Treść zadania
Autor: hancik Dodano: 19.3.2011 (15:42)
Z podanych spółgłosek i dowolnych samogłosek utwórz wyrazy.
a) p,p,g
b) t,p,cz,n
c) sz,k,ł
d) k,m,p,t,r
Autor edytował treść zadania 19.3.2011 (17:07), dodano
dodam że komputer ,szkoła,szkło i papuga to wszystko już napisałam ale oprócz tego trzeba napisać po parę wyrazów z każdego
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
slepegowzrok 19.3.2011 (16:03)
a) papuga
b) tapczan
c) szkło
d) komputer
:)Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
duska_95 19.3.2011 (16:04)
a) nie wiem
b)tapczan
c)szkoła/ szkło
d)komputerDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
Ireczkowa 19.3.2011 (16:09)
a) papuga
b) tapczan
c) szkło
d) komputer
liczę na naj '*Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
kwspl 19.3.2011 (18:27)
b) tapczan
nic więcej nie wymyśliłemDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
Asiunia77 19.3.2011 (21:06)
a) papuga, pszczoła,
b) tapczan,
c) szkoła , szkło
d) komputer,
______________________________________________________________________________
prOszę o naJj.Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
mirkaj1 21.3.2011 (13:16)
1. szkło
2.tłok
3.rok
4.kok
5.komputer
6.papa
7.czop
8.kop
9.trop
10.mop
11.tort
12.szkoła
13.kot
14.płot
15.sztorm
16.kok
17.kosz
18.mrok
19.urok
20.tapczan
21.papuga
22.gapa
23.Aga imię
24. teka
25.kura
26.szok
27 mama
28.rama
29.tama
30. mak
31.karp
32.targ
33.gar
34.ram
35.gram
36.mak
37.tak
38.koło
39.pan
40.paniDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
klaudi 21.3.2011 (18:25)
a)papuga
b)tapczan
3)szkoła
4)komputer :):):
licze na naj ;d;d;Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
1.napisz wiązki frazeologiczne 2.napisz wyrazy rymujace sie Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: jorju 29.3.2010 (18:34) |
Określ gatunek i rodzaj literacki podanych Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Karcia12_1 6.4.2010 (21:57) |
do wyrazu rodzina dopisz wyrazy pokrewne Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 6 rozwiązań | autor: olunia22 14.4.2010 (19:45) |
Wybierz jeden z podanych wariantów lub dopisz własny i zaprojektuj, jakie światł Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: przemek63080 15.4.2010 (19:51) |
podaj wyrazy podobne słów wesoły i smutny Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: kaja_1107 21.4.2010 (22:02) |
Podobne materiały
Przydatność 100% Projekt dowolnych zajęć twórczych dla wybranej grupy wiekowej
Projekt dowolnych zajęć twórczych dla wybranej grupy wiekowej Zajęcia plastyczne w klasie III szkoły podstawowej Temat: METAFORYCZNE PRZEDSTAWIENIE TEMATU „CIEKAWE DRZEWO” Czas trwania zajęć: 45 min. Cel: - wzbogacanie wiedzy rzeczowej poprzez obserwację, - wyrabianie poczucia piękna otaczającego świata - pobudzenie wrażliwości na piękno kształtów i form...
Przydatność 55% Cechy architektury renesansowej, barokowej i klasycystycznej - wyjaśnij na dowolnych przykładach polskich zabytków.
Styl renesansowy - Kaplica Zygmuntowska, Wawel (dziedziniec arkadowy), poznański ratusz. Prostota, harmonia, spokój i umiar. Obowiązywała bryła o doskonałych proporcjach oraz pięknej ornamentyce. W przeciwieństwie do gotyku, wprowadzono linie horyzontalne, a spadziste dachy ozdobiono attykami (ozdobnymi ściankami). Zasadnicze cechy: arkadowe dziedzińce, widokowe balkony,...
Przydatność 60% Cierpienie uszlachetnia. Na podstawie dowolnych przykładów z Biblii i Mitologii potwierdz lub zaprzecz tezie
Dążeniem prawie każdej żywiej istoty jest osiągnięcie stanu, który odpowiada jej ideałowi szczęścia. Niestety na swojej drodze życia każdy z nas jest mniej lub bardziej boleśnie doświadczany przez los. Przeplata on nam chwile szczęśliwe i te, które wypełnione są cierpieniem. To jednak od nas zależy w jaki sposób je przeżyjemy i czy po ich przejściu będziemy silniejsi,...
Przydatność 55% Różne obrazy miłości w literaturze polskiej. Porównaj wybrane utwory dowolnych epok.
?Gdybym... znał wszystkie tajemniece i posiadł wszelką wiedzę, i wszelką możliwą wiarę, tak iż bym góry przenosił, a miłości bym nie miał, byłbym niczym...? List św. Pawła do Koryntian Miłość bowiem niejedno ma imię: do Boga, świata, ojczyzny, życia, do drugiego człowieka. Miłość to uczucie naturalne, przyrodzone człowiekowi, stanowiące jeden z zasadniczych...
Przydatność 65% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach Kandyda Woltera i Nowego wspaniałego świata Aldousa Huxleya.
Wolter jak i Huxley przedstawiają dwie zupełnie inne wizje świata. Kandyd jest powiastką filozoficzną przedstawiającą utopię, natomiast Aldous Huxley ukazuje w Nowym wspaniałym świecie antyutopie. Autorzy obu tekstów przedstawiają idealnych obywateli, którzy nie starają się wybić ponad reszte. „Wszyscy jesteśmy tu jednego zdania”, tak opisuje równość Wolter....
0 odpowiada - 0 ogląda - 9 rozwiązań
2 0
sonar 20.3.2011 (11:31)
Nie napisałaś że trzeba w każdym wyrazie wykorzystać wszystkie spółgłoski , więc ułożyłam krótsze wyrazy
a)
gapa, pogo, Aga (imię) , aga (ropucha olbrzymia), papa,
b)
tęcza, tan, ten, pan, poncz, Tęczyn (zamek w wsi Rudno), czop (klin służący do zamykania beczki), czapa,
c)
koło, kosz, łuk, szok, Łukasz, kasza, łoszak (młode łosia), szyk, kieł,
d)
kompot, tura, tur, mąka, paka, patera, kumoter, mapa, kapa, rytm, mirt, kuma, Patryk, Marta, Kama, puma, Piotr, mop, tomik, rama, pomiar, mak, tak, rak, pakt,
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie