Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
gosia1977 18.3.2011 (20:13)
a1=3-2=1
a2=3-4=-1
a3=3-6=-3
a4=3-8=-5
a5=3-10=-7Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Wypisz własności funkcji y=cos x Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 8.4.2010 (18:17) |
Wypisz wszystkie elementy zbioru. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Lipkaa 11.9.2010 (20:01) |
a)Wypisz elementy zbiorów i b)opisz słowami Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Princesska94 13.9.2010 (17:39) |
a)Wypisz elementy zbiorów i b)opisz słowami Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Princesska94 13.9.2010 (18:09) |
wypisz elementy zbioru A, jeśli A = { x: x ∈ N ^ x < 5} B = {x: x Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: misia0707 23.9.2010 (16:34) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Wypisz 10 nazwisk, które wg Ciebie miały istotny wpływ na rozwój nauk biologicznych i medycznych.
Johann Mendel (genetyka) Wilhelm Rontgen (promienie X, rentgen) James Watson i Francis Crick (DNA) Edward Jenner (szczepionka) Joseph Lister (antyseptyka) James Simpson (anestozjologia) Ludwik Pasteur (bakteriologia) Alexander Fleming (penicylina) Christiaan Barnard (rozwój transplantologii) Patrick Steptoe (metoda sztucznego zapłodnienia)
Przydatność 80% Oblicz moc jaką rozwijasz wbiegając na drugie piętro. Wymień potrzebne przyrządy, wypisz zastosowane wzory, opisz czynności jakie wykonałeś/aś - DOŚWIADCZENIE!
PRZYRZĄDY POTRZEBNE DO WYKONANIA DOŚWIADCZENIA: * stoper (czas odmierzany w sekundach) * metr (wysokość odmierzana w metrach) * waga (ciężar ciała odmierzany w kilogramach) *kalkulator PRZEBIEG DOŚWIADCZENIA: Na początku przygotowałam pomoce potrzebne do wykonania doświadczenia. Wbiegając na drugie piętro odmierzyłam stoperem czas, w kórym przebyłam daną trasę....
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 1
rzbyszek 18.3.2011 (19:49)
a_n=3-2n
a_0=3-2 \cdot 0=3
a_1=3-2 \cdot 1=1
a_2=3-2 \cdot 2=-1
a_3=3-2 \cdot 3=-3
a_4=3-2 \cdot 4=-5
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie