Treść zadania

zolwczerwonolicy

Zadanie z matematyki w załączniku!!! PROSZĘ JAK NAJSZYBCIEJ!!!

Załączniki do zadania

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 1

    a)
    6-4(y-3)=22
    6-4y+12=22
    -4y=22-18
    -4y=4
    y=-1


    b)
    15z+3(1-2z)=9z
    15z+3-6z=9z
    15z-6z-9z=-3
    0z=-3
    Równanie sprzeczne, brak rozwiązania.

    c)
    0,8(2x-1)+0,3(4-5x)=0
    1,6x-0,8+1,2-1,5x=0
    0,1x=-0,4
    x=-4

    d)
    -0,8(3z-8)-5(0,4-2z)=2(3,8z+2,2)
    -2,4z+6,4-2+10z=7,6z+4,4
    0z=0
    Równanie ma nieskończenie wiele rozwiązań.

Rozwiązania

  • monii97

    6-4(y-3)=22
    6-4y+12=22
    -4y=22-12-6
    -4y=4/(-4)
    y=-1
    15z+3(1-2z)=9z
    15z+3-6z=9z
    15z-6z-9z=-3
    z=(-3)
    0,8(2x-1)+0,3(4-5x)=0
    1,6x-0,8+1,2-1,5x=0
    1,6x-1,5x=0,8-1,2
    0,1x=(-0,6)/-0,1
    X=0,6
    -0,8(3Z-8)-5(0,4-2Z)=2(3,8Z+2,2)
    -2,4Z+6,4-2+10Z=7,6Z+4,4
    -2,4Z+10Z-7,6Z=4,4-6,4+2
    Z=0

  • 1emili1

    załącznik

    Załączniki

  • userphoto

    a)
    6-4(y-3)=22
    6-4y+12=22
    -4y=22-18
    -4y=4
    y=-1


    b)
    15z+3(1-2z)=9z
    15z+3-6z=9z
    15z-6z-9z=-3
    0z=-3
    Równanie sprzeczne, brak rozwiązania.

    c)
    0,8(2x-1)+0,3(4-5x)=0
    1,6x-0,8+1,2-1,5x=0
    0,1x=-0,4
    x=-4

    d)
    -0,8(3z-8)-5(0,4-2z)=2(3,8z+2,2)
    -2,4z+6,4-2+10z=7,6z+4,4
    0z=0
    Równanie ma nieskończenie wiele rozwiązań.

Podobne zadania

misiek33456 prosze to zadanie jest na jutro Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 3 rozwiązania autor: misiek33456 28.3.2010 (14:49)
kisses zadanie- pilne na jutro! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: kisses 6.4.2010 (13:28)
xmaggotkax Zadanie z testów-pomocy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: xmaggotkax 6.4.2010 (19:04)
wielorybek 13 zadan z matematyki proste!! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: wielorybek 7.4.2010 (16:14)
kuniora1 Zadanie tekstowe 1 gim Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 4 rozwiązania autor: kuniora1 7.4.2010 (18:46)

Podobne materiały

Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki

Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...

Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki

Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete

Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX

HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...

Przydatność 55% Analiza Finansowa- zadanie

praca w załącznikach

Przydatność 80% Zadanie z fizy

1.46 Z ciała o masie m1= 11000kg następuje strzał w kierunku poziomym. Masa pocisku wynosi m2= 54kg. Oblicz prędkość, z jaką działo zostaje odrzucone wstecz, jeśli prędkość pocisku wynosi v2= 900 m/s. m1= 11000 kg m2= 54 kg v1 = ? v2 = 900 m/s Po = Pk Po=(m1+m2)* V V= 0 – na początku działo jest w spoczynku 0=m2*v2 – m1*v1 m1*v1 = m2*v2 v1=...

0 odpowiada - 0 ogląda - 4 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji