Treść zadania
Autor: klaudusia665 Dodano: 16.3.2011 (16:50)
PILNE!!!NA TERAZ!!!DAJE NAJ!!!
Oglądać reklamy czy nie oglądać? Z punktu widzenia telewidza przedstaw plusy i minusy pokazywania reklam.
PLUSY:
MINUSY:
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Napisz opowiadanie o zdarzeniach z punktu widzenia pastuszka. Zastosuj Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: szimi36 25.9.2010 (12:58) |
nApisz opowiadanie punktu *Tort z kroplami walerianowymi.Z powieści pt Ania z Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: becia8756 21.11.2010 (09:11) |
Napisz tekst reklamy telefonu komórkowego. Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: federa 6.3.2011 (19:34) |
W jakim celu tworzone są reklamy? Jakie elementy powinna zawierać Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: Maryka2000 29.3.2011 (14:29) |
stresc nowele sachema zacznij od punktu 2 Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: ~kaina 23.1.2012 (19:38) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Rodzaje reklamy.
Reklama jest wszelką płatną formą nieosobowego przedstawiania i popierania produktów, usług oraz idei przez określonego nadawcę. Wyróżniamy wiele rodzajów reklam. Z punktu widzenia celów strategicznych przedsiębiorstwa wyróżnia się następujące reklamy: • reklama informacyjna, zwracająca uwagę na korzyści, jakie osiągną nabywcy kupując reklamowany produkt lub...
Przydatność 60% Analiza Reklamy
http://www.youtube.com/watch?v=uR8dCgh5cQs analiza reklamy banku Millenium Alnur Seidumanov 1)OPIS REKLAMY Akcja toczy sie na jednym z nowoczesnych osiedli. Bohaterami sa solisci grupy FEEL. Przyjezdzajac samochodem na osiedle solisci slysza jak kobieta na balkonie spiewa ich znana, patryotyczna piosenke. Zaczynaja razem spiewac, dolaczaja sie do nich inni sasiedzi. Wszyscy sa usmiechnieci,...
Przydatność 55% Analiza reklamy na podstawie reklamy Frugo
Mimo, ze reklama jest zjawiskiem znanym ludziom od bardzo dawna (najstarsza udokumentowana jej forma są gliniane tabliczki babilońskie, których wiek określany jest na 5000 lat.), w pełni rozwinęła się dopiero w wieku XX. Postęp techniczny oraz rozwój nauk sprawił, ze reklama stała się niezwykle skutecznym i jednocześnie kontrowersyjnym narzędziem marketingowym. Reklamę...
Przydatność 75% „Mechanizmy prowokacji w reklamie” dział : Psychologia reklamy
Twórcy reklam wciąż szukają nowych rozwiązań na zaintrygowanie i pozyskanie klientów. Zadają sobie wiele trudu, by stworzyć skuteczny komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w gowie tak, jak oni tego chcą; aby podsunąć mu motywację do działania; jak mówić jedno, by przekazywać drugie, i jakich słów użyć, by wzbudzić czujność nabywców. Prowokacja jest określeniem...
Przydatność 70% Człowiek z punktu widzenia filozofii.
Człowiek - z punktu widzenia filozofii swoisty przedmiot refleksji dany jako psychofizyczna całość, ukonstytuowana przez równoczesne bytowanie w 2 wymiarach: cielesno-fizycznym, łączącym cz. ze światem przyrody, z którego się ewolucyjnie wywodzi i do którego jako gatunek biologiczny należy, oraz - w najogólniejszym tego słowa znaczeniu - duchowym, odróżniającym go od reszty...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
w-ania 16.3.2011 (17:08)
-
są za głośne, przerywają ważne sceny w filmie, pokazują idealny świat jakiego nie ma, są bardzooo długie,
+
można sobie zrobić herbatę w ich trakcie i nie ominie cie film, pokazuja co warto kupic, zachecaja do wyprobowania nowych rzeczy
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie