Treść zadania
Autor: kajulek Dodano: 22.3.2011 (17:50)
Samochód osobowy miał przejechać 360km w ciągu 6 godzin. Po przejechaniu 40% drogi został zatrzymany na 24 minuty. Z jaką prędkością powinien jechać dalej, aby zdążyć na czas?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Pociąg pojechał 210 km w ciągu 4 godzin. Ile kilometrów przejedzie w ciągu Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: robert193 12.5.2010 (20:34) |
Z miasta A do miasta B odległego o 180 km wyruszył pociąg osobowy. 15 minut Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: Estera_08 29.5.2010 (18:11) |
b.ile to godzin: 90 min , 2 godz 15 min , 105 min , 1/5 doby Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: juzkaaxd 6.9.2010 (19:01) |
Gdyby doba była podzielona na 10 godzin godzina na 100 minut a minuta na 100 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: angela16136 7.9.2010 (18:44) |
Gdyby doba była podzielona na 10 godzin godzina na 100 minut a minuta na 100 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: angela16136 7.9.2010 (18:53) |
Podobne materiały
Przydatność 70% Zapisywanie godzin.
14:00 Oficjalnie (O): Es ist genau vierzehn Uhr. Potocznie (P): Es ist zwei. 14:06 O - Es ist vierzehn Uhr sechs. P -Es ist sechs vor zwei. 14:15 O -Es ist vierzehn Uhr funf- zehn. P -Es ist viertel nach zwei. 14:25 O -Es ist vierzehn Uhr funfundzwanzig. P -Es ist funf vor halb drei. 14:30 O -Es ist vierzehn Uhr dreiBig. P -Es ist halb drei. 14:35 O -Es ist vierzehn Uhr funfund-...
Przydatność 100% Dwadzieścia Godzin- opowiadanie fantazy
(opowiadanie na poziomie gimnazjum) Było jeszcze ciemno, gdy SorA otworzyła zaspane oczy. Tak wczesna pora wstawania nie była koniecznością, ale doświadczona nauczycielka dłuższe wylegiwanie się w łóżku uważała za zupełne marnotrawienie czasu. - Doba ma tylko dwadzieścia magicznych godzin, wiec przespanie więcej niż sześciu jest totalnym lenistwem i brakiem...
Przydatność 50% kwestionariusz osobowy
Kwestionariusz dotyczący korzystania z internetu wśród młodzieży 1. Płeć a) kobieta b) mężczyzna 2. Wiek.......................... 3. Klasa......................... 4. Czy masz dostęp do internetu? a) tak b) nie 5. Czy korzystasz z internetu? a) tak b) nie 6. Gdzie masz dostęp do internetu? a) w domu b) w szkole c) w kawiarence internetowej d)...
Przydatność 100% kwestionariusz osobowy
KWESTIONARIUSZ DOTYCZĄCY JEDZENIA SŁODYCZY WŚRÓD DZIECI (SZKOŁA PODSTAWOWA). 1. Płeć a) chłopiec b) dziewczynka 2. Wiek.......................... 3. klasa......................... 4. Jesz słodycze? a) tak b) nie 5. Jak często jadasz słodycze? a) codziennie b) 3-4 ryzy w tygodniu c) 1-2 razy w tygodniu 6. Jakie najczęściej? a) czekolada biała mleczna...
Przydatność 80% Czasownik osobowy
ODMIENNY, FORMY FLEKSYJNE (GRAMATYCZNE) 1. OSOBY: a) liczba pojedyncza - ja - ty - on, ona, ono b) liczba mnoga - my - wy - oni, one 2. LICZBY: a) liczba pojedyncza b) liczba mnoga 3. RODZAJE: a) liczba pojedyncza - męski - żeński - nijaki b) liczba mnoga - męskoosobowy - niemęskoosobowy 4. CZASY: - teraźniejszy - przyszły - przeszły 5. TRYBY: -...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
bozkoz 23.3.2011 (13:44)
s1 = 40% * 360 km = 144 km
v1 = 360 / : 6 = 60 km/h
t1 = 144 / : 60 = 2,4 h
24 min = 24 / :60 h = 0,4h
t2 = 6 h - (2,4 h + 0,4h) = 6 - 2,8h = 3,2h
s2= 360 km - 144 km = 216 km
v2 = 216 / :3,2 = 67,5 km/h
Samochód powinien jechać dalej z prędkością 67,5 km/h.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie