Treść zadania
Autor: zolwczerwonolicy Dodano: 4.3.2011 (17:34)
Zadania z matematyki w załączniku!!! Szybko Czekam
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
zadania Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 5 rozwiązań | autor: marla 26.3.2010 (19:56) |
Proszę o pomoc!!! Oto tekst zadania: Do podanych równań ułóż tekst zadań: Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: basia0501 30.3.2010 (21:19) |
zadania różne Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: uczennica0638 6.4.2010 (12:05) |
Rozwiaz zadania Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: sylwaczek 6.4.2010 (17:37) |
zadania z ułamkami i niewiadomymi Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kamiluskaxd 7.4.2010 (13:28) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki
Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...
Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki
Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete
Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX
HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...
Przydatność 75% Plan rozwoju zawodowego nauczyciela matematyki
Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego
Przydatność 55% Bankowośc zadania
POSIADAM JESZCZE INNE MATERIAŁY Z BANKOWOŚCI I NIE TYLKO
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
rzbyszek 4.3.2011 (18:23)
1.a. x=x-2
x-x=-2
0=-2 – równanie sprzeczne, to równanie nie ma rozwiązania
b. 2x=3x
2x-3x=0
-x=0
x=0
c. \frac {0}{x}=0
0=0
2. a.\frac {1}{x}=1
x=1
b.1-x=1-x
-x+x=1-1
0=0 – to równanie jest tożsamościowe
c.-5x=100x
-105x=0
x=0
d.2x-8=2x-4
2x-2x=4
0=4
3.a.2+x=2+x
x-x=2-2
0=0 – nieskończenie wiele rozwiązań
b.2x-1=5+2x
2x-1=5+2x
2x-2x=5+1
0=6 – brak rozwiązań
c.x-x-x-x+x=0
-x=0
x=0 – jedno rozwiązanie
d.3x-1=2(x+2)-5+x
3x-1-2x-4-x=-5
0=0 – nieskończenie wiele rozwiązań
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie