Treść zadania
Autor: reniaa_lp Dodano: 14.2.2011 (21:43)
Błagam!
Wy jesteście mądrzy. Zajmie wam to kilka minut. Dodaje w załącznikach zadania. Muszę je mieć, żeby zaliczyć. Bd wdzieczna. Cała klasa oczywiście też:DD
Prosze<33 Mi by to zajęło kilka godzin wszystko. Licze na was.
Pozdrowienia dla Pana Mirka.
Jak coś to moj e-mail :
reniaaa_lp@wp.pl
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
shihanjiu 15.2.2011 (11:53)
zadania z chemia7.jpg
10.3.8
1. CuSO4
2. tego nie pamietam :)
3. tlenek węgla (II)
4. CO2
5. wodorotlenek wapnia
6. AgCl
7. Azotan wapnia
8. Cu2O
9. tlenek miedzi (II)
druga kolumna
1.wodorotlenek zelaza (II)
2. Fe(OH)3
3. fosforan glinu
4. PbI2
5. N2O3
6. tlenek azotu (V)
7. (NH4)2CO3
8. wodoroweglam amonu
9. AlBr3
Ca+2H2O-->Ca(OH)2+H2
2Ca+O2-->2CaO
CaO+H2O-->Ca(OH)2
10.3.10
S+O2-->SO2
2SO2+O2-->2SO3
SO3+H2O-->H2SO4Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Wymieńcie mi kilka przedmiotów lub substancji itp. na kturych są znaczki: Przedmiot: Chemia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kaka111 9.9.2010 (16:23) |
Wskaż kilka pierwiastków i związków występujących w twoim domu Przedmiot: Chemia / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: kamilmk9 12.10.2010 (18:39) |
Pilne!!!! Azot z tlenem tworzą kilka rodzajów tlenków. W jednym z nich Przedmiot: Chemia / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: szysza 17.10.2010 (18:13) |
Wybierz kilka (3-4) kwas tlenowy i opisz jego właściwości wykorzystywanie i Przedmiot: Chemia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: koloboro3 28.10.2010 (17:54) |
Azot z tlenem tworza kilka rodzajów tlenków. W jednym z nich stosunek masy Przedmiot: Chemia / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: fredzia97 27.11.2010 (14:29) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Minutes of meeting
STAFF MEETING Minutes of the meeting held on Friday, 28 October at 8.45 am in canteen. PRESENT: Lisa – Manager Marta – Secretary Joanna – Staff Clodagh – Staff Agnieszka – Staff Kate – Staff Tom – Staff Lucy – Staff Julie – Staff Apologies: Sabina, Debbie, Mark MINUTES OF PREVIOUS MEETING: The minutes of the meeting on Friday, 21 October were read,...
Przydatność 65% Recenzja spektaklu "5 minut"
Ponad tydzień temu wybrałam się do Poznańskiego Teatru Animacji. Obejrzałam tam spektakl autorstwa Liliany Bardijewskiej o nazwie „5 minut”. Jest to sztuka przeznaczona dla młodzieży, mówiąca o wpływie mediów na nasze życie. Przedstawienie zostało wyreżyserowane przez Jerzego Moszkowicza, zaś scenografią zajął się Jacek Zagajewski. W spektaklu występują trzy...
Przydatność 60% "Mówi sie że miłość dodaje skrzydeł"- rozprawka
Każdy z nas prędzej czy później był lub będzie zakochany. Miłość zmienia ludzi na lepsze. Zakochani od razu rzucają się w oczy: wprost tryskają optymizmem. Uczucie to polepsza samopoczucie, dodaje siły, odwagi. Krążą wśród nas różne powiedzenia na temat miłości. Mówi sie, że miłość dodaje skrzydeł. Myślę, że jest to prawda. Miłość jest piękna. To dla niej...
Przydatność 65% Opis sytuacji - "5 minut przed sprawdzianem z języka polskiego"
"Lekcja grozy" Jest czwartkowa przerwa obiadowa. Siedzę na ławce w szkolnym korytarzu. Uczę się z części mowy, gdyż za 5 minut moja klasa pisze klasówkę z języka polskiego. Wokół mnie znajdują się uczniowie. Kilku chłopców ze starszych klas przepisuje pracę domową, młodsi uczniowie grają w gry, a parę dziewczyn w moim wieku przegląda katalog z kosmetykami. Przez okna...
Przydatność 55% Opowiadanie którego akcja rozgrywa sie w ciągu 53 minut.
1) Napisz opowiadanie, którego akcja rozgrywa się w ciągu pięćdziesięciu trzech minut. Już od rana moje samopoczucie było nie najlepsze, a teraz jeszcze na dodatek dostałam jedynkę z geografii i pokłóciłam się z moją przyjaciółką . Od początku dnia nic mi się nie udawało, wszyscy działali mi na nerwy. Koleżanki z niewiadomych powodów, zaczęły się mnie...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
2 0
ewka13 15.2.2011 (11:31)
Zad 10.2.7
kropki sa pomocnicze ,żeby się nie rozjechało
A.
.............................................6*1u
2Al + 6HCl ---> 2AlCl3 + 3H2
obliczenia :
x = \frac {2,7g*6g} {54g}=0,3g
B.
............................2*133,5u
2Al + 6HCl ---->2AlCl3 + 3H2
2,7g........................x
54g.......................267g
obliczenia :
x = \frac {2,7g*267g} {54g} = 13,35g
C.
..........6*36,5u
2Al + 6HCl ----> 2AlCl3 + 3H2
2,7g.....x
54g.....219g
obliczenia :
x = \frac {2,7g*219g} {54g} = 10,95g
D.
5%*200g = 0,05*200g = 10g czystego chlorowodoru
Ta ilość - 10g - nie wystarczy ,bo musi być 10,95g (obliczenie w C)
10.2.8
A.
BaCl_{2} + H_{2}SO_{4} \to BaSO_{4} \downarrow + 2HCl
Ba^{2+} + SO_{4}^{2-} \to BaSO_{4} \downarrow
B.
2H_{2} + O_{2} \to 2H_{2}O
reakcja cząsteczkowa
C.
2Al + 6HCl \to 2AlCl_{3} + 3H_{2} \uparrow
2Al + 6H^{+} + 6Cl^{-} \to 2Al^{3+} + 6Cl^{-} + 3H_{2} \uparrow
D.
CuO + H_{2} \to Cu + H_{2}O
reakcja czasteczkowa
E.
2Fe(OH)_{3} + 3H_{2}SO_{4} \to Fe_{2}(SO_{4})_{3} + 6H_{2}O
6OH^{-} + 6H^{+} \to 6 H_{2}O
F.
Fe + CuCl_{2} \to Cu + FeCl_{2}
Fe + Cu^{2+} \to Cu + Fe^{2+}
10.3.12
TLENKI
pierwiastek + tlen ---->tlenek
np.2Mg + O2 --->2MgO
niższy tlenek + tlen --->wyższy tlenek
np.2SO2 + O2 --->2SO3
wyższy tlenek + wodór --->niższy tlenek + woda
np.CO2 + H2 ---> CO + H2O
WODOROTLENKI
tlenek met.lekkiego + woda--->wodorotlenek
np.K2O + H2O --->2KOH
metal lekki + woda --->wodorotlenek + wodór
np.2Na + H2O --->2NaOH + H2
............--->osad zasady M1OH + roztwór soli M2R
np.
MgCl_{2} + Ba(OH)_{2} \to Mg(OH)_{2} \downarrow + BaCl_{2}
KWASY
tlenek niemetalu + woda --->kwas tlenowy
np.SO3+ H2O -->H2SO4
SOLE
metal + kwas --->sól + wodór
np.Zn + 2HCl --->ZnCl2 + H2
wodorotlenek + kwas --->sól + woda
np.NaOH + HCl --->NaCl + H2O
tlenek mealu + kwas --->sól + woda
np.CaO + 2HCl --->CaCl2 + H2O
metal + niemetal --->sól
np.Fe+ S --->FeS
roztwór AB + roztw.CD --->osad AD + roztw.CB
np.AgNO3 + KCl --->AgCl(osad -strzałka w dół)+ KNO3
10.3.13
1)
4Na + O_{2} \to 2Na_{2}O
Na_{2}O + H_{2}O \to 2NaOH
NaOH + HCl \to NaCl + H_{2}O
2)
2N_{2} + 5O_{2} \to 2N_{2}O_{5}
N_{2}O_{5} + H_{2}O \to 2HNO_{3}
2HNO_{3} + BaCl_{2} \to Ba(NO_{3})_{2} + 2HCl
10.3.14
Mg(NO_{3})_{2} \iff Mg^{2+} + 2NO_{3}^{-}
HCl \iff H^{+} + Cl^{-}
NaOH \iff Na^{+} + OH^{-}
H_{2}SO_{4} \iff 2H^{+} + SO_{4}^{2-}
CuSO_{4} \iff Cu^{2+} + SO_{4}^{2-}
H_{3}PO_{4} \iff 3H^{+} + PO_{4}^{3-}
NH_{4}Cl \iff NH_{4}^{+} + Cl^{-}
Mg(OH)_{2} \iff Mg^{2+} + 2OH^{-}
Ca_{3}(PO_{4})_{2} \iff 3Ca^{2+} + 2PO_{4}^{3-}
10.3.15.
N_{2}O_{5} + H_{2}O \to 2HNO_{3}
CO_{2} + H_{2}O \to H_{2}CO_{3}
H_{2}SO_{4} \xrightarrow {H_{2}O} 2H^{+} + SO_{4}^{2-}
H_{3}PO_{4} \xrightarrow {H_{2}O} 3H^{+} + PO_{4}^{3-}
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie