Treść zadania

k4ma95

Napisz reklamę o wymyślonym przez Ciebie produkcie.

Błagam pomocy. Mam pustkę w głowie. Wiem że łatwe ale ja nie mogę nic wymyślić ;P

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    Szampon "Superloczki"
    Masz problemy ze stylizacją włosów? Twoje włosy są albo proste "jak druty", albo źle się układają? Dzięki naszemu produktowi Twoje włosy staną się miękkie i podatne na działanie lokówki. Oprócz tego dzięki wspaniałemu zapachowi wiosennej łąki poczujesz się jak na łonie natury.

    Polecamy

Rozwiązania

  • aciuh

    podaruj sobie zapach łąki.perfumy róża firmy Mak to piękny i delikatny zapach róż który będzie towarzyszył Ci każdego dnia.ZA jedyne 19.99 zł gwarantowany komfort przez cały dzień.

Podobne zadania

Kinia_5 Napisz opowiadanie(felieton pt.: " Świat bez kłamstw" Co to jest w Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Kinia_5 28.3.2010 (11:41)
dluga Na papierze podaniowym (na 29.03) napisz opis sytuacji pt.,,Ślubowanie Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: dluga 28.3.2010 (12:22)
marle001 napisz recenzję filmu romeo i julia Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: marle001 28.3.2010 (18:32)
Rosteczek Napisz przemówienei na zakończenie 3 klasy gimnazjum. Prosze o pomoc :) Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Rosteczek 28.3.2010 (20:20)
Nieznany tren 7 jana kochanowskiego...napisz, wymien wszystkie srodki stylistyczne Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 29.3.2010 (16:44)

Podobne materiały

Przydatność 55% Reklama

REKLAMA Reklama: - Reklama jest narzędziem, które umożliwia realizowanie funkcji marketingowych, wpływa na jednostki rynku, zjednuje je sobie i kreuje ich pozytywne opinie o produktach i firmie. - Reklama jest działaniem promocyjnym, prezentującym potencjalnemu nabywcy walory towaru lub usługi. Stała się ona częścią współczesnego świata i posiada wiele odmian....

Przydatność 100% Reklama

Podstawą dobrej reklamy jest fakt, że zwraca ona uwagę odbiorców. Można wpłynąć na jej atrakcyjność dla publiczności między innymi przez zamieszczenie ciekawego nagłówka, intrygującego stwierdzenia niebanalnego zdjęcia, grafiki. Istnieją dwie zasady reklamy w prasie, które wpływają na odbiór reklamy prasowej przez czytelników. Pierwsza z nich jest zasadą „ Prawej...

Przydatność 65% Reklama

1. Reklama – jest instrumentem promocji i oznacza płatną, bezosobową formę komunikacji firmy z rynkiem. 2. Funkcje reklamy:- uświadamianie potrzeby- informowanie potencjalnego klienta o cechach charakterystycznych firmy, produktu lub usługi.- nakłanianie klienta do skorzystania z oferty.- przypominanie o istnieniu firmy, produktu lub usługi 3. Historia reklamy: plotka, druk, gazety,...

Przydatność 65% Reklama

Ogladasz reklamy? Jasne, ze ogladasz, nie masz wyboru. Reklamy sa wszechobecne. Jedna na drugiej otaczaja kazdy budynek, niektorym przyslaniajac widok porannego slonca, gdy zamiast firanek widzi kawalek majtek pani obnazajacej sie na ogromym plakacie okalajacym 3/4 6-piętrowca.Dla mnie ok, nic mi nie przyslania, pani nie brzydka ale co ma odpowiedziec ojciec dziecku , z ktorym wybral...

Przydatność 70% Reklama radiowa

KRYTERIA CHARAKTERYZUJĄCE NOŚNIKI REKLAMY Cechy fizyczne Żywotność przekazu reklamowego (czas pamiętania reklamy) Selektywność (dociera do konkretnej grupy odbiorców) Zasięg oddziaływania Grupa odbiorców danego nośnika Sugestywność (radio , TV , prasa Ż ) [Prestiż nośnika Koszt produkcji odpowiedni dla nośnika System przyjmowania zleceń i stawiane wymagania...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji