Komentarze do zadania
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
kalizzia 19.3.2011 (22:57)
I.
1. war, hatte
2. hatten, waren
3. wart, hattet
4. hattest, war
II.
A geduscht
B zugemacht
C geschrieben
D gelacht
E gesprochen
F eingekauft
G studiert
H serviert
III
A sind
B hat
C haben
D ist
IV.
Ich habe mit Rolf Billard am Wochenende gespielt.
Warum hast du dich geschminkt?
Sie haben Müsli zum Frühstück gegessen.
Was habt ihr heute in der Schule gemacht?
V.
A 4
B 1
C 3
D 2
VI.
Malowac sie – sich schminken
Bic – schlagen
Rozmawiac – sprechen
Muzykowac – musizieren
Pomagac – helfen
Zarabiac – verdienen
VII.
A Ich bin glücklich.
B Er hatte Pech.
C Du bist Pleite.
D Ich bin böse.
raczej ok.Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Przetłumacz Zdania Na Język Niemiecki: Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum | 5 rozwiązań | autor: lays133 25.4.2010 (13:41) |
ułóż zdania z rozsypanki Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: Fuko 25.4.2010 (19:32) |
Zdania po niemiecku Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: Pataaaaa 26.4.2010 (15:52) |
przetłumacz zdania na jezyk niemiecki [ PROSZE O POMOC]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum | 5 rozwiązań | autor: many72 9.5.2010 (14:08) |
Połącz zdania Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: pucior 16.5.2010 (16:39) |
Podobne materiały
Przydatność 70% Zdania złożone
Zdania złożone Zdania współrzędne Zdania współrzędne łączne (spójniki: i, oraz, a, ani, to - to, tudzież) _______ _ _ _ _ _______ Zdania współrzędne rozłączne (spójniki: albo, czy, lub, bądź) ______<___>______ Zdania współrzędnie przeciwstawne (spójniki: ale, a, bez, jednak, zaś, natomiast, czyli, to jest) _____>____<_____ Zdania współrzędne...
Przydatność 60% Części zdania
CZĘŚCI ZDANIA- podmiot, orzeczenie, dopełnienie, przydawka i okolicznik. METRYCZKA ORZECZENIA Do czego służy ta część zdania? Wyraża czynność lub stan podmiotu. Jak szukać orzeczenia? Pytaj tak jak o czasownik: co robi? w jakim jest stanie? co się z nim dzieje? Przykłady orzeczeń: Ula odrobiła lekcje. Obraz wisi na ścianie. Wyróżnisz: -Orzeczenie czasownikowe,...
Przydatność 65% Części zdania
Dopełnienie - część zdania, określa czasownik (czasem przymiotnik lub przysłówek), odpowiada na pytania przypadków zależnych (wszystkich oprócz mianownika) Przydawka - jest określeniem rzeczownika, odpowiada na pytania: jaki? który? ile? czyj? czego? z czego? Okolicznik - część zdania, określa czasownik (czasem przymiotnik lub przysłówek). Typy okoliczników:...
Przydatność 80% Części zdania
CZĘŚCI ZADNIA ORZECZENIE Czasownikowe – forma osobowa czasownika lub nieosobowa zakończona na –no lub -to. Zrobisz to jutro rano. Zebranie zakończono o czwartej. Imienne – składa się z łącznika (być, stać się, zostać) oraz orzecznika (rzeczownik, przymiotnik, zaimek lub inne) Zostanę reżyserem. Marysia jest przebiegła. PODMIOT Rzeczownik lub...
Przydatność 70% Części zdania
PODMIOT - nazywa wykonawcę czynności, kogoś (coś), o kogo (czego) stanie się informuje. ORZECZENIE - nazywa stan, w którym podmiot się znajduje lub wykonywaną przez niego czynność. Najczęściej jest wyrażone czasownikiem w formie osobowej lub nieosobowej zakończonej na -no lub -to. Orzeczenie składa się z: * łącznika, którym jest osobowa forma czasownika (być, zostać,...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
bepraised 19.3.2011 (22:36)
ćw. 1 załącznik 1.
a).Meine Oma hat eine schone Frau.
Sie habe fur Kinder.
b).Fruher sind Madchen nichy viele Kameremoglichkleiten.
Sie habe nur Hausfrauen.
c). Vor drei Jahren sind ihr in Spanien.
d). Gestern sind du einen Test. Hat er schner?
ćw. 3 załącznik 1.
a.)Die Kinder sind durch den Sportplatz gelaufen.
b). Die Dieb hat das Auto gestohlen.
c). Wir haben 100 Zloty von Opa geleihen.
d). Mein Bruder hat mit dem Auto in den Urlaub gefahren.
załącznik 2.
ćw. 4.
a)Ich habe Rolf Billard mit am Wochenende spielen.
b)Warum du hast dich schminken?
c)Sie habe Musli zum Fruhstuck essen.
d)Was haben ihr heute in der Schule machen?
ćw. 5.
1d
2a
3c
4b
ćw, 6.
malować - malen / sich schminken
bić - schlagen
rozmawiać - sprechen
muzykować - musizieren
pomagać - helfen
zarabiać - verdienen
ćw. 7.
a) Ich bin traurig.
b)Er hatte Gluck.
c)Du bist mude.
d)Ich bin bose.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie