Treść zadania
Autor: nitkalitka4 Dodano: 9.3.2011 (15:54)
Zakładamy że c i d oznaczają długości boków prostokąta. Zapisz w postaci wyrażenia algebraicznego:
obwód prostokąta ____2*(c+d)_____ (to już zrobiłam)
pole prostokąta ; _____c*d__________( to też zrobiłam)
Oblicz wartości liczbowe zapisanych wyrażeń dla:
A. c=5 i 3/4 ; d= 4 i 1/2
obwód . __________________
pole _______________________
B. c=1,4 ; d+2,6
obwód__________
polee___________
Zastanów się i napisz, jakimi liczbami muszą być c i d, aby zadanie miało sens. Uzasadnij odpowiedź.
_____________________________________________________________
Na jutroo . ; ****
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
zapisz działania,których wynikiem jest podana liczba. 23 i taki 6 ale Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: daria332 8.4.2010 (21:33) |
Potęgę napisz w postaci iloczynu i oblicz: a) (-5)3 b) (- 2 1/3)3 c) -4 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: kasaka 27.4.2010 (18:07) |
Zapisz liczby -7, -4, -12, -3, 0, 1, -5, -20 w kolejności od najmniejszej do Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 27 rozwiązań | autor: Konto usunięte 28.4.2010 (20:02) |
oblucz (wynik możesz zapisać w postaci ułamka zwykłego lub dzieśtiętnego) Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: marreena365 5.5.2010 (15:44) |
Zapisz liczby bez nawiasuw -[-4] +[-17] -[+15] -[-13] -[-34] Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 6 rozwiązań | autor: ziomal9922 12.5.2010 (16:03) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Postacie
Banach-matematyk, profesor Uniwesyt Lwows. Beck-polityk,szef gabinetu ministra spraw wojskowych,pracownik Piłsudskiego Beria-szef NKWD,usprawnienie pracy aparatu bezpieczeństwa,powołanie szkoły dla NKWD Budionny-marszałek ZSRR,dowódca Armii Czerwonej,umocnił i zmodernizował siły zbrojne Chamberlain-konserwatywny polityk brytyjski,premier,rzecznik ustępstw przeciw hitlerowcom...
Przydatność 55% Postacie historyczne
Władysław Bortnowski (1881-1966) Władysław Bortnowski, generał, od 1908 roku w Związku Walki Czynnej. W latach 1914-17 członek Legionów Polskich, a od 1918 roku zajmował wyższe stanowiska w Wojsku Polskim. Od 1925 roku był w służbie liniowej. W roku 1932 roku został generałem brygady, a w cztery lata później - generałem dywizji. W październiku 1938 roku stanął na czele...
Przydatność 80% Autocharakterystyka postaci.
Nazywam się Rafał. Urodziłem się w Województwie Warmińsko-Mazurskim, a dokładniej w Giżycku. Mieszkam w Łomży w domu jednorodzinnym z rodzicami, dwoma braćmi i dziadkiem. Mam 16 lat i obecnie uczęszczam do I klasy technikum Informatycznego. Jestem średniego wzrostu i wagi o brązowych włosach. Mam piwne oczy oraz jasną cerę. Ubieram się raczej luźno i na...
Przydatność 55% Barok (postacie)
Barok- kierunek w kulturze europejskiej XVII i pierwszej połowy XVIII w. Narodził się we Włoszech. Cechował go dynamizm, rozmach, przepych, odwoływanie się do uczuć odbiorcy, różnorodność i kontrastowość. Na ogół wywodzi się go z portugalskiego słowa barocco oznaczającego nieforemną perłę. Początkowo barok uważano za coś nienaturalnego, przesadnego i dziwacznego....
Przydatność 70% Urszulka Kochanowska - charakterystyka postaci.
Urszulka była córką wybitnego poety epoki renesansu Jana Kochanowskiego. Chodziła zawsze pięknie ubrana w sukienki z falbankami własnoręcznie szyte dla niej przez matkę. W długie włosy miała wplecione kolorowe kokardki i wstążki . Ta dwu i pól letnia dziewczynka sprawiała, że dom państwa Kochanowskich był pełen śmiechu, życia i wzajemnej miłości. Była wesoła...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
sonar 16.3.2011 (19:38)
A )
c= 5 i 3/4
d= 4 i 1/2
obwód prostokąta :
O = 2 * ( c+d)
O= 2 * ( 5 i 3/4 + 4 i 1/2 )
O= 2 * ( 5 i 3/4 + 4 i 2/4)
O = 2 * ( 9 i 5/4)
O = 2 * 10 i 1/4
O = 2 * 41/4
O = 82/4
O = 20 i 2/4
O = 20 i 1/2
Pole :
P = c * d
P = 5 i 3/4 * 4 i 1/2
P = 23/4 * 9/2
P = 207/8
P = 25 i 7/8 (jednostki kwadratowe)
B)
c= 1,4
d= 2,6
O = 2 *( 1,4 + 2,6)
O = 2 * 4
O = 8
P = 1,4 * 2,6
P= 3,64 (jednostki kwadratowe)
Żeby to zadanie miało sens , liczby c id muszą być :
- liczbami dodatnimi
- muszą być większe od zera.
Obwód i pole figury nie mogą być ujemne
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie