Treść zadania
Autor: norbert12 Dodano: 6.4.2011 (14:54)
pilnie do jutra do 19
2/106
mam w załączniku
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
DO JUTRA MUSZE ODDAC PRACE Z MATMY!!!! POMOCY Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: gogan72 6.5.2010 (17:09) |
Pilnie potrzebna pomoc!!!! Przedmiot: Matematyka / Liceum | 3 rozwiązania | autor: Sandra 29.5.2010 (19:21) |
Potęgi Ważne potrzebuje pilnie Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: kamil36 14.6.2010 (18:13) |
pilnie na jutro :( Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: Oooola 7.9.2010 (20:06) |
Procenty, pilnie na jutro, stawiam naj Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: olcialam 8.9.2010 (19:51) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Bohater romantyczny - relikt przeszłości czy pilnie poszukiwany.
Uważam, że bohater romantyczny jest reliktem przeszłości. W celu uzasadnienia mojego zdania opisze postacie literackie na przykładzie, których uzasadnię moją opinię. Zanim przystąpię jednak do przytaczania konkretnych przykładów napisze, kim w ogóle jest nasz „bohater romantyczny”, czym się charakteryzuje, jak go rozpoznać. „Słownik Encyklopedii Języka...
Przydatność 85% Wizerunek współczesnego menadżera - czyli jak powinien wyglądać menedżer jutra.
Wstęp. Menedżer. Określenie to, choć ma w naszym słowniku krótką historię, na trwałe weszło do powszechnego zastosowania. Na każdym kroku natrafiamy na przeróżnych managerów: sales manager, brand manager, marketing manager, office manager, product manager... Czemu tak łatwo przejęliśmy to anglojęzyczne określenie? Może dlatego, że jest właśnie tak uniwersalne... I z...
Przydatność 75% Wizerunek współczesnego menadżera- czyli jak powinien wyglądać menadżer jutra
BIBLIOGRAFIA : 1. Józef Penc Menedżer w uczącej się organizacji , Wydawnictwo : Menadżer , Łódź 2002, ISBN 83-912624-2-1 2. Leszek Kozioł Motywacja w pracy. Determinanty ekonomiczno-organizacyjne , Wydawnictwo Naukowe PWN , Warszawa-Kraków 2002, ISBN 83-01-13786-X 3. Janusz Śniadecki, Bogdan Nogalski Etyka Menadżerska , Wydawnictwo Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. Z o.o.,...
Przydatność 65% Czego może sie nauczyć od starożytnych człowiek dzisiejszy i człowiek jutra?
Czym życie starożytnych różniło się od naszego? Co możemy wynieść z antyku? Czy w ogóle jest coś, co mieli nasi przodkowie, a czego nie mamy dzisiaj i nie będzie jutro? Starożytnym zawdzięczamy cały swiat, który nas otacza: naukę, kulturę, wiedzę, warunki, w jakich żyjemy i wszystko, z czego korzystamy. Ale to, czego możemy się od nich nauczyć, to nie to samo, co nam...
Przydatność 100% Czego może nauczyć się człowiek dzisiejszy i człowiek jutra od starożytnych
Czym życie ludzi w antyku różniło się od współczesnego? Co możemy wynieść ze starożytności? Ludzie starożytni stworzyli podstawy całego naszego świata, ich odkrycia są podstawą dla naszych. Lecz to czego możemy się nauczyć to nie to samo co nam przekazali. My, jako ludzie dzisiejsi, a także nasi następcy, będziemy musieli podjąć trud ratowania naszej upadające i coraz...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
radmelka 6.4.2011 (17:13)
zad.1
założenia:
4x-5 ≠ 0 v 8x-7 ≠ 0
(2x+3)(8x-7)=(4x+5)(4x-5)
..mnożymy.. skracamy..
10x=-4
x=-0,4
__________________________
zad.2
(x^2) -4 ≠0 (x-2)(x+2)≠0 x≠2 v x≠-2
3=(x^2) - 4
x^2 = 7
x=Γ7 v x=-Γ7
______________________________________
zad.3
x+1≠0 x≠ -1
całe równanie mnożymy przez (x+1) aby pozbyć sie mianownika
x-5-(x+1)=(x+1)(x+1)
x-5-x-1=(x^2)+x+x+1
(x^2) + 2x + 7 = 0
Δ = 4 - 4*7*1
Δ <0 BRAK ROZWIĄZAŃ
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie