Treść zadania

madziulek7777

Lektury szkolne czytane w udrece i z przyjemnoscia. wypracowanie

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    Nie wiem jakie czytałaś lektury, wiec przykłady będziesz musiała napisać sobie sama, ale napisałam ci rozpoczęcie i zakończenie. Nie wiem czy Ci się spodoba, bo ja jestem jeszcze w gimnazjum, więc mogę nie pisać na odpowiednim dla Ciebie poziomie ;) MAM NADZIEJĘ, ZE CHOCIAŻ TROCHĘ POMOGŁAM ;*


    ROZPOCZĘCIE: Lektury szkolne bywają udręką dla uczniów, ale są też takie, które potrafią nas naprawdę zainteresować i te właśnie czytamy z przyjemnością. Trzeba dodać, że oczywiście każdy ma swój ulubiony typ książek i jeśli uda się na taki typ trafić to trudno jest odejść chociaż na chwilkę od czytania, bo interesują nas dalsze losy bohaterów. Ostatnio przeczytałam artykuł w gazecie, który mówił o tym, że czasami utożsamiamy się z książkowymi bohaterami i nawet nie musimy sobie zdawać z tego sprawy.

    ZAKOŃCZENIE: Z moich osobistych doświadczeń i obserwacji wynika, że większość lubi czytać książki napisane współczesnym, prostym i zrozumiałym językiem. Lektury w mniemaniu uczniów nie powinny być też zbyt długie i nie powinny zawierać dużej liczby opisów oraz trudnych słów i obcojęzycznych nazw. Z pewnością też dużo ludzi woli czytać książki, które są napisane specjalnie w odniesieniu do danej grupy wiekowej, czyli np. osoba mająca 18 lat bardziej będzie się interesowała bohaterami literackimi w swoim wieku niż np. w wieku 60 lat, wynika to stąd iż dane grupy wiekowe mają inne problemy i inne podejście do życia.

Rozwiązania

Podobne zadania

domel281 Pomocy potrzebuję na poniedzałek wypracowanie na tamat: Jan Kochanowski poeta Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: domel281 17.4.2010 (16:47)
magdalena-magda bardzo proszę o pomoc-wypracowanie na temat godności. Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: magdalena-magda 3.5.2010 (17:30)
Deny92 Wypracowanie na temat teatru mundi Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: Deny92 5.5.2010 (14:03)
91Paula91 Chłopi-wypracowanie Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: 91Paula91 11.5.2010 (10:55)
mjadwinia Bardzo proszę o pomoc potrzebuję wypracowanie na temat: CO TO JEST FORMA Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: mjadwinia 12.5.2010 (12:30)

Podobne materiały

Przydatność 50% Czy warto czytać lektury szkolne?

Już na samym początku kazdego roku szkolnego nasza polonistka zapoznaje nas z listą książek, które musimy przeczytać i wraz z nią na lekcjach omawiać. Jest to zazwyczaj os pięciu do siedmiu utworów, zarówno polskich jak i zagranicznych autorów. Te właśnie książki noszą jakże niewdzięczna nazwę lektur szkolnych. Czy zatem waro je czytać ? Sądzę, że tak. Dlaczego ?...

Przydatność 65% Zachęć swoich rówieśników, aby czytali lektury szkolne - list otwarty

Droga młodzieży! W tym liście chciałabym was zachęcić do tego, abyście czytali lektury szkolne. Dziś, w dobie komputerów, internetu, telewizji niewiele osób ma czas, czy tez ochotę na przeczytanie jakiejkolwiek książki. Łatwiej przecież obejrzec jej ekranizację, bądź adaptację. Nie trzeba sie męczyć...

Przydatność 50% Życie szkolne.

O szkole dużo książek drukują, ale tylko dla dorosłych, wcale nie pisze się o życiu szkolnym uczniów. Dla mnie to dziwne. Przecież uczeń tyle godzin spędza w szkole, tak wiele o niej myśli, tyle znajduje w niej radości i zaznaje smutków. Jeżeli rozmawia się szczerze z uczniem, zawsze słyszy się skargi: a, bo przedmiot jest za trudny, na dokuczliwego...

Przydatność 70% Przedmioty szkolne

PRZEDMIOTY SZKOLNE PO NIEMIECKU=] HISTORIA - GESCHICHTE ŁACINA - LATEIN WOS- SOZIALKUNDE FILOZOFIA- PHILOSOPHIE SZTUKA- KUNT PRACE RĘCZNE - HANDARBEITENGEOGRAFIA - GEOGRAFIE =ERDKUNDE =[ BIOLOGIA - BIOLOGIE CHEMIA - CHEMIE NIEMIECKI - DEUTSCH ANGIELSKI- ENGLISCH FRANCUSKI- FRANZÓSISCH ROSYJSKI- RUSSISCH MATEMATYKA- MATHEMATIK(MATHE) FIZYKA - PHYSIK INFORMATYKA -...

Przydatność 80% Niepowodzenia szkolne

Niepowodzenia szkolne Niemierko, „Między oceną szkolną a dydaktyką”. - przyczyny i przejawy - rodzaje i skutki niepowodzeń szkolnych - profilaktyka, diagnoza i terapia pedagogiczna Niepowodzenia szkolne - sytuacje, w których występują wyraźne rozbieżności między wymaganiami wychowawczymi i dydaktycznymi szkoły a zachowaniem uczniów oraz uzyskiwanymi przez nich wynikami...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji