Treść zadania
Autor: Remember99 Dodano: 1.3.2011 (20:55)
Na podstawie podanego schematu napisz równania zachodzacych reakcji:
Ca ----> CaO ----> Ca(OH)2 ----> Ca(CH3COO)2
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
paula111 1.3.2011 (21:01)
Ca+O2---CaO
CaO+ H2----Ca(OH)2
dalej chyba z kwasem mrówkowym ale nie jestem pewnaDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Zadanie z chemi bardzo prosze o pomoc mam to na jutro !! Przedmiot: Chemia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: majka006 29.3.2010 (20:02) |
alkochole ...Prosze o szybką odpowiedz ::( Przedmiot: Chemia / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: ada1323 29.3.2010 (22:49) |
prosze o szybką odpowiedź pliz ;) Przedmiot: Chemia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: pawlax22 12.4.2010 (19:46) |
prosze o pomoc ;) Przedmiot: Chemia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: pawlax22 12.4.2010 (19:54) |
Izotopy i promieniotwórczość. Prosze o pomoc! Przedmiot: Chemia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: rita43 21.4.2010 (22:25) |
Podobne materiały
Przydatność 85% Wizerunek współczesnego menadżera - czyli jak powinien wyglądać menedżer jutra.
Wstęp. Menedżer. Określenie to, choć ma w naszym słowniku krótką historię, na trwałe weszło do powszechnego zastosowania. Na każdym kroku natrafiamy na przeróżnych managerów: sales manager, brand manager, marketing manager, office manager, product manager... Czemu tak łatwo przejęliśmy to anglojęzyczne określenie? Może dlatego, że jest właśnie tak uniwersalne... I z...
Przydatność 75% Wizerunek współczesnego menadżera- czyli jak powinien wyglądać menadżer jutra
BIBLIOGRAFIA : 1. Józef Penc Menedżer w uczącej się organizacji , Wydawnictwo : Menadżer , Łódź 2002, ISBN 83-912624-2-1 2. Leszek Kozioł Motywacja w pracy. Determinanty ekonomiczno-organizacyjne , Wydawnictwo Naukowe PWN , Warszawa-Kraków 2002, ISBN 83-01-13786-X 3. Janusz Śniadecki, Bogdan Nogalski Etyka Menadżerska , Wydawnictwo Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. Z o.o.,...
Przydatność 65% Czego może sie nauczyć od starożytnych człowiek dzisiejszy i człowiek jutra?
Czym życie starożytnych różniło się od naszego? Co możemy wynieść z antyku? Czy w ogóle jest coś, co mieli nasi przodkowie, a czego nie mamy dzisiaj i nie będzie jutro? Starożytnym zawdzięczamy cały swiat, który nas otacza: naukę, kulturę, wiedzę, warunki, w jakich żyjemy i wszystko, z czego korzystamy. Ale to, czego możemy się od nich nauczyć, to nie to samo, co nam...
Przydatność 100% Czego może nauczyć się człowiek dzisiejszy i człowiek jutra od starożytnych
Czym życie ludzi w antyku różniło się od współczesnego? Co możemy wynieść ze starożytności? Ludzie starożytni stworzyli podstawy całego naszego świata, ich odkrycia są podstawą dla naszych. Lecz to czego możemy się nauczyć to nie to samo co nam przekazali. My, jako ludzie dzisiejsi, a także nasi następcy, będziemy musieli podjąć trud ratowania naszej upadające i coraz...
Przydatność 60% Czego może się nauczyć od starożytnych człowiek dzisiejszy i człowiek jutra ?
Kultura starozytna to nie tylko wspaniałe wynalazki, dziś uważane za rzeczy normalne, takie jak posługiwanie się ogniem, wynalezienie koła, prostych, a później bardziej skomplikowanych narzędzi, konstrukcje architektoniczne, alfabet i pismo, świat wierzeń, ale przede wszystkim świat literatury. Już pierwsze wielkie cywilizacje stworzyly dziela o wiekopomnym znaczeniu. Są to:...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
rob 1.3.2011 (21:29)
2Ca + O2.......>2CaO
wapń + tlen daje tlenek wapnia
CaO + H2O.......>Ca(OH)2
tlenek wapnia + woda daje wodorotlenek wapnia
Ca(OH)2 + 2 CH3COOH.......>(CH3COO)2Ca + 2H2O
wodorotlenek wapnia + kwas octowy daje octan wapnia + wodę
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie