Treść zadania
Autor: maly1999 Dodano: 9.3.2011 (18:27)
Ułamki zwykłe zapisz w postaci dziesiętnej
punkt A
1/2,1/5,2/5,4/5
punkt B
1/4,3/4,7/25,7/50
punkt C
1/8,3/8,21/40,100/125
Pilne z góry wielkie dzięki
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
madziulka1418 9.3.2011 (18:31)
A 0.5 , 0.2, 0.8
B. 0.25, 0.75, 0.14
C. 0.125, 0.375, 0.8Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
DHawk 9.3.2011 (18:45)
a)0,5 0,20 0,40 0,80
b)0,25 0,75 0,28 0,14
c)0,125 0,375 0,525 0,80Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
Bunkers 9.3.2011 (18:47)
A)
1/2=0,5
1/5=0,2
2/5=0,4
4/5=0,8
B)
1/4=0,25
3/4=0,75
7/25=0,28
7/50=0,14
C)
1/8=0,125
3/8=0,375
21/40=0,525
100/125=0,8
---------------------------------
Dam ci dobrą metodę na zamienianie ułamków zwykłych na dziesiętne.
Dzielisz licznik przez mianownik :)
I masz ułamek dziesiętny.
Np.
1:2=0,5
21:40=0,525Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
olamiler14 9.3.2011 (19:00)
1/2 = 0,5
1/5= 0,2
2/5=0,4
4/5=0,8
1/4=0,25
3/4=0,75
7/25 = 0,28
7/50= 0,14
1,8=0,125
3/8=0,375
21/40=0,525
100/125=1,250Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
sonar 9.3.2011 (22:05)
a)
1/2 = 1: 2 = 0,5
1/5 = 1 : 5 = 0,2
2/5 = 2 : 5 = 0,4
4/5 = 4 : 5 = 0,8
B)
1/4 = 1 : 4 = 0,25
3/4 = 3 : 4 = 0,75
7/25 = 7: 25 = 0,28
7/50 = 0,14
C)
1/8 = 1: 8 = 0,125
3/8 = 3 : 8 = 0,375
21/40 = 21 : 40 =0,525
100/125= 100 : 125 = 0,8Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
zapisz działania,których wynikiem jest podana liczba. 23 i taki 6 ale Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: daria332 8.4.2010 (21:33) |
Potęgę napisz w postaci iloczynu i oblicz: a) (-5)3 b) (- 2 1/3)3 c) -4 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: kasaka 27.4.2010 (18:07) |
Zapisz liczby -7, -4, -12, -3, 0, 1, -5, -20 w kolejności od najmniejszej do Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 27 rozwiązań | autor: Konto usunięte 28.4.2010 (20:02) |
oblucz (wynik możesz zapisać w postaci ułamka zwykłego lub dzieśtiętnego) Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: marreena365 5.5.2010 (15:44) |
Zapisz liczby bez nawiasuw -[-4] +[-17] -[+15] -[-13] -[-34] Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 6 rozwiązań | autor: ziomal9922 12.5.2010 (16:03) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Postacie
Banach-matematyk, profesor Uniwesyt Lwows. Beck-polityk,szef gabinetu ministra spraw wojskowych,pracownik Piłsudskiego Beria-szef NKWD,usprawnienie pracy aparatu bezpieczeństwa,powołanie szkoły dla NKWD Budionny-marszałek ZSRR,dowódca Armii Czerwonej,umocnił i zmodernizował siły zbrojne Chamberlain-konserwatywny polityk brytyjski,premier,rzecznik ustępstw przeciw hitlerowcom...
Przydatność 55% Postacie historyczne
Władysław Bortnowski (1881-1966) Władysław Bortnowski, generał, od 1908 roku w Związku Walki Czynnej. W latach 1914-17 członek Legionów Polskich, a od 1918 roku zajmował wyższe stanowiska w Wojsku Polskim. Od 1925 roku był w służbie liniowej. W roku 1932 roku został generałem brygady, a w cztery lata później - generałem dywizji. W październiku 1938 roku stanął na czele...
Przydatność 80% Autocharakterystyka postaci.
Nazywam się Rafał. Urodziłem się w Województwie Warmińsko-Mazurskim, a dokładniej w Giżycku. Mieszkam w Łomży w domu jednorodzinnym z rodzicami, dwoma braćmi i dziadkiem. Mam 16 lat i obecnie uczęszczam do I klasy technikum Informatycznego. Jestem średniego wzrostu i wagi o brązowych włosach. Mam piwne oczy oraz jasną cerę. Ubieram się raczej luźno i na...
Przydatność 55% Barok (postacie)
Barok- kierunek w kulturze europejskiej XVII i pierwszej połowy XVIII w. Narodził się we Włoszech. Cechował go dynamizm, rozmach, przepych, odwoływanie się do uczuć odbiorcy, różnorodność i kontrastowość. Na ogół wywodzi się go z portugalskiego słowa barocco oznaczającego nieforemną perłę. Początkowo barok uważano za coś nienaturalnego, przesadnego i dziwacznego....
Przydatność 70% Urszulka Kochanowska - charakterystyka postaci.
Urszulka była córką wybitnego poety epoki renesansu Jana Kochanowskiego. Chodziła zawsze pięknie ubrana w sukienki z falbankami własnoręcznie szyte dla niej przez matkę. W długie włosy miała wplecione kolorowe kokardki i wstążki . Ta dwu i pól letnia dziewczynka sprawiała, że dom państwa Kochanowskich był pełen śmiechu, życia i wzajemnej miłości. Była wesoła...
0 odpowiada - 0 ogląda - 6 rozwiązań
3 0
ewka13 9.3.2011 (18:38)
A)
\frac {1} {2} = \frac {5} {10} =0,5
\frac {1} {5} = \frac {2} {10} = 0,2
\frac {4} {5} = \frac {8} {10} = 0,8
B)
\frac {1} {4} = \frac {25} {100} = 0,25
\frac {3} {4} = \frac {75} {100} = 0,75
\frac {7} {25} = \frac {28} {100} = 0,28
\frac {7} {50} = \frac {14} {100} = 0,14
C)
\frac {1} {8} = \frac {125} {1000} = 0,125
\frac {3} {8} = \frac {375} {1000} = 0,375
\frac {21} {40} = \frac {525} {1000} = 0,525
\frac {100} {125} = \frac {4} {5} = \frac {8} {10} = 0,8
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie