Treść zadania
Autor: melisa1234 Dodano: 7.2.2011 (19:24)
Dzieci zderzają ze sobą samochody zabawki. po zderzeniu samochodziki zaczepiły się zderzakami i poruszały się razem w stronę w którą uprzednio poruszał się samochodzik o masie M2. oblicz masę M2. M2 m1=0,1kg V1=0,2 m/s. V2=0,5km/s v3= 0,325 km/s
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Oblicz energię kinetyczną układu po zderzeniu Przedmiot: Fizyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: natali_16 22.5.2010 (15:34) |
dwa samochody osobowy i ciezarowy wyruszaja jednoczesnie z predkoscia Przedmiot: Fizyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: paulinka2532 12.10.2010 (09:32) |
Dwa samochody jadą w kierunkach prostopadłych do siebie, jeden z Przedmiot: Fizyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Gargamel27 23.10.2010 (17:30) |
Dzieci zderzyły ze soba samochody zabawki. Po zderzeniu samochodziki Przedmiot: Fizyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: kozaczka332 15.1.2011 (13:24) |
Dwa samochody wyruszyły z tego samego miejsca w tę samą strone. Jeden ze Przedmiot: Fizyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: XavierViertace 21.3.2011 (10:50) |
Podobne materiały
Przydatność 85% Glosariusz - samochody
Types de carrosserie – rodzaje nadwozi: - une voiture sport – samochód sportowy - un coach – dwudrzwiowy sedan - une berline – czterodrzwiowy sedan - une trois-portes – trzydrzwiowy hatchback - un cabriolet - kabriolet - un break – kombi - une fourgonnette – minibus - une camionnette – pikap - un vhicule tout-terrain – samochód terenowy - une limousine –...
Przydatność 75% Rola zabawy i zabawki w rozwoju dziecka
Zabawkę należy widzieć przede wszystkim jako przedmiot do zabawy, który daje możliwość zdobywania wiedzy i doświadczenia, kształtuje umiejętności i sprawności, pobudza aktywność poznawczą, twórczą, ruchową, wspomagając społeczny i emocjonalny rozwój dziecka. Zabawa to nie tylko forma spędzania czasu przez dziecko, to bardzo ważny etap w rozwoju każdego malucha, etap, bez...
Przydatność 70% Idealiści i marzyciele w zderzeniu z rzeczywistością
Ludzie przychodzą na świat zupełnie nadzy i bez jakichkolwiek przymiotów. Powtarzając za Arystotelesem- "tabula rasa". Nowonarodzony człowiek to niezapisana tablica, która zostaje zapisana stopniowo w ciągu życia i zdobywania doświadczeń. Pod wpływem otoczenia i realiów życiowych nabiera pewnych swoistych cech. Uczymy się podobnie jak i zwierzęta walki o godne bytowanie i...
Przydatność 85% Dzieci alkoholików.
Dzieci, które wychowują się w rodzinach, w których ktoś nadużywa napojów alkoholowych, żyją z poczuciem zagrożenia, cierpią i uczą się szczególnych sposobów postępowania, które im utrudniają życie. Są często ofiarami przemocy psychicznej i fizycznej, a nieraz stają się również ofiarami nadużyć seksualnych. Jest ich w Polsce więcej niż 2 miliony. · Wiele dzieci...
Przydatność 50% Rodzina, dzieci
BABCIA – GRAND – MERE –[ GRĄ MER] BAJKA – CONTE –[ KĄT] BRAT – FRERE –[ FREZ] BRATANEK – NEVEU – [NYWY] BRATANICA – NIECE –[ NIES] CIOTKA – TANTE – [TĄT] CÓRKA – FILLE – [FIJ] CZYTAĆ – LIRE – [LIR] DZIADEK – GRAND – PERE – [ GRĄ PER ] DZIECKO – ENFANT- [ĄFĄ] KUZYN – COUSIN [ KUZĘ] LALKA – POUPEE [ PUPE ] LICEUM – LYCEE –...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
ewka13 7.2.2011 (19:51)
m1=0,1kg
v1=0,2m/s
v2=0,5m/s
v3=0,325m/s
Pęd przed zderzeniem :
p_{1} = m_{1}*v_{1}
p_{2} = m_{2}*v_{2}
Pęd po zderzeniu :
p_{3} = (m_{1}+m_{2})*v_{3}
Zachodzi równość :
m_{2}*v_{2} - m_{1}*v_{1} = (m_{1} + m_{2})*v_{3}
m_{2}*v_{2} - m_{1}*v_{1} = m_{1}*v_{3} + m_{2}*v_{3}
m_{2}*v_{2} - m_{2}*v_{3} = m_{1}*v_{3} + m_{1}*v_{1}
m_{2}(v_{2} - v_{3}) = m_{1}*v_{3} + m_{1}*v_{1}
m_{2} = \frac {m_{1}*v_{3} + m_{1}*v_{1}} { v_{2} - v_{3}}
m_{2} = \frac {0,1kg*0,325m/s+0,1kg*0,2m/s} {0,5m/s-0,325m/s} = 0,3kg
odp.Masa drugiego samochodzika wynosi 0,3kg.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie