Treść zadania
Autor: Lilka13q Dodano: 16.3.2011 (20:20)
4(x+3) , 8(y+4 ) , 0,2(10x-y ) *0,4 , (0,5y+9)*0,8 , (-2a+4b)*(-1,5) , 1/5(10x+2,5)-0,4 , 1/3(3y-2,7 , -2/3(3,6a-1,5b) ,
Komentarze do zadania
-
Lilka13q 16.3.2011 (20:32)
Odrazu mówie co znaczą te znaki : *- to znak mnożenia a / to znak dzielenia < ułamek ;) :**
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Suma czterech kolejnych liczb podzielnych przez 3 jest równa -150. znajdz te Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: agata96 28.3.2010 (21:46) |
Zapisz w postaci sumy. a) ( 1 / 2 + x ) do kwadratu b)(-2a+2b) do kwadratu Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Ilonus 30.3.2010 (16:25) |
Piechur, poruszając się z prędkością x km/h, przebył przez 20 minut Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kamilka033 6.4.2010 (16:17) |
Napisz wzór funkcji, której wykres jest prostą przechodzącą przez punkt Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: rose95 13.4.2010 (14:27) |
Mam to do rozwiązania na jutro: Zad 1 4+x(x do kwadratu)(przez Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: Zuz4 18.4.2010 (09:02) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Napisz funkcję w C++, która pobiera dwa argumenty typu całkowitego a,b, takie, że a < b, oraz zawraca wartość sumy wszystkich liczb całkowitych z przedziału obustronnie domkniętego <a, b>
Potrzebna nam jest funkcja pobierająca dwa argumenty typu int i zwracająca wynik typu całkowitoliczbowego - może to być int ale zważywszy na to, że wynik może być duży lepiej skorzystać z typu long int. Prototyp funkcji wygląda tak: long int sumuj(int a, int b); Teraz zabieramy się za utworzenie ciała funkcji. Najpierw musimy sprawdzić czy przekazane argumenty są...
Przydatność 60% Dzieje Liczb
Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...
Przydatność 75% Symbolika liczb
Liczbę 1 uważano dawno, dawno temu za liczbę najdoskonalszą. Jest to pierwsza liczba nieparzysta. Wszystkie inne liczby pochodzą od jedynki, np.2, to 1 + 1. Jeden - ile to jest: dużo czy mało? Zastanów się! Wszyscy chcą być pierwsi: w nauce, w sporcie, w zabawie, ale nikt nie chce dostać jedynki z klasówki! Liczba 2 jest pierwszą liczbą parzystą. Uważana była przed wiekami...
Przydatność 80% Cecha podzielności liczb naturalnych.
Cecha podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli jej ostatnia cyfra jest parzysta lub jest nią zero. Przykłady: 12, 48, 100, 124 Cecha podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 27 bo 2+7=9 123 bo 1+2+3=6 621 bo 6+2+1=9 Cecha podzielności przez 4 Liczba jest...
Przydatność 80% Cechy podzielności liczb.
Cechy podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli w rzędzie jedności ma cyfrę:0, 2, 4, 6, lub 8. Przykłady: 24, 506, 1002, 99990 Cechy podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 42 - 4+2 = 6 i 6 =2*3 783 - 7+8+3=18 i 18=6 * 3 1209 - 1+2+0+9=12 i 12=4*3 Cechy podzielności przez 4...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
rzbyszek 16.3.2011 (20:38)
4(x+3) =4x+12
8(y+4 ) =8y+32
0,2(10x-y ) \cdot 0,4 =0,08(10x-y)=0,8x-0,08y
(0,5y+9) \cdot 0,8=0,4y+7,2
(-2a+4b) \cdot (-1,5) =3a-6b
\frac {1}{5}(10x+2,5)-0,4=2x+0,5-0,4=2x+0,1
\frac {1}{3}(3y-2,7)=y-0,9
- \frac {2}{3}(3,6a-1,5b) =-2,4a+b
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie