Treść zadania
Autor: kamil_261 Dodano: 15.3.2011 (16:10)
wpisz odpowiednie liczby.
-17+.......=-20
.......+15=-25
18-.......=-20
.....-10=-100
.....+(-27)=1
-14-(-.....)=-1
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
amandano 15.3.2011 (18:02)
-17+(-3)=-20
(-40)+15=-25
18-38=-20
-90-10=-100
28+(-27)=1
-14-(-13)=-1Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
talusiax33 15.3.2011 (18:42)
-17+(-3)=-20
-40+15=-25
18-38=-20
-90-10=-100
28+(-27)=1
-14-(-13)=-1Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
mirkaj1 19.3.2011 (20:02)
-17 + ( - 3 ) = - 20
( - 40 ) + 15 = - 25
18 - 38 = - 20
- 90 - 10 = - 100
28 + ( - 27 ) = 1
- 14 - ( - 13 ) = - 1Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Wpisz cyfry do okienek: Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: asia151682 6.4.2010 (09:58) |
Wpisz odpowiednie wyrażenia algebraiczne. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 6 rozwiązań | autor: wz1233 22.4.2010 (14:51) |
w miejce kropek wpisz odpowiedni ułamek dziesiętny ; jak coś to to sa Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 12 rozwiązania | autor: marreena365 5.5.2010 (15:29) |
wstaw w miejsce kropek wpisz liczbę plis pomocy!>>>> a znaczy Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: bartek123 17.5.2010 (18:48) |
wpisz brakujące znaki : : lub . tak , aby otrzymac podane wyniki.4 4 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: izik585 18.5.2010 (17:47) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Romantyczna profetyka. Wykorzystaj odpowiednie utwory.
Profetyzm - zjawisko występowania proroków; znane wielu religiom (zwłaszcza judaizm). "Dziady" cz. III. W Widzeniu księdza Piotra zamieścił Mickiewicz wizję Polski jako zbawiciela narodów. Ksiądz Piotr ujrzał historię Polski na kształt męki Chrystusa - poprzez sąd, drogę krzyżową, ukrzyżowanie i wniebowstąpienie. Proroctwo Przyszłości jaką ujrzał, jest...
Przydatność 65% Wielkie polemiki epoki romantyzmu. Wykorzystaj odpowiednie przykłady literackie.
Polemika pomiędzy zwolennikami klasycyzmu (do tej grupy należało starsze pokolenie uczonych i literatów, m.in. Jan Śniadecki, Kajetan Koźmian, L.Osiński, Franciszek Dmochowski), a orientacją młodych romantyków (Kazimierz Brodziński, Maurycy Mochnacki, Adam Mickiewicz). Spór rozegrał się w latach 1818-1830. Reprezentatywne głosy w tej sprawie to "O klasyczności i...
Przydatność 50% Czy współczesnemu człowiekowi są potrzebne autorytety? Uzasadnij swój sąd wykorzystując odpowiednie argumenty.
Człowiek, żyjący w XXI wieku, posiada dostęp do najnowszej nauki i techniki. Bez problemu korzysta z internetu, telefonu komórkowego oraz innych urządzeń ułatwiających życie. Staje się zarozumiały i pewny siebie. Uważa, że niepotrzebna mu jest żadna pomoc, gdyż umie rozwiązać swoje problemy dzięki zdobytej przez pokolenia, w ciągu 2000 lat wiedzy. Czy potrzebne są...
Przydatność 75% "Syzyfowe prace" - utwór Stefana Żeromskiego jako powieść o dojrzewaniu, dorastaniu, pierwszych ważnych doświadczeniach młodych ludzi. Uzasadnij stwierdzenie podając odpowiednie argumenty.
Utwór Stefana Żeromskiego jest powieścią o dojrzewaniu, dorastaniu, pierwszych ważnych doświadczeniach młodych ludzi. Stanowi wspaniały zbiór wszystkich przeżyć, tak bliskich zwyczajnym nastolatkom. Spróbuję uzasadnić powyższe stwierdzenie, w oparciu o następujące argumenty. Po pierwsze, utwór idealnie ukazuje, jakie uczucia „gnieździły się” w sercach przyszłych...
Przydatność 50% Jak sądzisz na czym polega ponadczasowość i uniwersalizm utworu pt. "Mały Książę".Odpowiedz na pytanie podająć odpowiednie argumenty.
Książka napisana przez A.S.Exupert zawiera w sobie elementy baśni,opowiadania.Jest bardzo niezwykła.Co czyni ją ponadczasową i uniwersalną? Na to pytanie postaram się odpowiedzieć w mojej pracy. Niezwykłość książki możemy zauważyć już na samym początku. Zadedykowana jest ona dorosłemu, w większości książek natomiast autor zamieszcza dedykację dla...
0 odpowiada - 0 ogląda - 4 rozwiązań
2 0
sonar 15.3.2011 (19:44)
-17+....x...=-20
x= -20 + 17
x= -3
-17 + (-3) = -20
- 17 - 3= -20
....x...+15=-25
x= - 25 - 15
x= - 40
-40 + 15 = -25
18-....x...=-20
- x= - 20 - 18
- x= -38 /*(-1)
x= 38
18 - 38 = - 20
...x..-10=-100
x= - 100 + 10
x= -90
- 90 - 10 = -100
...x..+(-27)=1
x - 27 = 1
x= 1 + 27
x= 28
28 + (-27) = 1
28 - 27 = 1
-14-(-..x...)=-1
-14 + x = - 1
x= -1 + 14
x= 13
-14 - ( - 13) = - 1
-14 + 13 = -1
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie