Treść zadania
Autor: KlauDusia13 Dodano: 21.3.2011 (18:22)
Zadanie z matematyki .... Pomocy ! ......
/- kreska ulamkowa
aha i jeszcze jedno jezeli przed nawiasem nie ma zadnego znaku to ma byc tam znak mnozenia ;D
w zadaniu a jest jeden minus iks plus jeden przez dwa to x plus 1 jest razem przez dwa ;]
a) 1/2x - 3/4 [x-(4x+1)]= 1 - x+1 / 2
b) 2/3(3x-1)-3/4[ 2x + 3x( x-2)] = 1
Podam wam jeszcze odpowiedzi bo mi potrzebne sa tylko obliczenia ;*
a) x = 0
b) x = -1/4
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
pomocy mam zadane z nierównosci a nieumiem ich Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: kusto 28.3.2010 (13:28) |
prosze to zadanie jest na jutro Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: misiek33456 28.3.2010 (14:49) |
zadanie- pilne na jutro! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kisses 6.4.2010 (13:28) |
Zadanie z testów-pomocy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: xmaggotkax 6.4.2010 (19:04) |
13 zadan z matematyki proste!! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: wielorybek 7.4.2010 (16:14) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Łańcuch pomocy
1. Ocena, zabezpieczenie miejsca wypadku • Rozpoznanie (co się wydarzyło i co może się jeszcze wydarzyć) • Jakie są zagrożenia ( dla ratującego, poszkodowanych i świadków zdarzenia) • Zabezpieczenie m-ca wypadku aby zapobiec kolejnym nieszczęśliwym zdarzeniom • Zebrać informacje od świadków 2. Ocena ilości i stanu poszkodowanych • Ilu jest poszkodowanych...
Przydatność 50% Stowarzyszenia Pomocy
Nazwa: stowarzyszenie Pomocy Nieletnim Narkomanom Siedziba: ul. Szpitalna 276 Piekary Śląskie Teren Działania: ogólnopolski Osoba reprezentująca: psycholog Karolina Nowak (dane fikcjne) Cele działania: -swiadczenie wszechstonnej pomocy młodzieży, która nie potrafi sobie poradzić z "używkami" -pokrywanie w miarę posiadanych środków kosztów leczenia i badać...
Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki
Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...
Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki
Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete
Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX
HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
panmatrix 21.3.2011 (20:24)
a)\frac{1}{2} x - \frac{3}{4} [x-(4x+1)]=1-x+\frac{1}{2}
\frac{1}{2}x- \frac{3}{4}[x-4x-1]=1-x+\frac{1}{2}
\frac{1}{2}x- \frac{3}{4}x+3x+\frac{3}{4}=\frac{3}{2}-x
\frac{1}{2}x- \frac{3}{4}x+3x+x=\frac{3}{2}-\frac{3}{4}
3\frac{3}{4}x=\frac{3}{4}
x=\frac{3}{4}\cdot\frac{4}{15}
x=\frac{1}{5}
Wg mnie to coś pomyliłeś/aś przepisując podpunkt b.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie