Treść zadania
Autor: szkuda Dodano: 18.3.2011 (15:04)
.,,Co ty na to"- napisz zakończenie dialogu między Obłomem a Ingą. Fragment pt.,,Miłość wymyślono w książkach. Aleksander Minkowski.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Napisz opowiadanie(felieton pt.: " Świat bez kłamstw" Co to jest w Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Kinia_5 28.3.2010 (11:41) |
Na papierze podaniowym (na 29.03) napisz opis sytuacji pt.,,Ślubowanie Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: dluga 28.3.2010 (12:22) |
napisz recenzję filmu romeo i julia Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: marle001 28.3.2010 (18:32) |
Napisz przemówienei na zakończenie 3 klasy gimnazjum. Prosze o pomoc :) Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Rosteczek 28.3.2010 (20:20) |
tren 7 jana kochanowskiego...napisz, wymien wszystkie srodki stylistyczne Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 29.3.2010 (16:44) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Postaw się w roli reportera gazety pozytywistycznej. Napisz reportaż o wypadkach w fabryce Adlera. Włącz do niego elementy dialogu.
Ostatnio w fabryce bawełnianych tkanin Gotlieba Adlera, wyjątkowo majętnego fabrykanta, miała miejsce przedziwna seria zdarzeń zakończona niesłychaną w swych skutkach tragedią. Opowieść o poszukiwaniu jej przyczyn należałoby zacząć cofając się o kilka miesięcy w przeszłość, co też czynię by przekazać czytelnikowi najpełniejszy możliwie obraz sytuacji. Gotlieb Adler,...
Przydatność 50% Morfologia dialogu
Zreferowany artykuł Markiewicza o morfologii dialogu. Teoria literatury.
Przydatność 70% Forma ciągła z końcówką ing
*enjoy-enjoing *sit-sitting *drive-driving *do-doing *carry-carrying *write-writing *run-running *make-making *swim-swimming *play-plaing *look-looking *go-going *walk-walking *speak-speaking *talk-talking *rain-rainning *visit-visiting *work-working
Przydatność 55% Rola dialogu w nauczaniu
Rozważania nad rolą dialogu w nauczaniu rozpocznę od, wyjaśnienia znaczenia samych pojęć dialog i nauczanie. Dialog ( z gr. dilogos- rozmowa), oznacza rozmowę dwóch lub więcej osób. Jest to podstawowy sposób porozumiewania się ludzi. W szerszym znaczeniu to także forma likwidowania sporów i ustalania stanowisk poprzez wymianę poglądów i argumentów, stosowana w polityce,...
Przydatność 85% Wilno-miasto dialogu
Wilno-miasto dialogu Witam wszystkich zgromadzonych. Chciałabym przybliżyć państwu na pozór zwyczajne historie ludzi i pokazać jedną z najstarszych stolic Europy, a mianowicie Wilno, stolicę Litwy. ,,Wilno jak widzę z perspektywy, było dziwaczne, miasto pomieszanych, zachodzących na siebie kultur, jak Triest albo Czerniowice.”- pisał Czesław Miłosz o mieście...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie