Treść zadania
Autor: nikkaaa133 Dodano: 15.3.2011 (15:00)
Klasa 3 w kilku zdaniach opowiedz o lekcji którą najmilej wspominasz.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Pomyśl o kimś , kto odniósł sukces. Opisz, co osiągnął i opowiedz jak do Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: Julleczka 18.4.2010 (09:42) |
Co dla ciebie 11-latka znaczy byc dobrym polakiem ?? odp. w 10 zdaniach Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: KoxWrC 18.4.2010 (13:54) |
Opowiedz 1 str na temat wyprawy Stasia do obozu Lindego Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Mazurka1005 19.4.2010 (17:37) |
Odpowiedz na pytanie zawarte w temacie lekcji Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Patrikus24 19.4.2010 (18:50) |
1) opisz w co najmniej 5 zdaniach jeden dzień, w którym nie minąłeś Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: paulinka9797 23.4.2010 (16:01) |
Podobne materiały
Przydatność 70% Rozwiń w kilku zdaniach myśl że ''nic dwa razy się nie zdarzy''
Każdy człowiek jeżeli mu się coś podoba to stara się do tego wrócić, zarówno w myślach jak i czynach. Jednakże z góry jest skazany na niepowodzenie. Temat ten był wielokrotnie poruszany przez artystów, filozofów jak i zwykłych ludzi. Jednym z takich wielkich filozofów był Heraklit z Efezu powiedział kiedyś ?panta rhei? co można przetłumaczyć następująco : ?wszystko...
Przydatność 50% Coniunctivuas w zdaniach podzrzędnych
1. ZD. CELOWE I DOPEŁNIENIOWE - Stosujemy do con. temporum, ale może wystąpić tylko czynność równoczesna -Spójniki, po których wystepują często: +ut (uti)-aby, że, żeby +neu (neve)- i/aby nie +ne-aby nie +quo + comparativus np. quo facilius-tym łatwiej 2.ZD. SKUTKOWE -nie stos. do con. temp. -spójniki: ut, ne, ut(nemo)(nihil) -wskażniki: +talis-tego rodzaju, taki...
Przydatność 55% Klasa szkolna
Klasa szkolna jest grupą wtórną, utworzoną w sposób formalny dla celów głównie dydaktycznych. Jednakże, gdy przekształca się w grupę nieformalną, może mieć ogromny wpływ na jednostkę. Grupy nieformalne stanowią pewną odmianę grup pierwotnych. Jednostka należy do nich na zasadzie wspólnych zainteresowań, dobrowolnie członkowie kontaktują się za sobą często i...
Przydatność 50% Opowiedz mi swoją historię
Opowiedz mi swoją historię... Brązowe oczy są ufne, przyjazne. Z radością rozglądają się wokoło. A jeszcze nie tak dawno... jeszcze nie tak dawno na widok człowieka kuliłaś się za nogami kiedy ktoś przechodził. Piszczałaś i wyrywałaś się, gdy ktoś obcy chciał cię pogłaskać. Skomleniem i podkulonym ogonem reagowałaś na głośniejszy głos, gwałtowniejszy ruch....
Przydatność 100% Słówka w zdaniach (zaawansowane) cz. 1
dandle – hustać się, wahać się He had a lot of dandling career choices. Contempt – wzgarda, obraza The King`s Road always fills me with grinding mix of envy and contempt. KR zawsze napełnia mnie miażdżącym uczuciem zazdrości i wzgardy. Lid – pokrywka Marylin Monroe has been glued to the lid of the pizza box. Marylin Monroe została przyklejona do pokrywki od...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
mirkaj1 16.3.2011 (10:41)
Najmilej wspominam moją 100 lekcje języka polskiego,która odbyła się w tłusty czwartek.Panie opowiadały nam historię skąd się wziął taki zwyczaj .Było bardzo wesoło prawie wszystkich uczniów zainteresowała ta lekcja bo było cicho nikt nie przeszkadzał tak jak na innych lekcjach polskiego.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie