Treść zadania

meliza23

Hej mam kilka zadań z matematyki i bardzo proszę o pomoc!!(to zad na jutro)

Zad1
Tekst do zadania 1:

w klasie jest 22 uczniów. Pojechali oni na wycieczkę pociągiem z Rzeszowa do Krakowa. Z uczniami pojechało 3 opiekunów.W pociągu , którym jechali , obowiązywały miejscówki , na które nie było zniżek .
Bilet normalny kosztował 82 zł , a miejscówka 15 zł.Dla uczestników wycieczek zorganizowanych(powyżej 10 uczniów)cena biletu jest równa 50% ceny biletu normalnego.

Zad 1 ile wynosiła cena biletu wraz z miejscówką dla jednego ucznia uczestniczącego w tej wycieczce.
( zapisz obliczenia).

(następne zadania nie są związane z tekstem)

Zad 2
Kąt wewnętrzny ośmiokąta foremnego ma miarę 135 stopni.
ile wynosi suma wszystkich kątów ośmiokąta (zapisz obliczenia)

Zad 3 i ostatnie

Bok ośmiokątnej podstawy wieży ma długość 3m , wysokość wieży z maszteem jest równa 32,1m ,a bez masztu 22,4m. Oblicz
a)wysokość masztu

b) obwód podstawy wieży

c) pole powierzchni bocznej tej wieży.

(zapisz obliczenia)


Za pomoc z góry dziękuje:*

PS. bardzo proszę o podanie obliczeń

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    1) 50% ceny biletu normalnego =41zł
    miejscówka=15zł

    cena z mijscówką= 41+15=56 zł

    2) 8*135 stopni =1080 stopni

    3) a) 32,1-22,4=9,7m
    b) obw.: 8*3=24m
    c)pole boku (zakładam że bok to prostokąt ;) ) :22,4*3=67,2 metra kwadratowego

Rozwiązania

Podobne zadania

olusiek16 Błagam... BARDZO PROSTE ZADANKA... Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: olusiek16 6.4.2010 (19:33)
Yeti600 Pomocy ma takie zadanie na jutro z matematyki o: Wyznacz konstrukcje środki Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Yeti600 15.4.2010 (16:35)
nata199728 praca domowa z matematyki. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 3 rozwiązania autor: nata199728 15.4.2010 (18:05)
sylwia987 bardzo pilne Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: sylwia987 24.4.2010 (10:35)
konrad123 bardzo prosze potrzebne na dziś Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: konrad123 26.4.2010 (16:47)

Podobne materiały

Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki

Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...

Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki

Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete

Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX

HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...

Przydatność 75% Plan rozwoju zawodowego nauczyciela matematyki

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego

Przydatność 75% Powiązanie najsłynniejszych stałych czyli NAJPIĘKNIEJSZY WZÓR MATEMATYKI

Powiązanie najsłynniejszych stałych czyli NAJPIĘKNIEJSZY WZÓR MATEMATYKI Niezwykłe związki między liczbami mogą skłaniać do ogólniejszych refleksji; do zastanawiania się nad znaczeniem pojęcia liczby, nad naturą i potęgą matematyki. Wśród znanych wzorów, opisujących zależności wiążące ze sobą różne liczby, wybija się jeden, krótki, prosty, choć na pierwszy rzut...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji