Treść zadania
Autor: aga555543 Dodano: 27.2.2011 (18:58)
Napisz pytania i odpowiedzi
Przykład :
it / hot / yesterday ?
Was it hot yesterday
Yes,it was / No,it wasn't
1.you / tired / this morning ?
2.you / bored / in the Maths lesson ?
3.your friend / in school / yesterday ?
4.your English teacher / in schoo l / yesterday ?
5.you and your family / in Britain / last year ?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
rafcio007d 27.2.2011 (19:14)
wiem tylko
2) Were you bored in the Maths lesson?
Yes, I was/ No, I wasn't
4)Was your English teacher in school yesterday?
Yes, He was/ No, he wasn'tDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Z pojedynczych wyrazów ułóż pytanie i do pytania odpowiedź Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 7 rozwiązań | autor: kladzia999 28.3.2010 (13:26) |
Temat:Pytania, odpowiedzi i przeczenia. Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 5 rozwiązań | autor: moniczkap1999 28.3.2010 (15:44) |
Napisz wymyśloną przygodę po angielsku Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: ZACK246 14.4.2010 (19:55) |
napisz wymyśloną przygodę po angielsku na karcie A4 Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: ZACK246 14.4.2010 (19:57) |
napisz po angielsku krótkie hasło z przymiotnikiem wyższym.. Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 6 rozwiązań | autor: daniel35 15.4.2010 (18:13) |
Podobne materiały
Przydatność 65% My Yesterday (opis dnia)
Yesterday wasn't good. I went to school at eight o'clock, so I leave my house at half past seven and I got up at a quarter to seven. I brushed my teeth and had dressed. I packed my books. In the school we had a test in Maths. I came back home at about four p.m. After that I ate a dinner. Then my friend rang me. His computer was broken. So I had to go and I saw, why. I came back home at six...
Przydatność 50% Pytania - odpowiedzi
3. Postanowienia konferencji wersalskiej w sprawie granic Polskich. Sprzymierzeni spierali się o przynależność Warmii i Mazur, które pozostały niemieckie, o Gdańsk, któremu nadano status wolnego miasta, oraz o Górny Śląsk. Aby zapewnić Polsce dostęp do morza przyznano jej Pomorze Gdańskie, przycinając terytorium Niemiec i tworząc tak zwany korytarz. Na granicy południowej...
Przydatność 90% AIDS - najczęściej zadawane pytania.
Dlaczego układ odpornościowy nie niszczy HIV-u? Po zakażeniu organizm zaczyna produkcję tzw. przeciwciał, tj. specjalnych białek przeznaczonych do atakowania i niszczenia obcych substancji. Układ odpornościowy dysponuje także komórkami zwanymi limfocytami, które mogą atakować wirusa, jak i komórki do których już wtargnął. Szczególna rolę odgrywają tu komórki T, które...
Przydatność 100% Pytania testowe-przekrojowe.
PYTANIA TESTOWE-CZ II 1.Retikulum endoplazmatyczne szorstkie występuje szczególnie obficie w komórkach: A.rozrodczych B.o wysokim metabolizmie substancji białkowych C.o wysokim metabolizmie substancji tluszczowych D.transportujących elektrony E.produkujących ATP 2.W utrzymaniu struktury drugorzędowej białek decydują cą rolę mają wiązania: A.jonowe B.kowalencyjne...
Przydatność 55% Ekonomia - odpowiedzi na pytania
EKONOMIA 1. Co to jest ekonomia Ekonomia jest nauka społeczną zajmującą się dokonywaniem wyborów dotyczących produkcji i dystrybucji dóbr i usług w świecie rzadkich czynników wytwórczych, inaczej: jest to nauka o tym, jak ludzie wykorzystują ograniczone zasoby w celu zaspokajania swoich nieograniczonych potrzeb. Ekonomia – analizuje zmiany w całości gospodarki: tendencje...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
duska_95 27.2.2011 (19:06)
1) Were you tired this morning?
Yes, i was/ No, I wasn't
2) Were you bored in the Maths lesson?
Yes, I was/ No, I wasn't
3) Were your friends in school yesterday?
Yes, they were/ No, they weren't
4)Was your English teacher in school yesterday?
Yes, He was/ No, he wasn't
5)Were you and your family in Britain last year?
Yes, we were/ No, we weren't
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie