakterystyka postaci.
Nazywam się Rafał. Urodziłem się w Województwie Warmińsko-Mazurskim, a dokładniej w Giżycku. Mieszkam w Łomży w domu jednorodzinnym z rodzicami, dwoma braćmi i dziadkiem. Mam 16 lat i obecnie uczęszczam do I klasy technikum Informatycznego. Jestem średniego wzrostu i wagi o brązowych włosach. Mam piwne oczy oraz jasną cerę. Ubieram się raczej luźno i na...
Przydatność 55% Barok (postacie)
Barok- kierunek w kulturze europejskiej XVII i pierwszej połowy XVIII w. Narodził się we Włoszech. Cechował go dynamizm, rozmach, przepych, odwoływanie się do uczuć odbiorcy, różnorodność i kontrastowość. Na ogół wywodzi się go z portugalskiego słowa barocco oznaczającego nieforemną perłę. Początkowo barok uważano za coś nienaturalnego, przesadnego i dziwacznego....
Przydatność 70% Urszulka Kochanowska - charakterystyka postaci.
Urszulka była córką wybitnego poety epoki renesansu Jana Kochanowskiego. Chodziła zawsze pięknie ubrana w sukienki z falbankami własnoręcznie szyte dla niej przez matkę. W długie włosy miała wplecione kolorowe kokardki i wstążki . Ta dwu i pól letnia dziewczynka sprawiała, że dom państwa Kochanowskich był pełen śmiechu, życia i wzajemnej miłości. Była wesoła...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
2 0
banpioszy 6.4.2011 (18:00)
zapisz ułamek zwykły w postaci dziesiętnej ,
4\25 = 16\100 = 0,16
2\5 = 4/10 = 0,4
3 3\25 = 3 12/100 = 3,12
1 3\20 = 1 15/100 = 1,15
12\20 = 6/10 = 0,6
12\40 = 3/10 = 0,3
9 34\200 = 9 17/100 = 9,17
6 21\300 = 6 7/100 = 7,07
POŁĄCZ W PARY LICZBY RÓWNE
1\2 - 0,5
0,2 - 1\5
0,25 - 1\4
0,3 - 3\10
3\4 - 0,75
0,08 - 2\25
0,05 - 1\20
3\5 - 0,6
8\10 - 0,8
0,35 - 7\20
ZAPISZ LICZBĘ DZIESIĘTNĄ UŻYWAJĄC KRESKI UŁAMKOWEJ
0,23 = 23/100
0,203 = 203/1000
2,003 = 2 3/100
2,030 = 2 30/1000 = 2 3/100
0,230 = 230/1000 = 23/100
0,023 = 23/1000
9 ,031 = 9 31/1000
14,017 = 14 17/1000
10,101 = 10 101/1000
zapisz ułamek zwykły w postaci dziesiętnej
120\240 = ½ = 5/10 = 0,5
17\25 = 68/100 = 0,68
2 35\250 = 2 140/1000 = 2 14/100 = 2,14
36\120 = 3/10 = 0,3
1 12\60 = 1 1/5 = 1 2/10 = 1,2
16\80 = 2/10 = 0,2
21\75 = 28/100 = 0,28
33\750 = 11/250 = 44/1000 = 0,044
dobierz z nawiasu liczbę równą podanej
1,05 - 1 1\20
4,75 - 4 3\4
4,025 - 4 1\40
4,05 - 4 1\20
3\5 - 0,60
3\50 - 0,06
1 3\25 - 1,12
1,20 - 1 1\5
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie